You are not logged in.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Menetetty peli
Randy Crawford - Street Life
Parhus BILETYSBIISI
[quote:134e4ac0e9="anzut"]Randy Crawford - Street Life
Parhus BILETYSBIISI[/quote:134e4ac0e9]
Jackie Brownin soundtrack pilas multa tuonkin biisin... ![]()
Menetetty peli
[quote:8a1ffa7837="PrivateJoy"][quote:8a1ffa7837="anzut"]Randy Crawford - Street Life
Parhus BILETYSBIISI[/quote:8a1ffa7837]Jackie Brownin soundtrack pilas multa tuonkin biisin...
[/quote:8a1ffa7837] Räg, mun mielestä "sitä" oli käytetty ihan hyvin siinä. Ja hyvä leffahan tuo on.
[quote:0688e70b2c]Räg, mun mielestä "sitä" oli käytetty ihan hyvin siinä. Ja hyvä leffahan tuo on.[/quote:0688e70b2c] Siinä soundtrack-cd:llä oli joskus kaikkien mielestä parhaat biletysbiisit ikinä ja sitten ne pari-kolme biisiä soi aina ja joka paikassa.
Hyvä biisihän se muuten on 
Menetetty peli
Oon liian nuori tietämään tollasesta, leffa tuli kai -97 jolloin ei ollut puhettakaan että pääsisin baariin. Limudiskoissa ei soitettu.
Prince : Planet Earth
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon liian nuori tietämään tollasesta, leffa tuli kai -97 jolloin ei ollut puhettakaan että pääsisin baariin. Limudiskoissa ei soitettu.
Kotibileissähän tuo soi lakkaamatta joka paikassa.
Päivän trivia: Mikä Rasmuksen levy on nimetty Jackie Brown -soundtrackillä esiintyvän biisin inspiroimana?
Tero saatana, s'olet gay!
Prince : Planet Earth
Kerrotko sitten oikeaan topiciin mitä tykkäsit. Ois hauska kuulla jonku ehkä mahdollisesti objektiivisempi arvio ![]()
Menetetty peli
[quote:948349a4cd="forssto"]Päivän trivia: Mikä Rasmuksen levy on nimetty Jackie Brown -soundtrackillä esiintyvän biisin inspiroimana?
Hello Fat Ester![/quote:948349a4cd]
Oikein tämä!
Tää Fear Factory olikin vitusti parempaa, kuin muistinkaan! 
Tero saatana, s'olet gay!

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Bone Thugs N-Harmony - Crossroads ![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:24da8c4c5a="lintumies"][quote:24da8c4c5a="HUIG"]
[/quote:24da8c4c5a]
[/quote:24da8c4c5a]
![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!