You are not logged in.
Pages: 1
Genius Of Love on (oikeesti!!!) paras biisi ikinä, deby on mahtava ja kakkoslevy Close to the Bone myös hieno.
Stepping in a rhythm to a Kurtis Blow
Rytmimusakanavathan näitä alko jenkeissä alunperin luukuttaa, ja sieltähän nää ammensivatkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuuluksmä tähän kerhoon? -spåm
Sent from my iPhone 16
Kuuluksmä tähän kerhoon? -spåm
No onko sulla jäsenkorttii?
[quote:ae03f648b1="Tomsk"]Kuuluksmä tähän kerhoon? -spåm
No onko sulla jäsenkorttii?[/quote:ae03f648b1]
On mulla SS-etukortti.
Sent from my iPhone 16
Minusta ei yllä lähellekään Talking Headsin parhautta, vaikka Genius Of Love toki hyvä biisi onkin. Tosin enpä ole muuta kuullutkaan kuin debyn pariin otteeseen.
Stop Making Senselläkin pääsevät muuten yhden biisin (juurikin Geniuksen) soittamaan kun Byrne käy vaihtamassa päälle sievemmän puvun.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelen depyy ja tanssin päässäni ja mun pää tanssii mun kanssani. PARASTA
Ylös yös.
Killeriii! Vasta tänään tässä illalla kuunnellut ekan kerran kaks ekaa levyä, aiemmin oli vaan noi kaks hittiä tuttuja.
Voeee mahoton
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Wordy Rappinhood :rakkaus::hulinax::sydan:
tähänki pitäis tutustuu, tai siis aikanaan niissä hiteissä ärsytti sellanen joku emt "liika iloittelu", mut se oli kasariaikaa, nyt vopis toimii.
Tää oli yllättävän hyvää sen perusteella mitä toi kirjastosta lainaamani levy pelaa.
tähänki pitäis tutustuu, tai siis aikanaan niissä hiteissä ärsytti sellanen joku emt "liika iloittelu", mut se oli kasariaikaa, nyt vopis toimii.
Sama. Johtui lähinä rumpalin debiilinoloisesta irvistelystä. mikä aiheutti myös ikävän sivumaun Talking Headsin kuunteluun Stop Making Sensen nähtyäni.
Täytynee ottaa uudelleenarviointiin tämä(kin) tapaus.
:rakkaus::hulinax::sydan:
Just näin pitää tehdä kun tätä kuulee
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pages: 1