You are not logged in.
Nyt ku oon kuunnellu pari biisiä tätä kokoelmaa, niin taitaa tääki olla niitä artisteja, joilla ei oikeastaan oo huonoja kappaleita.
En oo kuullut kuin niitä tunnetuimpia hittejä, mutta ihan pätevältä kaverilta vaikuttaisi.
Ja eikös Tommi soittanut kasarilla Boycott-nimisessä turkulaisyhtyeessä, jonka yksi jäsen tapettiin ja paloiteltiin sarjamurhaajan toimesta Ruotsissa. Muistan lukeneeni Alibista joskus parturissa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
via dolorosa on kyllä kovaa rockia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eihän sitä koulukiusausbiisiä voi itkemättä kuunnella..
Tuli tuosta mieleen että olisiko jollain heittää Mandin Miks kaikki kiusaa -biisiä vaikka dcc:llä tai jonkun zsharen tai vastaavan kautta?
Käsittääkseni Tommi on myös erinomainen golfari. Monilahjakkuus.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Käsittääkseni Tommilla on myös punainen tukka. Punapää.
Käsittääkseni Tommi on myös erinomainen golfari. Monilahjakkuus.
This must be what jail / I will scratch
Eihän sitä koulukiusausbiisiä voi itkemättä kuunnella..
Syvälle sydämeen sattuu. Tota on kokeiltu karaokessa, ei ollu ihan mikään helppo siivu ainakaan parintoista kaljan ja muutaman cuba libren jälkeen.
Oon nähny Tommin livenä.
Varikset komentavat
asiakeskustelulle
[quote:e08cb63d29="Ulvis"]Miksiköhän Tommi on niin vihattu, mutta sitten katsellaan sormien läpi ja hymistellään ja jaellaan neljästä viiteen tähteä, kun Ville Leinonen julkaisee taas platallisen jotain hirveen tylsää paskaa?[/quote:e08cb63d29]
Turpa kii mulkku
Sama. :x
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tiesin et tää topikki kannattaa avata, ku perustajana Ulvis ja vikana postaajana shanks
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ulvis voisi muuttaa Ruotsiin ja alkaa diggaa kaikkia miehekkäitä, kalaseteja kiertäviä rottinkirintoja. Siellä on aivan järjetön määrä näitä tommiläntisiä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon kätelly herra Läntistä kännissä.
oon kätelly herra läntistä cannesissa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
muistan edelleen kuinka jossain elämä lapselle-konsertissa tommi esitti kappalettaan "se on rock!" ja yritti huudattaa yleisöään. hän lauloi kappaleen nimen useita kertoja, suunnaten sen jälkeen mikin kohti yleisöä joka seisoi aivan hiljaa paikallaan. tommi yritti varmaankin viitisen kertaa kunnes luovutti ja siirtyi kertosäkeeseen.
summer is fading
Radio Helsingissä just nyt tunti Tommi Läntistä.
[quote:b888c89669="leposi"]Radio Helsingissä just nyt tunti Tommi Läntistä. :?[/quote:b888c89669]
Sama, ei voi lähteä töistä pois.
kyllä
lämmi tontinen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Muusikko Tommi Läntinen tukee Paavo Lipposta
Näinä epävarmoina aikoina kokeneeseen, uskottavaan ja isoon mieheen on helppo luottaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
PÖÖ!
urpilainen äsken jammailemassa tommi läntisen tahtiin telkussa
WHY ARE YOU JAMMING?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni