You are not logged in.
kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
äänestä sit nyy orderii. ne on hauskempii jätkiä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
joo, sulle, mutta ehdit vielä oppia. äänestä new orderia ja opettele salaa
[quote:829379ab22="ydinaukio"]kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
[/quote:829379ab22]
joo,sulle, mutta ehdit vielä oppia. äänestä new orderia ja opettele salaa
![]()
luin: "äänestä new orderia ja opettele salsaa".
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
FORRSTO SUA PITÄIS LEIPOA TURPIIN T.SAHNKS
Varikset komentavat
[quote:8964504f30="psykokarkki"][quote:8964504f30="ydinaukio"]kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
[/quote:8964504f30]
joo,sulle, mutta ehdit vielä oppia. äänestä new orderia ja opettele salaa
![]()
[/quote:8964504f30]
luin: "äänestä new orderia ja opettele salsaa".
miksei salsaakin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
PSB. Tasoitin pelin, tiukkaa keskialueen vääntöä...
Menetetty peli
OOTY HOMO
OOTY HOMO
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sama
[quote:e9351aef5a="ydinaukio"]kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
[/quote:e9351aef5a]
sama
[quote:3fc679e3fd="ydinaukio"][quote:3fc679e3fd="ydinaukio"]kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
[/quote:3fc679e3fd]
sama[/quote:3fc679e3fd]
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:30dc396132="psykokarkki"][quote:30dc396132="ydinaukio"][quote:30dc396132="ydinaukio"]kumpikaan näistä bändeistä ei merkitse minulle yhtään mitään.
[/quote:30dc396132]
sama[/quote:30dc396132][/quote:30dc396132]
Sama.
eri
vaikea sanoa.
ehkä kumminkin new order.
on muuten upea se virveli-saundi
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:6d5ac3beaa="kantripoju"]vaikea sanoa.
on muuten upea se virveli-saundi [/quote:6d5ac3beaa]
jätkä ei oo koskaan kuunnellu kumpaakaan pändiä.
[quote:91c5fe081b="ydinaukio"][quote:91c5fe081b="kantripoju"]vaikea sanoa.
on muuten upea se virveli-saundi [/quote:91c5fe081b]
jätkä ei oo koskaan kuunnellu kumpaakaan pändiä. [/quote:91c5fe081b]
jännä. tiedät näköjään kaikenlaista, mikä on itseltä pysynyt vielä salassa.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:71d864bcff="kantripoju"]vaikea sanoa.
on muuten upea se virveli-saundi [/quote:71d864bcff]
Täysin Stephen Morrisin nerokkuuden ansiota. Herran panos sähkörumpujen hyväksyttävyydelle ja synahåmåilulle on hekumallista! Tuo legendaarinen tarina kun NO meni Bakerin studioon ja yhdessä rumpukoneessa oli tallennettuna silloinen NY-hiphopsoundi, Baker otti lämpöä kun Morris käveli välittömästi laitteen luokse ja alkoi vääntää namiskaa.. Aliarvostettu jäsen maailman parhaassa yhtyeessä...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ylös! Pet Shop Boysilla nämä toki.
Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.
Yhä näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7122a77e1f="ginipoika"]Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.[/quote:7122a77e1f]
Yhä näin.
Ehdottoman sama.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:b39296d92d="ginipoika"][quote:b39296d92d="ginipoika"]Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.[/quote:b39296d92d]
Yhä näin.
[/quote:b39296d92d]
Ehdottoman sama.
näin
Menetetty peli
kovasti on kyllä NO saanut isommat prosentit ainakin tällä hetkellä, nyt on kyllä PSB (vai olikx se PMS)-poliiseilla homma hakusessa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:1966e42e99="forssto"][quote:1966e42e99="ginipoika"][quote:1966e42e99="ginipoika"]Ei minulla ole mitään New Orderia vastaan, mutta jos vastassa on Pet Shop Boys, niin valinnasta ei ole kahta sanaa. Kaljalla ja vuosikertaviinillä on tietenkin omat käyttötilanteensa, mutta loppujen lopuksi kalja on silti vain kaljaa.[/quote:1966e42e99]
Yhä näin.
[/quote:1966e42e99]
Ehdottoman sama.
[/quote:1966e42e99]
näin
Absolument
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kyllä se New Prder noista kahdesta rakkaampi on. Pet Shop Boysilta voisi kyllä joskus hankkia vaikka jonkin toisenkin levyn Actuallyn lisäksi...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Homomusiiki versus lädimusiikki. Ei pitäs olla hirveen vaikee valita puoltansa.
Pet Shop Boysilta voisi kyllä joskus hankkia vaikka jonkin toisenkin levyn Actuallyn lisäksi...
Jos ei kokoelmaa halua, niin Behaviour ja/tai Fundamental ostoslistalle.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:47bca92e7b="Alxity"]Pet Shop Boysilta voisi kyllä joskus hankkia vaikka jonkin toisenkin levyn Actuallyn lisäksi...
[/quote:47bca92e7b]
Jos ei kokoelmaa halua, niin Behaviour ja/tai Fundamental ostoslistalle.
behaviour. ja jatkot maailmankaikkeuden parhaissa levyissä.
Homomusiiki versus lädimusiikki. Ei pitäs olla hirveen vaikee valita puoltansa.
samaa mietin
Menetetty peli
aahhahaa!
[quote:81cde98011="aqzu"]Katseltiin eilen hookyn kanssa tuo koko paketti yhdeltä istumalta läpi ja täytyy sanoa että siinä on maailman paras yhtye kovassa tikissä kotiyleisönsä edessä! Glasgown settilista on täynnä pelkkää tykkibiisiä ja kun yleisö on täynnä Vikingseja niin meininki on jollain sairaalla tavalla suurempaa kuin elämä itse.
Siinä vaiheessa kun viinilasista naukkaileva Barney alkaa tempoa itseään ylös-alas BLT:n tahtiin tai kun kovassa iskussa oleva Hooky vittuilee yleisölle ja aloittaa samaan hengenvetoon LWTUA:n bassolinjan tai kun Perfect Kiss miksataan yhteen Blue Mondayn kanssa tai kun Morris mulkoilee herskapaidassaan alta kulmain noita kahta sekaista miestä Cunninghamin mättäessä kitaraansa kuin suurin rokkistara ikinä tai kun yleisö laulaa ooo-o-o-o-o:t Temptationin alussa musiikkia kovemmin(jonka 98-versio ei ole koskaan kuulostanut noin hyvältä!) tai kun lähikuva yleisöstä paljastaa keski-iäksi n. 35 vuotta tai kun random-vaatekappaleita lentelee yleisön yläpuolella, niin ei ole kuin yksi ja ainut yhtye ikinä koskaan missään joka koskettaa noin syvältä ja vaikuttaa noin paljon kuin tuo kolmen lädin yhteensulautuma! Aargh! Miksi lopettaa..
Toinen dvd on täynnä hienoja ja sekavia pätkiä kasarin herskavuosilta, parhaana toki '81 Glastonburyn Barneyn total-sekoilu huipentuen kupsis-kupsis-nurin-nurin -kierimisiin lavalla. Parhaus kun 85 ollaan jo leijonanharjoilla ja minishortseilla. tu mikä yhtye.
Aloin eilen pohtia tämän kyseisen kokoonpanon vaikutusta omaan ajatusmaailmaan ja asenteisiin enkä voi kieltää etteikö tällä porukalla olisi ollut vaikutusta niihin; New Orderin sellainen tietty "piss off" koko maailmalle on muuttanut omaakin ajattelua muita ihmisiä ja sitä mitä muut ihmiset itsestä ajattelevat kohtaan.
Voi lädit, love you guys.
:pint:[/quote:81cde98011]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"