You are not logged in.
Mä oon ollut taas jotenkin ihan yössä. Eli oon ilman lippua, ja sellaisen haluaisin! Soittakaa / teksatkaa, jos jollain on ylimääräinen.. Kiitos!
Antti / 0443758052
Haha! Mä, eli hihi, tahtoisin kans yhden lipun, että jos jollain on niin soitelkaa ja niin edelleen.
joo en tuukkaa. möin lippuni ilulle kun toivon paranevani lomani aikana.
showtime 22:45. Toi on siis athletic armsin soittoaika. Ja of montreal varmaan samoihin aikoihin kuin deerhoof pari viikkoa sitten.
en ole kolmekybänen emoboy
Athletic arms
Varikset komentavat
luin
joo en tuukkaa. möin lippuni ilulle kun toivon panevani lomani aikana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Turhautti. Lähdin kesken keikan pois.
Ei lähtenyt tämäkään yhtään. Odotin ehkä liikaa ja sitten kun en vittu NÄHNYT YHTÄÄN MITÄÄN JÄLLEEN KERRAN. Tästä paskasta keikasta menee kyllä reilusti puolet Redrumin piikkiin. Pari suosikkibiisiäni tuli tuossa ajassa ja mä vaan seisoin paikoillani. En usko, että usko olisi räjäyttänyt päätä missään muuallakaan, mutta ehkä siellä jossain olisi voinut kiinnostaa katsoa koko keikka ja ehkä jopa hymyillä.
Ei Redrum vain toimi täytenä. Emmä jaksa tunkee sinne eteen jotain 3 tuntia ennen keikkaa varaamaan paikkaa. Piti kyllä mennä lämppärin jälkeen vähän lähemmäksi, mutta niin näytti monen muunki päässä pyörivän tuo sama ajatus. Luovutin ja jäin suosiolla taakse. Edessä joku poltti röökiä, joten savua sai myös haistella. Miksi joku vitun erikoislupa? Se muuten ottaa yllättävän paljon päähän, kun on nyt ehtinyt tottua tupakoimattomuuteen aika hyvin. Olis kiva tietää, että kenen neropatin idea tää puolittainen kielto nyt oli. Mutta joo. Redrumiin sai taas jonottaa ainakin 15 minuuttia sisään. Okei, tulin joskus 22.30 jonoon ja hegailin siinä päässä Stadin kebabin mikälie oven kohdalla. Kuulemma kello 22.10 siellä oli jonoa jo siihen Vuorikadun kulmalle saakka. No ei se haitannu ku oli lämmin kesäilta. Mutta edelleen olisi ihan kiva nähdä bändi sillai ees puolittain.
Lämppäri ei oo mun musaa yhtään. Olis ehkä parempaa jos kukaan ei laulais, no ainakaa sen poika. Mut kai sitä Liberteen pitää mennä katsomaan uudestaan, kun siellä on toi Kiki pau kans. Niitten pari biisiä on kuulostanu ihan kivalta myspacessa.
no voee
athletic arms olis kyl kiva nähdä, tykkäsin siitä viimeisimmästä cdr:stä.
redrumissa salin vasemmalla puolella tupruttelu tuntui todella ahdistavalta. savusukeltajan kamppeet mukaan ensi kerralla.
uskomaton keikkapaikka noin muutenkin. elopituudesta ei ollut kyllä haittaa jos meinasi takaa nähdä bändin jäsenien päät.
niin, keikka oli ihan jees. taustakankaalle heijastetut varjot oli hauskoi.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Mulla oli tosi hyvä keikkakokemus. Näin kaiken, koska jo ennen AA:ta menin ihan eteen enkä sitten lähtenyt mihkään tauolla (eikä kukaan muu ympärilläkään?). En jaksa valittaa paikan nihkeydestä, oli kyllä ylen kuuma ja tylsää ettei suurin osa ihmisistä varmaan nähnyt mitään etc.
Siinä vaiheessa kun päästiin "She's a Rejector"iin muutaman biisin jälkeen mesta räjähtyi tanssimaan. Yhdessä vaiheessa kun käännyin ympärin takana oli suuri meri iloisia pomppivan heiluvia ihmisiä. Uih. "Lavashöy" ja taustavideot olivat ihania ja Kevin Barnesilla on maailman seksikkäämmät reidet etenkin verkkosukkahousuissa ja sinivihreissä mokkasaapikkaissa. Vieressäni oli kasa jotain barely-20v tyttöjä, jotka tiesivät kaikkien biisien kaikki sanat ja lauloivat innostuneesti korvaani (oli söpöä) mut olivat sit ihan hiljaa Kinks ja Buzzcocks covereiden aikana, josta mulle tuli olo. Sain loppuillasta puhkaistusta ilmapallosta kiiltopaloja superhikiseen ihooni ja olin mitä onnellisin. Keikanjälkeen sain ostettua kivan vihreän t-paidan, vaikka ihmiset tönivätkin lavalle jossa niitä myytiin vähän nihkeällä tavalla. Kaikenkaikkiaan keikkapaikan nihkeydestä huolimatta.
Börje ja Tomsk: tahtoo nähdä kuvia!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Yhdessä vaiheessa kun käännyin ympärin takana oli suuri meri iloisia pomppivan heiluvia ihmisiä.
Ei muuten ole ihme, jos keikasta ei näe mitään jos pomppii itse ympäriinsä.
Vieressäni oli kasa jotain barely-20v tyttöjä, jotka tiesivät kaikkien biisien kaikki sanat ja lauloivat innostuneesti korvaani (oli söpöä) mut olivat sit ihan hiljaa Kinks ja Buzzcocks covereiden aikana, josta mulle tuli olo.
Meinasin sanoa tästä jo aikaisemmin, että en osaa numetä kummankaan bändin ensimmäistäkään biisiä, joten se siitä vanhasta fiiliksestä...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jotain kuvia löyty last.fm:n kautta: http://flickr.com/photos/tags/lastfm%3Aevent%3D235861/
Enhän minä Of Montrealista sitten välittänytkään. Onneksi ei tarvinnut maksaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Vieressäni oli kasa jotain barely-20v tyttöjä, jotka tiesivät kaikkien biisien kaikki sanat ja lauloivat innostuneesti korvaani (oli söpöä) mut olivat sit ihan hiljaa Kinks ja Buzzcocks covereiden aikana, josta mulle tuli olo.
Joo vähän smaa taka-alalla paitsi mulle tuli skene-olo. Tai öö, kuuntelen musiikkia enemmän ku noi -olo. Tosin ei sitä kai hirveesti oo tarvinu kuunnella et tunnisti noi biisit
Tykkäsin of montrealista. Aluks oli vaikeuksia päästä sisään ja meinasin tylsistyä yhessä vaiheessa mut sit tuli joku biisi uudelta levyltä mistä tykkään. Myös ne ihka uudet biisit kuulosti ihan hyvältä ja coverit oli ihan kivoja ylläreitä.
Mulla ei oo kuvia ku athletic armsin keikalta. En viitsinyt puskee sinne eteen mistä ois voinu saada of montrealista kuvan tai kaks. Voin toki niitä aa-kuviakin spämmiä, mut en tiiä kiinnostaako ketään?
Paluumatkalla joku läheisestä baarista ulos tanssinut pissis kävi homottelemaan, kun en huomioinut häntä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
mitten wrote:Voin toki niitä aa-kuviakin spämmiä, mut en tiiä kiinnostaako ketään?
Kuvat kiinnostaa aina.
[quote:73356879da="börjeslandet"]Voin toki niitä aa-kuviakin spämmiä, mut en tiiä kiinnostaako ketään?[/quote:73356879da]
Kuvat kiinnostaa aina.
sama, mut ehkä johonki toiseen topicciin
Börje ja Tomsk: tahtoo nähdä kuvia!
Sent from my iPhone 16
olikos täällä aiemmin börjenkin kuvia vai pahastuiko joku aa-kerholainen?
tai sit oli jossain muussa topicissa -spåm
Näin kaiken, koska jo ennen AA:ta menin ihan eteen
Otit 12 askelta?
This must be what jail / I will scratch
[quote:e3d01758c0="psykokarkki"]olikos täällä aiemmin börjenkin kuvia vai pahastuiko joku aa-kerholainen?
tai sit oli jossain muussa topicissa -spåm[/quote:e3d01758c0]
Ku ite pyysit et johonki muuhun topikkiin niin panin tonne yleinen keikkaspåm
Tuli noista Tomskin kuvista mieleen, että mikähän tuo ihme Mustanaamio-juttu oikein oli? Joku tyyppi hiippaili tollasessa asussa yleisön joukossa, soittiko se jossain vaiheessa jotain...?
Tuli noista Tomskin kuvista mieleen, että mikähän tuo ihme Mustanaamio-juttu oikein oli? Joku tyyppi hiippaili tollasessa asussa yleisön joukossa, soittiko se jossain vaiheessa jotain...?
Ai tää?
Siellä lavalla pyöri vaikka mitä "hahmoja". Ei ne mitään soittanut.
Sent from my iPhone 16
Just toi. Hieno asu.
Oliks tuol keikalla mitään muuta ku Of Montreal kattomassa Athletic Armsia, Athletic Arms kattomassa Of Montrealia sekä näiden entouraget?
Älä päästä painiks sitä
Oliks tuol keikalla mitään muuta ku Of Montreal kattomassa Athletic Armsia, Athletic Arms kattomassa Of Montrealia sekä näiden entouraget?
ei kai muita ois sinne mahtunutkaan.
[quote:88dd17e853="anzut"]Tuli noista Tomskin kuvista mieleen, että mikähän tuo ihme Mustanaamio-juttu oikein oli? Joku tyyppi hiippaili tollasessa asussa yleisön joukossa, soittiko se jossain vaiheessa jotain...?[/quote:88dd17e853]
Ai tää?
Siellä lavalla pyöri vaikka mitä "hahmoja". Ei ne mitään soittanut.
Tampereella käy just ton näkönen tyyppi kaikissa mielenosoituksissa naamiointikieltoa uhmaten.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:3e72f0fb04="ILR"]Oliks tuol keikalla mitään muuta ku Of Montreal kattomassa Athletic Armsia, Athletic Arms kattomassa Of Montrealia sekä näiden entouraget? [/quote:3e72f0fb04]
ei kai muita ois sinne mahtunutkaan.
Varsinkin kuin AA:ssa soittaa nykyään viis miljoonaa tyyppiä.
Sent from my iPhone 16
Uus levy soi. Aika spastinen, tyylit hyppii entistä enemmän. Lyriikat on kyllä ihan toista kun viime levyn angstit, tätä voisi siteerata kulli- ja pillujutuissa useamman sivun. Ei vielä oikein aukea kun joka biisiin mahtuu ainakin kolme täysin eri tyylistä osiota mutta ihan pl, en vaan tiedä jaksaako mielenkiinto riittää pitempää kuuntelu-uraa varten.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"