You are not logged in.
En kyl oikein jaksa näitä levymitassa. Soft Bulletin on tylsä. Cloudsilla ja Yoshimilla on hyviä yksittäisiä biisejä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hit to Death... on paras.
jpp
This must be what jail / I will scratch
Hit to Death..., en ole ikinä osannut. Eka biisi on vitun hyvä, mutta muut ei sitten olekaan. Ja tätä on yritetty ja yritetty.
Ootko kokeillu sitä mun vinkkiä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:b85d1cd5d8="noiseidea"]Hit to Death..., en ole ikinä osannut. Eka biisi on vitun hyvä, mutta muut ei sitten olekaan. Ja tätä on yritetty ja yritetty.[/quote:b85d1cd5d8]
Ootko kokeillu sitä mun vinkkiä?
Ei jaksa nyt muistaa vinkkiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Luovana krapula-aamuna laitat telkkarin kohinalle (ei välttämätöntä) volat pois, alat syömään verigreippiä ja juot ginger alea. Laita kuulokkeet päähän ja anna mennä. Keskity musaan, funtsi biisien nimiä, anna mielikuvien rullata. Mieti, että musa tulee Oklahomasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pidetään mielessä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:27168ce9e3="psykokarkki"]kuuntelin tänään at war with the mysticsiä ja vaikkei se nyt mikään täysosuma ole niin onhan se hyvä levy, erityisesti kolme ekaa biisiä on todellisia klassikoita. hassua kuinka se yeah yeah yeah ärsytti aluksi mutta kun siitä pääsi yli niin huomasi kuinka nerokas piisi on kyseessä.
[/quote:27168ce9e3]
Tykkään tuosta aina vaan enemmän. En tajua, mitkä biisit ko. levyllä ovat muka niitä heikkoja lenkkejä.
(Suosikkini ovat Clouds, Hit... ja ehkä tällä hetkellä tuo uusin.)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:8f2a166a98="ex-kolja"][quote:8f2a166a98="psykokarkki"]kuuntelin tänään at war with the mysticsiä ja vaikkei se nyt mikään täysosuma ole niin onhan se hyvä levy, erityisesti kolme ekaa biisiä on todellisia klassikoita. hassua kuinka se yeah yeah yeah ärsytti aluksi mutta kun siitä pääsi yli niin huomasi kuinka nerokas piisi on kyseessä.
[/quote:8f2a166a98]
Tykkään tuosta aina vaan enemmän. En tajua, mitkä biisit ko. levyllä ovat muka niitä heikkoja lenkkejä.[/quote:8f2a166a98]
Free Radicals on paska, vaikka olikin livenä yllättävän hyvä.
Ota selvää. Mene ja tiedä.
NO KAI OLI PASKA KEIKKA JA SATOI VETTÄ???+
"A repo man's always intense"
Oli ehkä paras keikka milloon ikinä ollu.
Oli ehkä paras keikka milloon ikinä ollu.
Ajattelin just eilen ihan samaa.
[quote:42ad500ff2="Ulvis"]Oli ehkä paras keikka milloon ikinä ollu.[/quote:42ad500ff2]
Ajattelin just eilen ihan samaa.
top15 ainaki, ehkä jopa top10.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
1. Sonic Youth
2- Sonic Youth
3. Sonic Youth
4. Sonic Youth
5. Sonic Youth
6. Sonic Youth
7. Mäniks
8. Frivolvol
9. Fun
10. EIYL
Ei näköjään mahtunu
[quote:558ab83993="Ulvis"]1. Sonic Youth
2- Sonic Youth
3. Sonic Youth
4. Sonic Youth
5. Sonic Youth
6. Sonic Youth
7. Mäniks
8. Frivolvol
9. Fun
10. EIYL
Ei näköjään mahtunu[/quote:558ab83993]
8 x Sonic Youth. Sitte kahdesta paikasta taistelee varmaan Lips, Interpol, Mercury Rev ja dEUS.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Oot kyllä super-hyper-homo
Varikset komentavat
[quote:f9fff6e56b="noiseidea"]Käväsin Stupidossa kysymässä, että ovatko tilanneet, eivät olleet, mutta laittoivat tilaukseen. Sanoivat, että julkaisupäivän tienoilla pitäisi olla siellä. En sitten kysynyt, että paljon se siellä maksaa tai monta tilaavat tms. Katsellaan.[/quote:f9fff6e56b]
No haenpa sieltä. Mä paan mun agentin pistää sen mulle varaukseen, ettei jotku noisetit vie edestä.
Tietäiskö salainen agentti asiasta jo jotain?
kuulemma oli julkaisu siirtynyt pari vkoa..
No kyllä tässä vielä pari viikkoa voi odotella... Aivan pakko-ostoshan tuo kyllä on.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En ole vieläkään oppinut Clouds Taste Metallicia... Onhan se ihan kivaa, mutta ei missään nimessä Soft Bulletinin tasoa. Oikeastaan se on varmaankin tasaisempi kokonaisuus kuin Yoshimi tai uusin, mutta noiden kahden huiput ovat sen huippuja korkeampia ja onhan se toki aivan eri tavalla tuotettukin ja muutenkin tunnelmaltaan erilainen kuin nuo kolme uusinta. Jotenkin kuuntelen silti mieluummin Transmissions From The Satelite Heartia jos haluan vanhempaa Flaming Lipsia kuunnella...
<@DBGene> senkin karkki
niin, cdonni osasi viimein toimittaa jesus eggin, eli tupla jossa priest driven ambulance, sen outtakeja eli mushroom tapes ja vähän muuta sälää vuosilta 1989 - 91. hyvältähän tuo kuulosti mitä nyt reilun levyllisen ehdin eilen kuuntelemaan
MISSÄ VITUSSA PELAA DVD?!?!?!?!
Oon käynyt siellä kerran viikkoon kyselemässä, mutta kun ei niin ei. Kohta lähtee tilaus meren taa.
[quote:902c650abf="forssto"]MISSÄ VITUSSA PELAA DVD?!?!?!?![/quote:902c650abf]
Oon käynyt siellä kerran viikkoon kyselemässä, mutta kun ei niin ei. Kohta lähtee tilaus meren taa.
Sama.
Tero saatana, s'olet gay!
Ei näkyny Laihian Sparissakaan tuota.
Vai onkohan se edes Spar kun eikös aika moni Spar ole muuttunut Siwaksi?
<@DBGene> senkin karkki