You are not logged in.
mikä ihmeen pakollinen narikka?
Mangojauhe goddamn.
deer hoof, deer hoof, deer hoof is on fire
Varikset komentavat
mikä ihmeen pakollinen narikka?
No se natsi sano ainakin mulle, että paappa toi pitkähihanen (siis paita !!??!) narikkaan. Sit menin siihen mukamas laittaa sitä mut en laittanu ku oon aika ovela
en ole kolmekybänen emoboy
mulle sano että kiva takki, kannattee laittaa narikkaan niin sanoin et ei ku laitan sen mielummin laukkuun
Mangojauhe goddamn.
ei muuten ole vielä mainittu että satomilla oli ihQ OOIOO-paita päällä
Meikä diggas Deerhoofin keikasta. Miellyttää suuresti just se levyihin verrattuna piinaavampi pidättely, että rokattasko vaiko ei. Saatanallisen upeaa kitarointia! Rumpalin päristelyistäkään en osannut ärsyyntyä.
Cosmobilelta olen nähnyt terävämpiäkin vetoja, mutta ei huono nytkään, ei vaan tullu yhtä täpinä olo kuin joskus. Hikisistä kalsareillaan tanssivista miehistä aika monessa muussa yhteydessä plussaa, mutta ny olisivat kyllä voineet pysyä niissä laatikoissaan. Myötähäpee x 1000.
organizing the boy scouts for murder is wrong
psykokarkki wrote:ei muuten ole vielä mainittu että satomilla oli ihQ OOIOO-paita päällä
Väärinkirjoitettu ooooo-listan nimi?
00100, eli HELSINKI KESKUSTA PRIDE!
Pääposti, paras posti.
organizing the boy scouts for murder is wrong
deerhoof-täpinöissä piirsin kotisivulle uuden starttikuvan: WWW.TURKOOSI.COM
piirrätpä ihanasti
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
forssto wrote:00100, eli HELSINKI KESKUSTA PRIDE!
Pääposti, paras posti.
kävin "siellä" tänään
forssto wrote:psykokarkki wrote:ei muuten ole vielä mainittu että satomilla oli ihQ OOIOO-paita päällä
Väärinkirjoitettu ooooo-listan nimi?
00100, eli HELSINKI KESKUSTA PRIDE!Pääposti, paras posti.
Tulispa mulle joku iso paketti niin tietäisin missä mun posti on! Ei mitn hajua.
Tulispa mulle joku iso paketti niin tietäisin missä mun posti on! Ei mitn hajua.
Tero saatana, s'olet gay!
leposi wrote:Tulispa mulle joku iso paketti niin tietäisin missä mun posti on! Ei mitn hajua.
Kiitos musu
Mut silti iso paketti olis kiva
forssto wrote:leposi wrote:Tulispa mulle joku iso paketti niin tietäisin missä mun posti on! Ei mitn hajua.
Kiitos musu
Osoitetta kehiin, höööj!
Tero saatana, s'olet gay!
leposi wrote:forssto wrote:Kiitos musu
Osoitetta kehiin, höööj!
Turussa oli niin tottunut ihanaan vapaaehtoiseen anrikkaan ympäri vuoden.
Hinnat sisältävät kesäkuukausina (kesä-elokuu) eteispalvelumaksun, ellei ohjelman lisätiedoissa muuta mainita.
Ja Pikku-Torre on oma lukunsa, mutjoo
I love you and dream about the Führer
holy night fever tuli!
Holy Night Feveria melki ripiitillä koko aamun joo!
TULIN!
PARAS PIISI!
Mulla on yks kaveri joka yleensä kuuntelee vaan sellaista tosi synkkää ja kohtalokasta mussiikkia ja sitten ainoo Deerhoof-biisi mistä se tykkää on toi. Mahtavvaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
jotenkin näin tuli keikalla, parista en oo ihan varma, muutama biisi lienee sekoittunut keskenään... tähdellä merkatuista oon eniten epävarma, muut tuntuis olevan just noin, lopussa tuli tosin vielä ehkä jotain muutakin...
- milk man (milk man)
- twin killers (runners four)
- +81 (friend opp)
- after me, the deluge (runners four)
- believe e.s.p. (friend opp)
- panda panda panda (apple 'o)
- the perfect me (friend opp)
- dog on the sidewalk (milk man)
- spirit ditties of no tone (runners)
- this magnificient bird will rise (reveille)
- flower (apple 'o)
- that big orange sun run over speed light (milk man)
- punch buggie valves (reveille)
- holy night fever (reveille)
- siriusstar (runners)*
- ???
- kidz are so small (friend)
- ???
- milking (milk man)
- matchbook seeks maniac (friend)*
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
http://noise.fi/livearvostelut/?id=545
En oo vielä tarkastanut näkyykö kuvissa rotseja.
http://noise.fi/livearvostelut/?id=545
kyllähän meitsi "siellä" ainakin on
risto_m wrote:http://noise.fi/livearvostelut/?id=545
kyllähän meitsi "siellä" ainakin on
Arvasinkin bonganneeni takaraivon keikalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
YHDYSVALTALAINEN DEERHOOF PALAA HELSINKIIN
Ke 22.4.2009 Helsinki, Tavastia
Amerikkalaisen vaihtoehtorockin omaperäisimpiin ja arvostetuimpiin yhtyeisiin kuuluva sanfranciscolainen Deerhoof palaa Helsinkiin keskiviikkona 22. huhtikuuta. Kesällä 2007 Redrumin tupatentäyteen myynyt yhtye esiintyy tällä kertaa Tavastialla.
Vuonna 1994 perustetun Deerhoofin viimeisintä albumia Offend Maggie (2008) on kutsuttu bändin rokkilevyksi ja paluuksi yhtyeen alkuaikojen sointiin. Levy sai esimerkiksi Soundin arviossa täydet viisi tähteä ja jatkaakin The Runners Four (2005) -pitkäsoitolla alkanutta yhtyeen kaupallista menestyskautta. Uutuudella merkittävän lisän kokoonpanon nykysoundiin tuo toiseksi kitaristiksi kiinnitetty Ed Rodriguez.
Kokeellista popmusiikkia soittavan Deerhoofin soundissa kuuluu vaikutteita aina 60-luvun psykedeelisestä popista punkiin, avant-rockista progeen ja maailmanmusiikista hip-hopiin. Villisti poukkoilevat kappaleet, tiukka yhteensoitto ja vokalisti Satomi Matsuzakin niin englanniksi kuin japaniksikin tulkitut vokaalit ovat luoneet bändille täysin omalaatuisen soinnin. The Flaming Lips -vokalisti Wayne Coynen suosikkiyhtyeeksikin nimetty Deerhoof on aiemmin kiertänyt paitsi The Flaming Lipsin myös esimerkiksi The Rootsin, Radioheadin ja Wilcon kanssa.
Konsertti järjestetään Tavastian, Fullsteam Agencyn, MySpace Suomen ja Radio Helsingin yhteistyönä.
LIPUT
Tulevat myyntiin keskiviikkona 11.2.2009
- ennakkoon Tiketistä alk. 20,50 EUR
- ovelta 22 EUR
DEERHOOF (US)
5/5 (Soundi)
Offend Maggie is the sound of a group mind at work, deep in spontaneous collective playbut a kind of play taken very very seriously (Wire)
It's loud, it's rich, downright danceable, could it be their first career-defining album, 8/10 (PopMatters)
8.5/10 (PrefixMag)
All the parts are in plance on Offend Maggie (New York Times)
www.killrockstars.deerhoof.com
www.myspace.com/deerhoof
www.fullsteamagency.com
Viimeks makso 12e ja sillä sai kaljan.
en ole kolmekybänen emoboy
Uusinta levyä on tullut pyöriteltyä viimeisen viikon aikana todella paljon ja livenä kyllä kiinnostais nähdä. Edellisen keikkojen tai levyjen paskuudesta en tiedä mitään ja hyvä niin.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Edellinen keikka oli yksi paskimmista näkemistäni keikoista. Vittu että vitutti.
hus trolli metsään
hyvä keikkahan se, mut enpä tiedä jaksanko tolla hinnalla enää, eipä oo levyjäkään jaksanut enää kuunnella.
Liput myynnissä!!!