You are not logged in.
Ei helvetti. Bannia kehiin ja vähän äkkiä tällasten typeryyksien laukojille.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei helvetti. Bannia kehiin ja vähän äkkiä tällasten typeryyksien laukojille.
Eri. Kyl sitä leipä sdaa köyhääetii jos nälkä on ite ainkai leiäpp usein vailas
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
joo ois tarjolla
halpaa paahtista
ciabattaa
kuskussänpylää
sveitsiläistä myslileipää
ranskalaista maalaispatonkii
hauholaista limppuu
kalifornialaisa sourdough-pätkää
voileipäkakkuu
ET MITÄS SAIS OLLA
oikeesti on vaan tota ekaa
valitseppa näistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:97d8e77dc8="HUIG"]joo ois tarjolla
halpaa paahtista
ciabattaa
kuskussänpylää
hauholaista limppuu
voileipäkakkuu
ET MITÄS SAIS OLLA
valitseppa näistä [/quote:97d8e77dc8]Kiinnostais kyl ainakin pari tosta listasta. Mites noi toimitusajat? Kävin tänään jo hakee tummaa leipää kaupasta, mutta loppuviikosta varmaan tarvis taas.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:7fd387bc4b="Jean-Babtiste"][quote:7fd387bc4b="HUIG"]joo ois tarjolla
halpaa paahtista
ciabattaa
kuskussänpylää
hauholaista limppuu
voileipäkakkuu
ET MITÄS SAIS OLLA
valitseppa näistä [/quote:7fd387bc4b]Kiinnostais kyl ainakin pari tosta listasta. Mites noi toimitusajat? Kävin tänään jo hakee tummaa leipää kaupasta, mutta loppuviikosta varmaan tarvis taas.[/quote:7fd387bc4b]
Halpa paahtis viikon slaissi, muut joutuu odottamaan varastotäydennystä
Meitsin leipä vetelee viimeisiään. Pitäis duunin jälkeen saada uutta kehiin. Kelasin Fazerin moniviljapatonkia. Sen kanssa ehkä tofua tosin pitäis säästää vähän, ni vois jättää tofun ostamatta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meitsin leipä vetelee viimeisiään. Pitäis duunin jälkeen saada uutta kehiin. Kelasin Fazerin moniviljapatonkia. Sen kanssa ehkä tofua tosin pitäis säästää vähän, ni vois jättää tofun ostamatta.
Mut noi tofuthan maksaa noissa Hakaniemen mestoissa ihan sikavähän
Mut noi tofuthan maksaa noissa Hakaniemen mestoissa ihan sikavähän
Mutta ne ei kyl oo ihan yhtä jees, kun se kunnon perus-kotimainen tofu. Eikä oo kyl kovin luomua ostaa jostain toiselta puolen planeettaa lennätettyä kamaa.
Lisäksi mä oon parikin kertaa saanut noista marketeista pilaantuneen hajuista tofua, vaikka päiväys ei ole vielä edes mennyt ja kaikki tofun ystävät tietänevät, että harva asia haisee niin hirveältä, kuin pilaantunut tofu.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:841fb6e28b="Jean-Babtiste"]Mut noi tofuthan maksaa noissa Hakaniemen mestoissa ihan sikavähän
Mutta ne ei kyl oo ihan yhtä jees, kun se kunnon perus-kotimainen tofu. Eikä oo kyl kovin luomua ostaa jostain toiselta puolen planeettaa lennätettyä kamaa.
Lisäksi mä oon parikin kertaa saanut noista marketeista pilaantuneen hajuista tofua, vaikka päiväys ei ole vielä edes mennyt ja kaikki tofun ystävät tietänevät, että harva asia haisee niin hirveältä, kuin pilaantunut tofu. [/quote:841fb6e28b]Toi on sinänsä totta, mutta meikäläisellä ei oo tällä hetkellä edes rehellisesti varaa ostaa useammin sitä suomalaista. Stockmannilla muuten saatto olla myös sellasta snadisti halvempaa suomalaista, mut ei ehkä luomua. Tosin mitä on suomalainen luomutofu
Anyways, kokonaan toinen juttu japanilainen pehmeempi tofu, jota ei Suomessa kai edes tehdä. Siis sellanen löllö, joka kuitenkin pysyy jotenkuten kasassa. Sitä jos halajaa, niin pitänee ostaa ulkomaalasta. Soijan ja raastetun inkiväärin kanssa kreisin hyvää.
Sitten on tää hc-versio, joka saattaapi olla ainoa sellaisenaan täysin terveellinen vaihtoehto: http://en.wikipedia.org/wiki/Stinky_tofu
Haisee suoraan sanottuna paskalta, mutta on pieninä annoksina ihan jees.
Anyways, kokonaan toinen juttu japanilainen pehmeempi tofu, jota ei Suomessa kai edes tehdä. Siis sellanen löllö, joka kuitenkin pysyy jotenkuten kasassa. Sitä jos halajaa, niin pitänee ostaa ulkomaalasta. Soijan ja raastetun inkiväärin kanssa kreisin hyvää.
Eiks se pehmeä versio siitä kotimaisesta tofusta oo ihan jees? En ole sitä ikinä käyttänyt, mutta käsittääkseni jengi käyttää sitä ihan just kaikkeen tuollaiseen ja että sen koostumus on juuri tuollainen hädintuskin kasassa pysyvä löllö.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:3e58c5dfd7="Jean-Babtiste"]Anyways, kokonaan toinen juttu japanilainen pehmeempi tofu, jota ei Suomessa kai edes tehdä. Siis sellanen löllö, joka kuitenkin pysyy jotenkuten kasassa. Sitä jos halajaa, niin pitänee ostaa ulkomaalasta. Soijan ja raastetun inkiväärin kanssa kreisin hyvää.
Eiks se pehmeä versio siitä kotimaisesta tofusta oo ihan jees? En ole sitä ikinä käyttänyt, mutta käsittääkseni jengi käyttää sitä ihan just kaikkeen tuollaiseen ja että sen koostumus on juuri tuollainen hädintuskin kasassa pysyvä löllö.
Siis tää:
http://www.soya.fi/index.php?id=pehmeatofu[/quote:3e58c5dfd7]No se näyttää siinä paketissa olevan vähän liian löllöä, meinaan, että sen pitäis kuitenkin jotensakin pysyy kasassa, vähän niinku noin:
Se suomalainen on siis ehkä tarkoitettu sellaseks jälkiruokamömmöks. Osaako kukaan kertoa varmaa tietoa?
Eilen ostin Valintatalosta Eldoradon esari-moniviljapatonkia. Riemulla ei ollut rajoja, kun illalla huomasin paketin avatessani, että leipä oli ihan märkää, haisi hiivalle ja vittu. Muutenkin vituttaa toi, että Valintatalo vaihtoi Rainbown tuotteet Eldoradon vastaaviin. Eettiset sun muut syyt sikseen, Eldoradon tuotteet ovat järestään huonompia, monesti silkkaa paskaa.
joo, rainbow tuotteet rulettaa :håmå:
Eilen ostin Valintatalosta Eldoradon esari-moniviljapatonkia. Riemulla ei ollut rajoja, kun illalla huomasin paketin avatessani, että leipä oli ihan märkää, haisi hiivalle ja vittu. Muutenkin vituttaa toi, että Valintatalo vaihtoi Rainbown tuotteet Eldoradon vastaaviin. Eettiset sun muut syyt sikseen, Eldoradon tuotteet ovat järestään huonompia, monesti silkkaa paskaa.
![]()
jpp, rainbow ja inex + s-ketju >>>> eldorado ja wihuri + tradeka
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kaikki noissa paikoissa tarjolla oleva ruoka on alisteista logistiselle optimoinnille ja usein juuri ja juuri sioille kelpaavaa. Onneksi jengi ON sikoja.
S-Ryhmä ja Kesko ovat saatanasta.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Listalla asioita joiden toivoisin olevan toisin Suomessa, kaupasta ostettavien tuoreiden elintarvikkeiden laatu on aika ykkösenä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:e5727062af="Jean-Babtiste"][quote:e5727062af="forssto"]Siis tää:
http://www.soya.fi/index.php?id=pehmeatofu[/quote:e5727062af]No se näyttää siinä paketissa olevan vähän liian löllöä, meinaan, että sen pitäis kuitenkin jotensakin pysyy kasassa, vähän niinku noin:
Se suomalainen on siis ehkä tarkoitettu sellaseks jälkiruokamömmöks. Osaako kukaan kertoa varmaa tietoa?[/quote:e5727062af]
No varmaan ensisijaisesti (niin kuin sivuillakin mainitaan) se on tarkoitettu ns. jälkiruokamössötofuksi, mutta olen mä tota pehmeää tofua käyttänyt myös misokeitoissa, ja just sillai kylmänä inkiväärin, retikan ja seesamiöljyn kaa, pysyy ihan hyvin kasassa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:368eecde04="arttu"]Onneksi jengi ON sikoja.
Onneksi en kuulu jengiin. [/quote:368eecde04]
S niinq "skene" :peuk: eiq mitäs
mutta oon käyny jo kahdessa s-marketissa ja caroliner rainbow chili-tonnikala on lopussa, oon kohta epätoivoinen, olisko alepassa?
Eikö ny leipä kuulu niihin ruoka-aineksiin, jotka on helppoa ja edukasta valmistaa vaikka kokonaan itse? Kasa randomeja jauhoja mukaan kaubasta, sekotetaan veteen, suolaan & öljyyn ja paahdetaan keittiön uunissa. Ei siitä ny silleen leipomokelpoista kovakuorista leipäleipää saa mut maku on hyvä.
Älä päästä painiks sitä
Eikö ny leipä kuulu niihin ruoka-aineksiin, jotka on helppoa ja edukasta valmistaa vaikka kokonaan itse? Kasa randomeja jauhoja mukaan kaubasta, sekotetaan veteen, suolaan & öljyyn ja paahdetaan keittiön uunissa. Ei siitä ny silleen leipomokelpoista kovakuorista leipäleipää saa mut maku on hyvä.
suosittelen hiivaa
ja saa toki kovakuorista parasta ikinä-herkkua kun vaan tekee oikein. reseptiketjuun laittamani sänpyläohjeen avulla ainaki.
Joo tosiaan kyllähän kovakuorista herkkuleipää saa kun tekee oikein. Pistä vaikka leivän pinnalle oliiviöljyä ennen uuniinlaittoa, ja sit voitele kerran-kahdesti sen uunissa ollessa, näin tulee sellainen rapea herkullinen pinta.
Leipomiselle
Meikä diggaa. Melkein mukavampaa kuin itse syöminen.
lääh rupes tekee mieli lämmintä kovakuorista leipää
Tietty kovakuorista leipää saa myös kuivattamalla sitä paiston jälkeen. Ei toki voita oliiviöljyllä voideltua/rapeutettua leipää, mutta menee nälässä.-späm
bzort glorf bööth
Riittää kun vaan vaivaa tarpeeks hyvin, laittaa taikinanteon loppuvaiheessa jo vähän öljyä (irrottaa hyvin taikinankin kulhosta ja helpottaa elämää) ja nostattaa kunnolla ennen ja jälkeen muotoilun. Ei tartte voidella
Riittää kun vaan vaivaa tarpeeks hyvin, laittaa taikinanteon loppuvaiheessa jo vähän öljyä (irrottaa hyvin taikinankin kulhosta ja helpottaa elämää) ja nostattaa kunnolla ennen ja jälkeen muotoilun. Ei tartte voidella
Joo, ei tartte jos taikinas on tarpeeks öljyä itessään, mutta ai hiddo tolla pintaöljyllä ja ihan ripauksella suolaa siinä päällä saa hyvän maun kuoreen.
[quote:db004223d4="janne m."]
No varmaan ensisijaisesti (niin kuin sivuillakin mainitaan) se on tarkoitettu ns. jälkiruokamössötofuksi, mutta olen mä tota pehmeää tofua käyttänyt myös misokeitoissa, ja just sillai kylmänä inkiväärin, retikan ja seesamiöljyn kaa, pysyy ihan hyvin kasassa.[/quote:db004223d4]Lupaan kokeilla, ekologisuuden nimissä. Mistäs väsäät misokeiton pohjaliemen ja mistä ostat mison?
Sanotam vielä, että toi suomalainen ns. "silken tofuhan" on vielä kohtalaisen halpaa verrattuna siihen kovaan tofuun.
tuleekohan tänne vielä se tofuauto.