You are not logged in.
Eilen pelattiin pitkään ja hartaasti. Joillain otti vähän enemmän vaikeasti kuin toisilla. Lopussa koko muu pakka petasi mulle krokkauspaikan mutta menin sitten puppeloimaan ja gnee voitti. Kiva että rotseja lisää listoille, BigB jatkoi myös kouvolalaisten linjaa...
1. DBGene
2. aqzu
3. laurkhi
4. nametaken_
5. ratakii
6. teekki
7. riimu
8. BigB
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänään pelattiin kaksi ottelua. En ollut ekassa mukana ja riimu joutui jättämään pelin kesken.
1. ottelu
1. DBGene
2. maria
3. ratakii
3. laurkhi
2. ottelu
1. hooky
2. aqzu
3. DBGene
4. ratakii
5. maria
5. laurkhi
Ja jottei suurin ja kaunein turnaus jäisi sivustalle niin päivitetäänpä vähän tuloksia jotka on jääneet roikkumaan. Kahtena päivänä kaksi ottelua, kaksi uutta pelaajaa ja uusi voittaja. Toisessa ottelussa kokeiltiin uutuutena sulkunauhalla rajattua "kuoleman kujaa", joka toimi varsin hyvin mutta rata oli muuten liian pitkä ja 3½ tuntisen maratonottelun lopetus koettiin silloin kun voittaja saapui maaliin...
Ottelu 11.7.:
1. maria
2. obi-wan
3. DBGene
DNF aqzu
Ottelu 12.7.:
1. DBGene
2. ratakii
3. laurkhi
3. jutila
3. aqzu
3. maria
7. elina
Rata oli vaihtelevuudessaan ja haastavuudessaan ehkä nerokkain ikinä, joten tarvittiin rautaista hermiä ja äärimmäisen vakaita otteita. Tulokset luonnollisesti sen mukaiset:
1. DBGene
2. obi-wan
3. laurkhi
4. ratakii
This must be what jail / I will scratch
joo päivitin
ei sais antaa tommy boylle noin helppoja voittoja!
paska laji, joskaan ei yhtä paska kuin ryöstö
HÖÖÖJ tulkaa Turkuun pelaan, tääl o lääniä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tampereen krokettikesän All-Star viikonloppu 28.-29.7.
Krokettikesä on edennyt niin pitkälle että vuorossa on ensimmäistä kertaa järjestettävä perinteinen jokavuotinen tähti-viikonloppu, jossa pelaajien taidoista otetaan mittaa leikkimielisesti erilaisissa skill competitioneissa lauantaina ja sunnuntaina pelataan all-star -ottelu yleisöystävällisemmällä radalla kuin normaalit ottelut. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy ja osallistumisoikeuden omaavat kaikki rankingissa lymyilevät pelaajat.
Aikataulu:
28.7. lauantai:
klo 15 Krokettitaitokilpailu
-koostuu useasta osakisasta joissa jaetaan sijoituspisteitä. Eniten pisteitä päätteeksi kerännyt voittaa taitokilpailun. Lajeja noin viisi kappaletta - mukana ainakin "krokkauspituuskilpailu", "tarkkuuslyönnit", "krokettibiljardi", "deathmatch", jne.. Kisojen jälkeen illalla iltajuhla jossa puidaan päivän tapahtumia.
29.7. sunnuntai:
klo 16 All-Star -ottelu
-pelaajat ottavat toisistaan mittaa haastavalla ja hieman kokeellisella radalla. Ottelu lasketaan normaaliksi peliksi mutta eroaa huomattavasti normaalista taistosta.
suhteellisen aikaisin. ajattelin että joskus ensilumien saapuessa olisi vasta finaalit. no mutta mehän pelataan krokettia vielä syyskuussa ja ehkä lokakuussakin, eikö? viime vuonna tosin joulukuussakin olisi voinut pelata. aina kun ei ole lunta maassa!
mä en tajua noista rankingeista mitään, mutta todennäköisesti en ole ensimmäisten joukossa, mut jos kerkiin niin tuun kannustamaan! ei mulla kyllä olisikaan paikkaa kämpässä sellaiselle isolle "voittoliikennemerkille"
Ei tuo oo finaali- vaan all star -viikonloppu.
Tässä eilisen tulokset:
1. obi-wan
2. DBGene
3. ratakii
4. aqzu
Liian lyhyt rata ja ääriolosuhteet eivät tarjonneet mitään erityisen sykähdyttäviä pökkimiselämyksiä, mutta saatiinpahan jälleen uusi voittaja.
All-Star-viikonlopulle, ja muulle huippuaktiiviselle järjestelytoiminnalle suuri
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
joo, tänään valmistettiin töissä viikonlopun vaatimat metallikalikat jotta saadaan sitten kunnon kentät kasaan.
Finaalisarja tosiaan tulee sitten olemaan vasta syyslokakuussa ja siihen saa osallistumisoikeuden rankingin kuusi parasta ja heidän estyessään pykälä kerrallaan alaspäin olevat.
päivitin vihdoin ton rankingin. obi-wan uutena listaukseen mukaan...
Tänään joo pitää peruuttaa, saattaa olla hyvinkin ettei ennen all-star -weekendiä saada kunnon pelejä alle. Tosin sama kaikilla.
Tänään oli hyvä ottelu, neljä tasaista pelaajaa tasaisella radalla. Lopussa vielä vähän testailtiin lauantain allstar-taitokisaa varten - näyttää hyvältä.
Ottelu
1. DBGene
2. obi-wan
3. aqzu
4. maria
Ei sitten muiden ehdotukset kelpaa. :twisted: No, kohtahan en ole toviin mitään ehdottelemassa. Kukolle terveisiä.
Ei sitten muiden ehdotukset kelpaa. :twisted: No, kohtahan en ole toviin mitään ehdottelemassa. Kukolle terveisiä.
Pointtina tuossa oli kuten luit että testailtiin lauantain ja sunnuntain suurta megatapahtumaa. Elokuussa krokettikesä lähtee on tour ympäri tampereen kauniita puistoja.
[quote:f3924f2704="nametaken_"]Ei sitten muiden ehdotukset kelpaa. :twisted: No, kohtahan en ole toviin mitään ehdottelemassa. Kukolle terveisiä.
Pointtina tuossa oli kuten luit että testailtiin lauantain ja sunnuntain suurta megatapahtumaa. Elokuussa krokettikesä lähtee on tour ympäri tampereen kauniita puistoja.[/quote:f3924f2704]
Kuten itse Mestari sanoo :twisted:
All-Star-viikonloppu lähestyy!(26.7.2007)
Tämän viikon puheenaiheena krokettikentillä kaupungissamme on ollut tulevan viikonlopun megalomaaniset järjestelyt vaativa all-star-weekend. Tämä tapahtuma sulkee Sorsapuistosta osia yleiseltä käytöltä ja aiheuttaa varmasti ruuhkia tapahtuma-alueelle, joten kaikilta kaupunkilaisilta toivotaan yhteistyökykyisyyttä ja ymmärrystä tapahtumaa kohtaan.
Varsinainen ohjelma alkaa Sorsapuistossa lauantaina kello 15 ja sunnuntaina kello 16. Lauantaina on vuorossa taitokilpailu, joka koostuu viidestä erillisestä lajista joiden tulokset lasketaan yhteen. Sunnuntaina on vuorossa virallinen tähdistöottelu, jossa kutsun saaneet pelaajat kilpailevat normaalia yleisöystävällisemmällä radalla leikkimielisesti mutta tosissaan toisiaan vastaan. Näiden päivätapahtumien lisäksi lauantaina illalla on kutsuvieraille iltajuhla Tampere-Talon vieressä ja iltajuhlaan kuuluu myös yleisölle avoin palkitsemistilaisuus puistoaukiolla, jossa palkitaan päivän parhaat taitopelaajat.
Tapahtuman järjestelyt ovat järjestelyorganisaation mukaan edenneet suunnitellusti ja ilman suurempia ongelmia. Järjestäjät toivovatkin yleisöltä iloista turnausmieltä heidän saapuessaan tapahtumaan ja myöskin katsojien varaavan tarpeeksi aikaa paikalle saapumiseen sillä porteilla on Kansainvälisen liiton sääntöjen mukainen turvatarkastus joka saattaa aiheuttaa jonoja porteille.
Mä tuun ja näytän kaapin paikan sitten vajaan kuukauden päästä
Mä tuun ja näytän kaapin paikan sitten vajaan kuukauden päästä
Ootko sä "Sillä silmällä"-ohjelmasta?
Oh my, virallista tekstiä All star-viikonlopusta. Täytynee kaivaa juhlamekko kaapista.
[quote:d6fdacb453="leposi"]Mä tuun ja näytän kaapin paikan sitten vajaan kuukauden päästä
Ootko sä "Sillä silmällä"-ohjelmasta?[/quote:d6fdacb453]
En, mutta ne oli kerran vanhan kämpän naapurissa tekemässä ohjelmaa
[quote:5e7971d924="nametaken_"][quote:5e7971d924="leposi"]Mä tuun ja näytän kaapin paikan sitten vajaan kuukauden päästä
Ootko sä "Sillä silmällä"-ohjelmasta?[/quote:5e7971d924]
En, mutta ne oli kerran vanhan kämpän naapurissa tekemässä ohjelmaa [/quote:5e7971d924]
Eli seinän takaa kuulit ne kaappivinkitkin. No mutta joka tapauksessa tervetuloa. Toivottavasti olen silloin paikan päällä. "se" on vähän siinä ja siinä.
[quote:07e46f11e8="aqzu"]All-Star-viikonloppu lähestyy!(26.7.2007)
Tämän viikon puheenaiheena krokettikentillä kaupungissamme on ollut tulevan viikonlopun megalomaaniset järjestelyt vaativa all-star-weekend. Tämä tapahtuma sulkee Sorsapuistosta osia yleiseltä käytöltä ja aiheuttaa varmasti ruuhkia tapahtuma-alueelle, joten kaikilta kaupunkilaisilta toivotaan yhteistyökykyisyyttä ja ymmärrystä tapahtumaa kohtaan.
Varsinainen ohjelma alkaa Sorsapuistossa lauantaina kello 15 ja sunnuntaina kello 16. Lauantaina on vuorossa taitokilpailu, joka koostuu viidestä erillisestä lajista joiden tulokset lasketaan yhteen. Sunnuntaina on vuorossa virallinen tähdistöottelu, jossa kutsun saaneet pelaajat kilpailevat normaalia yleisöystävällisemmällä radalla leikkimielisesti mutta tosissaan toisiaan vastaan. Näiden päivätapahtumien lisäksi lauantaina illalla on kutsuvieraille iltajuhla Tampere-Talon vieressä ja iltajuhlaan kuuluu myös yleisölle avoin palkitsemistilaisuus puistoaukiolla, jossa palkitaan päivän parhaat taitopelaajat.
Tapahtuman järjestelyt ovat järjestelyorganisaation mukaan edenneet suunnitellusti ja ilman suurempia ongelmia. Järjestäjät toivovatkin yleisöltä iloista turnausmieltä heidän saapuessaan tapahtumaan ja myöskin katsojien varaavan tarpeeksi aikaa paikalle saapumiseen sillä porteilla on Kansainvälisen liiton sääntöjen mukainen turvatarkastus joka saattaa aiheuttaa jonoja porteille.[/quote:07e46f11e8]
Lauantain osuushan on täysin merkityksetön sillä virtuoosin puuttuessa kunnon haaste jää uupumaan.
Eiliselle taistelulle aina kolmelle viimeisellä portille asti
ei noin
¡KIIMA NOUSEE!
Lintumies mukaan?