You are not logged in.
Eli laittakaa vaikka ma-ti yöhön mennessä piisinne, nimi saa olla ihan mikä vaan, mut ei mielellään artistin nimi. Laitetaan vaikka osallistuminen poikki 15 osallistujan kohdalla, jos näin monta on tullakseen. saa myös ehdottaa sääntömuutoxia
omani laitan "pian"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ängetäänpä taas samantien mukaan:
SOSDO MASSA KOMOROSSA
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Tungen mukkaan, vähän tuoreutta tähän tuhnutteluun:
I love you and dream about the Führer
no perkele, pistetää nyt vaik tämä. toivon mukaan ei kovin monelle o tuttu:
no kokeillaanpas tämmöistä:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
puskempa minäkin mukaan:
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tää saattaa olla kaikille tuttu tai sitten ei.
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=3RET … S7MRO7RG32
Laitetaanpa vaikka tällainen biisi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Yritetään kolja-musiikilla
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oispa muuten parasta, jos seuraava raati ois nimetön, ni sit oltais Led Zeppelin.
:?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
aha pl, jos ens levyraadissa on stairway to heaven niin JÄTÄN
aha pl, jos ens levyraadissa on stairway to heaven niin JÄTÄN
Vois panna vaikka jonkun biisin Butthole Surfersien Hairway to steveniltä siinä tapauksessa.
Niin ja tykkään muuten Stairway to heavenista (tieto, joka tuskin järkyttää ketään)
<@DBGene> senkin karkki
kaikkihan hairway to stevenistä tykkää.
tuli mieleen että jospa sitten kun biisien nimet paljastetaan niin kaikki editoisi ne nimet alkuperäisiin linkkiviesteihin, spämmitilastot ei paranisi mutta olisi ehkä muuten selkeämpää? samalla voisi vaikka kommentoida omia biisejään muutenkin jos siltä tuntuisi.
nyt nopeesti 2 lisää niin sais kaikki biisit kerralla ja vois jo huomenna kommentoida.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Niin mutta minä tykkään ihan siitä alkuperäisestä Stairway to heavenistakin.
[quote:1c03c372e4="psychocandy"]
nyt nopeesti 2 lisää niin sais kaikki biisit kerralla ja vois jo huomenna kommentoida.[/quote:1c03c372e4]
Eikös huomenna voi muutenkin kommentoida, kun biisien laittamisen takaraja on ensi yö.
<@DBGene> senkin karkki
Eikös huomenna voi muutenkin kommentoida, kun biisien laittamisen takaraja on ensi yö.
joo, tämä on vain minun henkilökohtainen ongelmani, eli meinaan vaan sitä että vien ne tikulla duunista kotiin viiden maissa, että sen jälkeiset saan matkaan vasta huomenna kun en himassa jaksa modeemilla imutella. olis kiva kuunnella kaikki kerralla, mut voihan sen toki osissakin tehdä jos ei muu auta.
ei alkuperäisessä stairway to heavenissäkään mitään vikaa sinänsä, onhan se hieno piisi.
saiko muut, pitääkö laittaa uudestaan?
EDIT: no tässä uusi yritys, sama biisi:
http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=2PL7 … SA3I8WXJ7N
vois löytyä kunhan pääsen kotiin ja jos siellä netti tänään pelaa.
Koska on kohta?
<@DBGene> senkin karkki
No voe... Kokeile vielä (ainakin itse sain toimimaan) tai pyydä jotain sendimään se sulle. En jaksais alkaa laittamaan sitä uudestaan tuonne.
<@DBGene> senkin karkki