You are not logged in.
fonal meinaa kuulemma julkaista suudelmittaren ulkomaita varten spåm
Mitä tää meinaa? Enklanniksiko (ei kai vaan...), vai uusilla kansilla, vai mitähäh?
Sen hataran Leinos-tietämyksen perusteella mikä mulla on, niin Suudelmitar on kyllä miehen paras levy.
[quote:465faf7056="Pistooli-pepe"][
Joo, kun Pokon omat rahkeet ei riitä [/quote:465faf7056]
Aika hauskaa, että indiet joutuu vähän väliä paikkailemaan Pokon rahkeiden riittämättömyyksiä. Ensin Lännen-Jukka, ja heti perään Suudelmitar.
Mikähän on vuorossa seuraavaksi? Ukkometso ehkä...?
Mikähän on vuorossa seuraavaksi? Ukkometso ehkä...?
[quote:0ad0d66964="psykokarkki"]fonal meinaa kuulemma julkaista suudelmittaren ulkomaita varten spåm[/quote:0ad0d66964]
Mitä tää meinaa? Enklanniksiko (ei kai vaan...), vai uusilla kansilla, vai mitähäh?
Sen hataran Leinos-tietämyksen perusteella mikä mulla on, niin Suudelmitar on kyllä miehen paras levy.
Suudelmitar on hieno.
Siis ei tossa Fonal-versiossa varmaan mitään erikoista tule olemaan. Ainoastaan siis tämä painos on tehnyt ulkomaille myytäväksi, ei Suomeen.
Kukaan kuullu tota "Hei!" -levyä?
ihan ku olisin täältä just lukenu aiheesta... en kyl musita missä topicissa, olisko ostoksissa?
[quote:6bafeb8664="shanks"]Kukaan kuullu tota "Hei!" -levyä?[/quote:6bafeb8664]
ihan ku olisin täältä just lukenu aiheesta... en kyl musita missä topicissa, olisko ostoksissa?
Taisi olla. joockha tuota levyä on ainakin hehkuttanut ja kyllähän mielenkiinto heräsi välittömästi Soundissa olleen jutun perusteella. Kyseessähän on siis suomalaisia iskelmiä uudelleen levytettynä. Aika kovatasoinen taustabändikin Leinosella on ollut (mm. Risto Ylihärsilä syntikassa). Vähän sellaista antoi Leinonen ymmärtää, että hieman kaupallisessakin mielessä tämä levy on tehty ja olisihan Leinosenkin aika saada vähän laajempaakin suosiota. En kyllä ymmärrä miksei Tähtityttö-biisistä tullut aikanaan sen suurempaa hittiä. Itsehän innostuin siitä aivan tajuttomasti ja ostin sen Leinosen ekan levynkin, jota sitten en muuten oikein jaksanut.
Seuraavaksi Leinonen on vissiin lähdössä jonnekin ulkomaille (Espanjaan?) kirjoittamaan uusia biisejä, joten voipi olla, että häntä ei enää pitkään Riston rumpalinä nähdä. Sääli jos niin käy.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:27936fbc6a="psykokarkki"][quote:27936fbc6a="shanks"]Kukaan kuullu tota "Hei!" -levyä?[/quote:27936fbc6a]
ihan ku olisin täältä just lukenu aiheesta... en kyl musita missä topicissa, olisko ostoksissa?[/quote:27936fbc6a]Seuraavaksi Leinonen on vissiin lähdössä jonnekin ulkomaille (Espanjaan?) kirjoittamaan uusia biisejä,
Chrisse Johanssonin kanssa ehkä?
Hyvin sopii Villelle noi iskelmät. Vähän vaikea verrata alkuperäisiin kun biisivalinnat on ainakin itelle vähän tuntemattomia. Mutta hieno levy kuitenkin .
biisilista:
1. Hei
2. Rakasta mua juuri näin
3. Tunteet nousee
4. Kevät tuli elämääni
5. Etsin kunnes löydän sun
6. Voinko luottaa
7. Ihana aamu
8. Rakkaus on hellyyttä
9. Pieni ja lämpöinen
10. Katson autiota hiekkarantaa
11. Avaruuslaiva 109
12. Kesän lapsi
13. Epilogi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kukaan kuullu tota "Hei!" -levyä?
Hieno levy, jos tykkää tuon aikakauden (70-80 -lukujen taite, noin suunnilleen) iskelmästä. Ei mitään iskelmärokkia, vaan ihan sitä itteensä. Hyvät sovitukset ja hyvät tulkinnat. Ei siis paha.
Levyn lopussa Leinosen ja Ylihärsilän häröilyoutro. Ihavvaan tiedoksi.
Katson autiota hiekkarantaa ja Kesän lapsi ovat ainakin niminä tutut ja muistaaseni molemmat olivat ihan ok-biisejä. Kyllä tuo levy pitää varmaan huomenna kävästä ostamassa.
<@DBGene> senkin karkki
Katson autiota hiekkarantaa ja Kesän lapsi ovat ainakin niminä tutut ja muistaaseni molemmat olivat ihan ok-biisejä. Kyllä tuo levy pitää varmaan huomenna kävästä ostamassa.
ne on kyllä kumpikin aivan mahtavia, joten vähän hirvittää kyllä... kesän lapsi kutri-helenan ohella tapani känsän bravuureja...
etsin kunnes löydän sun on myös klassikko.
Hieno levy, jos tykkää tuon aikakauden (70-80 -lukujen taite, noin suunnilleen) iskelmästä.
Aknestikillahan oli aikoinansa tämänsorttinen projekti myös, nimellä Satu ja Vaahtopäät. Katri-Helenaa siinäkin versioitiin ja Tapani Kansaa myös. Sekä Pasi Kauniston uljas "Koskaan et muuttua saa".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:d486ded8d9="Alxity"]Katson autiota hiekkarantaa ja Kesän lapsi ovat ainakin niminä tutut ja muistaaseni molemmat olivat ihan ok-biisejä. Kyllä tuo levy pitää varmaan huomenna kävästä ostamassa.[/quote:d486ded8d9]
ne on kyllä kumpikin aivan mahtavia, joten vähän hirvittää kyllä... kesän lapsi kutri-helenan ohella tapani känsän bravuureja...
Mut Kutri oli ilmeisesti tykänny Villen versioista, tai näin muistan lukeneeni jostain haastattelusta...
Ja kyllä te nuo muutkin biisit tunnette, kunhan kuulette.
Ja kyllä te nuo muutkin biisit tunnette, kunhan kuulette.
Hyvin luultavaa. Kesäisin mökillä soi jatkuvasti Radio Suomi ja kaverillakin kuunneltiin paljon iskelmiä + joskus teininä päästiin sisälle vain karaokebaariin, jossa tunnetuksi tulivat iskelmäklassikot vaihtelevan tasoisesti esitettynä.
<@DBGene> senkin karkki
No niin! Nyt tuo levy tuli hankittua ja välittömästi hyväksi todettua. Osa biiseistä tosin kuulosti aika vähän iskelmiltä, mutta eihän se mikään huono asia ole. Enpä vaan silti usko, että tuosta mitään suurta kansan suosikkia tulee.
<@DBGene> senkin karkki
Kyllähän tuo Hei! taitaa olla aika korkealla kun tämän vuoden suomalaisia levyjä jossain vaiheessa listataan. Eka biisi ei vielä kovin iskelmältä kuulosta, mutta kyllähän tuo levy muuten on aika iskelmää sanoituksiltaan. Soiton puolesta flirttaillaan aika paljon funkin kanssa ja Riston synat on kyllä useammallakin biisillä aika mahtavat. Varsinkin Rakasta mua juuri näin alkaa niin komeasti ettei mitään rajaa. Katson autiota hiekkarantaa on myös saksofoneineen todella kaunista kuultavaa. Ainoa lievähkö pettymys on ainoastaan Kesän lapsi, johon Villen huokaileva ja hieman irstaankin kuuloinen laulu ei ainakaan tässä vaiheessa tunnu oikein sopivan. Alkuperäinen on parempi. Se viimeinen Villen ja Riston hulinabiisi on itse asiassa aika kesy, mutta toimii kuitenkin hyvänä lopetuksena hyvälle levylle.
<@DBGene> senkin karkki
orkl, mun ja hirmiksen asiakirjoitukset katos eiq mitäs.
Kävin hirveässä KIIMASSA ostamassa Suudelmittaren ja Raastinlauluja. Suudelmitar on ehkä parasta koskaan. En olisi muutama vuosi sitten uskonut, että tulen joskus pitämään tämäntyylisestä musiikista.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Referoinpa asiakirjoitukseni tähän lyhyesti:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ville Vainonen & Lelumo
Oli kyl hyvä ainakin joskus.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mulla on suudelmitar tyttöystävältä lainassa. Pitäsköhän koittaa omia!
Varasta mieluummin suukko tyttöystävältäs
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mulla on suudelmitar tyttöystävältä lainassa. Pitäsköhän koittaa omia!
Varasta mieluummin suukko tyttöystävältäs
Eiku myy mulle!
Voin varastaa ja myydä sulle suukon
I love you and dream about the Führer
raastinlauluja pitäis ostaa vaan six ku se taitaa olla ainoo fonal-cd jota mulla ei oo. mulla on kans joku kokoelma jossa on pari biisiä orkesterilta v.leinonen pilven reunalla, tais olla leinosen eka julkaisu?
raastinlauluja on paras fonal-julkaisu ja muutenkin parhaita levyjä missään koskaan.
(no kellari juniversumi tulee lähelle mut kuitenki-späm)
Raastinlauluja on huonoin fonal-julkaisu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Raastinlauluja on huonoin fonal-julkaisu.
ei
This must be what jail / I will scratch
mulla on kans joku kokoelma jossa on pari biisiä orkesterilta v.leinonen pilven reunalla, tais olla leinosen eka julkaisu?
The Greatest Underground Hits Ever - KuuMaa musiikkia, hieno levy. Muuten en juuri Leinosta jaksa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
The Greatest Underground Hits Ever - KuuMaa musiikkia, hieno levy.
Ovvai? Muistelin että aika paska. Pitäisköhän "se" kaivaa esille vuosien tauon jälkeen...
This must be what jail / I will scratch
[quote:d235d20570="Pilke"]The Greatest Underground Hits Ever - KuuMaa musiikkia, hieno levy.[/quote:d235d20570]
Ovvai? Muistelin että aika paska. Pitäisköhän "se" kaivaa esille vuosien tauon jälkeen...
Joo, tykkäilen kyl. Dildo Mania ja V. Leinonen pilven reunalla on hyviä, muita en pahemmin o kuunnellu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.