You are not logged in.
ei tää kyllä smithseiltä kuulosta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Levy sai aika suopean arvion Rumbassa. Oliskohan 4 tähteä ollut. Mitäs olette tykääneet?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Levy sai aika suopean arvion Rumbassa. Oliskohan 4 tähteä ollut. Mitäs olette tykääneet?
Oliko se arvio sun kirjoittama? Vai räG? Olen ihan pihalla kuka täällä on kukin (täällä alkaa nykyään olla niin paljon oikeita arvostelijoita, että pitää alkaa välttää arvostelujen arvostelua )
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oliko se arvio sun kirjoittama? Vai räG? Olen ihan pihalla kuka täällä on kukin (täällä alkaa nykyään olla niin paljon oikeita arvostelijoita, että pitää alkaa välttää arvostelujen arvostelua )
eiq päinvastoin.
Tässähän kävi sitten niin, että taannoin Turussa löysin ensin albumin käytettynä halvalla ja sitten törmäsin vielä kahteen ekaan ep:hen (joista ensimmäisen luulin olevan jo loppuunmyyty). Pitihän ne kaikki sitten ostaa. Ei tämä pitkäsoitto minusta kuulosta mitenkään merkittävästi heikommalta kuin ep:t. En tosin niitäkään minään klassikoina vielä pidä, mutta kivaa musiikkia, toimii ihan mainiosti pieninä annoksina.
Smithsistä ei puhettakaan, mutta paikoin tulee mieleen Arcade Fire (ainakin albumista), enpä kuule tiijä miksi.
Pändin kotisivuilta (http://www.voxtrot.net/) voipi käydä imuttelemassa uuden sinkun.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tulee vähän Housemartins tästä mieleen...
Netistä löytämäni irtobiisit on olleet todella hyviä. Taitavat noilta eepeeiltä olla peräisin. Kai tuon pitkäsoitonkin vois kuulolle saattaa.