You are not logged in.
Music and Lyrics - 3½/5
Being There - 4/5
Bread and Roses
Loachi se vaan jaksaa tehä elokuvia aiheista jotka on muille liian tavallista elämää. LA:n latinot rupeavat järjestäytymään Adrien Brodyn avustuksella ja ei oo helppoo, the man vittuilee. Asiallista, mut leffallisesti jää muitten näkemieni Loachin leffojen taakse.
Venus in Furs (1969)
Hyi vittu, Klaus Kinski sekoilee istanbulissa ja riossa. Tai ei oikeestaan sekoile, painelee vaan vähän trumpetin nappuloita eritahtiin musiikin kanssa. Sit välillä makaa naisen päällä ja sit vaeltelee hidastetusti rannalla ja kertojanäänellä tulkitsee tilaansa "mä oon iha sekasi, oonkohan mä kuollu vai elossa....ihanku oisin hypnotisoitu"...ihanku ei ois ollu ollenkaan käsistä vaan jälkeenpäin vasta mietitty että mitäs nyt, kootaanpa kertojanäänellä kasaan. Ei ollu paskuudessaankaan hauska, vaan aika rasittava. Visuaalisestikin liian viaton ollakseen kunnon b-luokan träsh-kulttiklassikko. Puol tuntia lopusta jäi kyl näkymättä ku oli parempaakin tekemistä että ehkä sit räjähti tai jotain.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8a9126e6b0="HUIG"]Venus in Furs (1969)
Hyi vittu, Klaus Kinski sekoilee istanbulissa ja riossa. Tai ei oikeestaan sekoile, painelee vaan vähän trumpetin nappuloita eritahtiin musiikin kanssa. Sit välillä makaa naisen päällä ja sit vaeltelee hidastetusti rannalla ja kertojanäänellä tulkitsee tilaansa "mä oon iha sekasi, oonkohan mä kuollu vai elossa....ihanku oisin hypnotisoitu"...ihanku ei ois ollu ollenkaan käsistä vaan jälkeenpäin vasta mietitty että mitäs nyt, kootaanpa kertojanäänellä kasaan. Ei ollu paskuudessaankaan hauska, vaan aika rasittava. Visuaalisestikin liian viaton ollakseen kunnon b-luokan träsh-kulttiklassikko. Puol tuntia lopusta jäi kyl näkymättä ku oli parempaakin tekemistä että ehkä sit räjähti tai jotain.[/quote:8a9126e6b0]Meni pakkohankinnat-listalle.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:611678d957="Jean-Babtiste"][quote:611678d957="HUIG"]Venus in Furs (1969)
Hyi vittu, Klaus Kinski sekoilee istanbulissa ja riossa. Tai ei oikeestaan sekoile, painelee vaan vähän trumpetin nappuloita eritahtiin musiikin kanssa. Sit välillä makaa naisen päällä ja sit vaeltelee hidastetusti rannalla ja kertojanäänellä tulkitsee tilaansa "mä oon iha sekasi, oonkohan mä kuollu vai elossa....ihanku oisin hypnotisoitu"...ihanku ei ois ollu ollenkaan käsistä vaan jälkeenpäin vasta mietitty että mitäs nyt, kootaanpa kertojanäänellä kasaan. Ei ollu paskuudessaankaan hauska, vaan aika rasittava. Visuaalisestikin liian viaton ollakseen kunnon b-luokan träsh-kulttiklassikko. Puol tuntia lopusta jäi kyl näkymättä ku oli parempaakin tekemistä että ehkä sit räjähti tai jotain.[/quote:611678d957]Meni pakkohankinnat-listalle. [/quote:611678d957]
No mut varoitin sit. Ois ees ollu räikeempi...
Kuin kuvastimessa
Inland Empire
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Raiders of the Lost Ark (1981) - 5/5
Ei tästä elokuvat enää parane.
The Matrix (1999) - 5/5
Edelleen loistava toimintaelokuva.
Willard (2003) - 3½/5
Lievästi outo, mutta tykkäsin.
[quote:6a6341978d="Sidewalker"]
Willard (2003) - 3½/5
Lievästi outo, mutta tykkäsin.[/quote:6a6341978d]
Niin mikäs tää juttu sun boldausten kanssa on? Viimeiseksi katsottu?
I love you and dream about the Führer
Niin mikäs tää juttu sun boldausten kanssa on? Viimeiseksi katsottu?
Ekaa kertaa katsottu.
[quote:4432d03952="turkele"][quote:4432d03952="Sidewalker"]
Willard (2003) - 3½/5
Lievästi outo, mutta tykkäsin.[/quote:4432d03952]
Niin mikäs tää juttu sun boldausten kanssa on? Viimeiseksi katsottu?[/quote:4432d03952]
Örgh, tää olikin vähän eri vuosikymmen ja ihan eriniminen leffa!
I love you and dream about the Führer
[quote:0a5768a664="turkele"][quote:0a5768a664="turkele"][quote:0a5768a664="Sidewalker"]
Willard (2003) - 3½/5
Lievästi outo, mutta tykkäsin.[/quote:0a5768a664]
Niin mikäs tää juttu sun boldausten kanssa on? Viimeiseksi katsottu?[/quote:0a5768a664]
Örgh, tää olikin vähän eri vuosikymmen ja ihan eriniminen leffa!
[/quote:0a5768a664]
sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kikin lähettipalvelu
Neidonlähde
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
hyvät, pahat ja rumat
uusin potteri.
Lethal Weapon 3 (director's cut) - 3/5
Best in Show - 4/5
Moon to (Protégé) - 4/5
Madagascar
kiva leffa
Katoin sen Dressed to Killin. Olihan se paikoin aika tyylikäs, mut ehkä loppu oli vähän hutastu.
Uusin Die Hard. Viihdyin oikein hyvin, joskin elokuvaa olisi voinut tiivistää reilustikin. Timothy Olyphant oli kaunein rosvo miesmuistiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Todd Solondzin Welcome to the Dollhouse oli ihan helvetin hyvä. Melkein voisin luvata jo seuraavaan repsämään
Pilasin eilen ilmeisen hyvän Le Conseguenze dell'amore:n, katsomalla netistä ladatun elokuvan tietokoneesta komposiitilla tv:hen siirrettynä.
Juoni ei päätä huimannut, mutta visuaalinen tyylikkyys ja lakoninen ilmaisu hivelivät neuroottista mieltä. Setuppi vaati tästä kumminkin kovan veronsa jo kuvan koossa ja laadussa, lisäksi leffa katkesi juuri tärkeimmässä kohdassa ja pieni pätkä jäi kokonaan näkemättä, stna!
Leffalle paremmissa olosuhteissa
Netistä ladatuille leffoille
Netistä leffoja lataaville
Menetetty peli
jos katsois kohta Animal Homosexualityn. Eiq dokkari-topicissa nämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Crumb
Odotin vähän enemmän kuin sarjakuvapiirtäjän potrettia joten aluksi otti vähän vaikeesti, mut loppupuolisko olikin sitten huisin mielenkiintoinen.
Uusin Potter
Viittisköhän sitä viä ton, emmä nyt muista minkä. Et emmä sitten varmaan viitti.
Cathy Come Home - Loachin kuuskytluvun telkkarileffa kuuskytluvun lopulta. Tyly tarina asuntopulasta ja nuoresta pariskunnista ongelman kourissa lastensa kanssa, paljon kasvotonta byrokratiaa ja likaisia kapitalisteja
telkkarista tullut the Village. ei mitenkään ihmeellisesti säväyttänyt, mutta eipä siinä mitään jännitettä ollut kun tiesin mikä se "mysteeri" oli. joten enpä tiedä olisiko säväyttänyt jos en olisi tietänyt.