You are not logged in.
TOSI HYVÄ ARTISTI & AITO HIPPI!!
EIQ SIIS ELLEI JOU PIAN NI MULTA RÄJÄHTÄÄ PÄÄ!!!!
Jipun kanssa yhtä paha.
[quote:de9d061941="looramerri"]TOSI HYVÄ ARTISTI & AITO HIPPI!!
EIQ SIIS ELLEI JOU PIAN NI MULTA RÄJÄHTÄÄ PÄÄ!!!!
Jipun kanssa yhtä paha.
[/quote:de9d061941]
Looris oot mun tyttö
Jukka Poikaan täyttyi ehkä mitta jonkun Voima-lehden jutun myötä, kun se vinkui että kukkaa viljelevää harmitonta perheenisää "kohdellaan kuin rikollista". Niin joo, jos se huumeen kasvattaminen on rikos tässä maassa niin OOT RIKOLLINEN, VITUN DAIJU
Musakin toki hirveetä paskaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
SCB:n eka lätty oli ihan hyvä.
"A repo man's always intense"
Eka SCB on ihan hyvä. Ihmisenä vaikuttaa aika spedeltä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Spede on ihan eka SCB. Ihminen vaikuttaa aika hyvältä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joka maataan viljelee huolella tuli tuli aika huolen tutux joskus
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Julkaisisivatpa turkan seittemän veljestä dvd-settinä...en oo nähny sitten nuoruuteni JOKA ON JO KAUAS JÄÄNYTTÄ eiq ELÄMÄÄ
sopii
Jaahas... Taas yhtä hienoa artistia sorretaan perustamalla topic, joka menee hulinaksi
Eiku ei paljoa kiinnosta. Kuten jo monet totesivatkin niin se Soul Captain Bandin eka oli ihan suuremmitta tuskitta kuunneltava ja tykkäsin joskus kun näin livenä ensimmäisen ep:n julkaisun aikoihin (tulikohan näillä edes sellaista) Påppalååra-festareilla rakkaassa rannikkoruotsalaisessa synnyinkaupungissani. Harmi etteivät levyttäneet sitä hummani hei, hummani hei-biisiä, koska se oli setissä suosikkini.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
eka soul captain band oli aivan vitun perseestä.
perkeles kun tulee paha olo vaan kun ajatteleekin. arg
ja se jukka pojan "parta" on säälittävintä ja ruminta ikinä.
jaoin sille postia vähän aikaa siltamäessä. ennen kun se joutu muuttaan johki skutsiin just kai kun sitä ei oikein "ymmärretty".
samoilla huudeilla majaili myös tiktakin petra! ja meidän
toimipisteessä oli niitten fanclubin postilaatikko!!
t: soul captain jack
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Jukka-Poika on Suomen viimeinen hippi. Ja City-lehtihän on aina oikeassa.
molemmille
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Kapteeni Ä-nen ekan EP:n Oma sana on parasta härmäregeitä ikinä. Harmi että pehmentyivät heti ja joka saralla.
Kapteeni Ä-nen ekan EP:n Oma sana on parasta härmäregeitä ikinä. Harmi että pehmentyivät heti ja joka saralla.
Mä pidin siitä "Tiettyä tunnelmaa"- hommastakin vielä jotenkin etäisesti, sehän tuli vielä hiukka myöhemmin?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tykkään kans!
Kauheeta paskaa.
Kauheeta paskaa.
On kyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tän kuuntelemisesta tulee ihottumaa, ihan vittu kamalaa paskaa.
Varikset komentavat
Oon ehkä nänhny tän keikan puoliks joskus vuosia sitte?
mun kaverit (rastapääbobmarleynuoret) tais tykätä tästä ainakin vielä vuonna 2004. nykyään niillä eikai ole rastoja, joten en tiijä tykkääx ne enää.
ite en oo kuullu. en sano mitn.
Ihan kamalaa musiikkiahan tää on. Vauvantekohomma = seksintappajabiisi.
Mutku tämä nyt kuitenkin on julkinen ja pelottavan suureksi kasvanut foorumi, niin ekan viestin kirjoittaja tai modet voisivat miettiä, mitä kannattaa päästää läpi ja mitä ei ennen kun joku joutuu edesvastuuseen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jos tulee ongelmia niin auttaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Soul Captain Bandin ekan ilmestyessä haastattelin niitä yhteen lehteen ja ne maksatti tällä pienellä, melko köyhällä julkaisulla KOLMEN RUOKALAJIN ATERIAT ravintelissa KOKO BÄNDILLE (niitähän on joku kuustuhatta) sekä KAHDELLE BÄNDILÄISEN TYTTÖYSTÄVÄLLE. Olin niin tyrmistynyt, etten pystynyt muuta kuin maksamaan. Lehden antama käteinen ei riittänyt (tietenkään) maksamaan tätä vitun settiä, joten lähdin sitten nöyrästi hakemaan rankkasateessa automaatilta omalta tililtä lisää rahaa (ravintolassa ei käynyt Electron, en omistanut silloin viä oikeeta pnakkikorttia). Nää jätkät jäi ravintolaan naureskelemaan eikä voineet toki edes kukaan maksaa sitä erotusta tai lainata mulle hetkeksi rahaa tai tarjoutua muutenkaan mitenkään auttamaan. Viha tais alkaa silloin.
Ihan kuin musassa ei oisi tarpeeksi vihaamista.
Ja toden totta siinä vitun KUVOTTAVASSA HAITUVASSA joka sen VITUN KUVOTTAVAN JÄTKÄN NAAMASSA ON SAATANA!!!
^ Jämerä ratkaisu tuossa tilanteessa olisi ollut jättää haastattelu coolisti tekemättä. Olisi ollut ihan oikein sekä bändille että levy-yhtiölle, jos nämä eivät olleet varoittaneet moisesta etukäteen.
Ja silti: mistä veto että yksikään täällä totaalihaukkuvasta jengistä ei ole kuullut tuota Kapteeni Ä-nen Oma sana -biisiä? Ohikiitävän hetken ajan suomireggaen tulevaisuus vaikutti oikeesti suht lupaavalta...