You are not logged in.
Pages: 1
Aamukahden baywatchit telkkarissa - äänet pois ja vaselines soimaan. Tää on parasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yritin löytää Erika Eleniakista edustavaa kuvaa Baywatch-vormussa muttei pelannu.
Aika vähän olin täpinöissä 14-vuotiaana ku ton juggsit näkyi siinä Seagal leffassa Kaappaus merellä se oli.
[quote:845a607ef8="stratum"]Yritin löytää Erika Eleniakista edustavaa kuvaa Baywatch-vormussa muttei pelannu.
Aika vähän olin täpinöissä 14-vuotiaana ku ton juggsit näkyi siinä Seagal leffassa Kaappaus merellä se oli.[/quote:845a607ef8]
Äänet täysille ja vaseliini lotisemaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Baywatch Nights voisi tulla uusintana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yhteen aikaan kuulu rutiiniin mennä maanantaina klo 16 aikidotreeneihin, ja sieltä himaan seiskaksi kattomaan Baywatchia, tekemään vatsalihaksia jne. Mistäköhän löytäs tollasen itsekurin taas? Pitäis varmaan suursiivota kämppä ensin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mennääks Kevin joskus ottamaan vähän miestä väkevämpää ja sit miehistä mittaa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1