You are not logged in.
The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene.
The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene.
Enpä kuule taia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:305c738c07="Acedia"]The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene.
Enpä kuule taia.[/quote:305c738c07]
sama juttu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:008a92b0de="noiseidea"][quote:008a92b0de="Acedia"]The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene.
Enpä kuule taia.[/quote:008a92b0de]
sama juttu[/quote:008a92b0de]
juma sattu
Dubatun version vois käydä kattomassa
This must be what jail / I will scratch
The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene. Redface
Varasin liput perjantain päivänäytökseen kun on vapaapäiväkin. Ei nyt mikään palava tarve päästä HETI katsomaan, mutta kun oli sopiva rako.
Tennarin 686-paikkaiseen TP1 saliin on jäljellä ainoastaan 132 paikkaa torstai yön kello 00:01 näytökseen - aika huikeeta meininkiä? Näköjään niitä ihmisiä joilla on palava tarve HETI NÄHDÄ löytyy...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:8d5d4db340="Acedia"]The Simpsons Movie tulee näköjään tällä viikolla ensi-iltaan. Eiköhän tuon kaikki käy katsomassa vanhasta tottumuksesta - jopa DBGene. Redface
Varasin liput perjantain päivänäytökseen kun on vapaapäiväkin. Ei nyt mikään palava tarve päästä HETI katsomaan, mutta kun oli sopiva rako.
Tennarin 686-paikkaiseen TP1 saliin on jäljellä ainoastaan 132 paikkaa torstai yön kello 00:01 näytökseen - aika huikeeta meininkiä? Näköjään niitä ihmisiä joilla on palava tarve HETI NÄHDÄ löytyy...[/quote:8d5d4db340]
Oon enemmän yllättynyt, että paikkoja vielä on.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ostin perjantain klo 15.00 näytökseen Plevnaan eli ekaan mikä siinä teatterissa näytetään. Mukava kun on perjantait kaupungilla lyhennettyjä päiviä..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Onko se dubattu versio muka tehty oikeasti?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Suomalaisina simpsoneina elokuvassa esiintyvät lapinlahdenlintu Markku Toikka (Homer), Eija Vilpas (Marge), Kiti Kokkonen (Lisa) ja Rinna Paatso (Bart).
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ollaanki menossa kattoon dubbaamaton. toisaalta, jos on hyvä niin vois huvikseen tsekkailla ton dubatunkin...
en ymmärrä tota dubbausta yhtään, siis onhan sideshow bobissa vähän rastafariainesta mutta kamoon
en kylläkään oo tajunnu että liput pitäis ostaa etukäteen... lauantaina tai sunnuntaina pitäis mennä, kaitpa noi pahimmat friikit käy jo perjantaina?
en kylläkään oo tajunnu että liput pitäis ostaa etukäteen...
joo, itekin ostan yleensä jälkikäteen
jos filmi on hyvä niin mielellään lähtiessä siitä maksan tai annan ainaki ylijääneet popparit kassalle
ja joskus dub-versiot on jopa parempii ku alkuperäiset
Warner Home Video Director's Series: Stanley Kubrick Collection (R1) in October:
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65399
[quote:70156288a1="HUIG"]http://www.apple.com/trailers/fox_searc … /trailerb/
tulispa jo![/quote:70156288a1]
JPP!!! Intia <3
en ole kolmekybänen emoboy
Wes Anderson
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mikä "se" on?
http://www.apple.com/trailers/paramount … large.html
[quote:292e0b22a3="HUIG"]Mikä "se" on?
http://www.apple.com/trailers/paramount … large.html[/quote:292e0b22a3]
ANAM, pakko mennä kattoo
tulispa Serranon perhe DVD:lle... nyt vaan joka päivä kyselen ilulta irkissä että mitäs siellä tapahtuu, kun en ite töiden takia voi kattoo... paitsi eilen kun menin niin myöhään niin ehin kattoo 10 min.
Greenawayltä pukkaa uutta elokuvaa. Traileri: http://www.kasanderfilm.nl/nightwatchin … ching.html
Näyttää varsin Happy Mondays hyvältä
en ole kolmekybänen emoboy
TÄHTISUMUA! Pitää mennä hetimiten katsomaan, luin kirjan viime talvena ja tykkäsin!
Varikset komentavat
TÄHTISUMUA! Pitää mennä hetimiten katsomaan, luin kirjan viime talvena ja tykkäsin!
joo oon kans miettiny et toi pitää nähdä.