You are not logged in.
Foreigner. Varsin tyydyttävä Seagal-leffa, kaikki mitä tarvitaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Grindhouse Death Proof. Aika hauska "pläjäys".
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Once Upon a Time in the West, suomeks vissiin Huuliharppukostaja kun en jaksa nyt tarkistaa ja dvd-kotelossa ei kai lukenu ja jäin miettimään. Mut joo, hieno leffa vaikkei nää länkkärit mun juttuja ookkaan. Nätti nainen se pääosan esittäjä.
Claudia Cardinale, huhhuh mikä nainen. Ehkä paras ikinä.
Huuliharppukostaja yksi parhaista leffoista ikinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:7029aa26a2="shanks"]Once Upon a Time in the West, suomeks vissiin Huuliharppukostaja kun en jaksa nyt tarkistaa ja dvd-kotelossa ei kai lukenu ja jäin miettimään. Mut joo, hieno leffa vaikkei nää länkkärit mun juttuja ookkaan. Nätti nainen se pääosan esittäjä.
Huuliharppukostaja yksi parhaista leffoista ikinä.[/quote:7029aa26a2]
Smaa Claudia Cardinalella on parhaat kohtaukset 8½:ssa.
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään tuli katottua Autobonus toiseen kertaan ja Children of Men dvd:ltä. CoM yllätti todella positiivisesti. Tota leffaa ei oo tosin osattu markkinoida yhtään uskottavasti.
Käytiin vuokraamassa Marie Antoinette ja vihdoin viimein näin sen. Erilainen kuin ajattelin, mutta hyvä.
the 39 steps 4/5
they call me trinity /
Children of men, voishan tälle neljä tähteä lätkäistä.
Varikset komentavat
Almost Famous (teatteriversio) - 4½/5
The Rock (1996) - 3/5
Fast Times at Ridgemont High - 3/5
Runsauden maa (Land of Plenty) tuli katottua. Wim Wendersin muutaman vuoden takanen pläjäys johon en kyllä päässyt missään vaiheessa sisään mitä yritettiin sanoa. 2½
Runsauden maa (Land of Plenty) tuli katottua. Wim Wendersin muutaman vuoden takanen pläjäys johon en kyllä päässyt missään vaiheessa sisään mitä yritettiin sanoa. 2½
Kuten suurin osa Wendersin 2000-luvun pläjäyksistä, Land of Plenty on ihan karseeta
[quote:62e4c95358="shanks"]Once Upon a Time in the West, suomeks vissiin Huuliharppukostaja kun en jaksa nyt tarkistaa ja dvd-kotelossa ei kai lukenu ja jäin miettimään. Mut joo, hieno leffa vaikkei nää länkkärit mun juttuja ookkaan. Nätti nainen se pääosan esittäjä.
Huuliharppukostaja yksi parhaista leffoista ikinä.[/quote:62e4c95358]samoja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Marie Antoinette ei tainnut olla kovinkaan kummoinen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
omenin uusintaversio
eihän tuo nyt ihan paska ollut, täysin turha vaan.
En uskonut, että toi Black Dahlia olis oikeasti ollu noin paska.
The Prestige - 3½/5
The Hitcher (1986) - 3½/5
The Aristocrats (2005) - 3½/5
[quote:78ec60beef="stratum"]Olin myös näytöksen ainoa katsoja.
Toi ois siistiä.[/quote:78ec60beef]Kino Engelissä nämä.
Ei tosin Kesäkinossa.
Oltiin kerran viiden hengen porukalla kattomassa Evil Deadia jossain Forumin miniteatterissa. Oltiin ainoat katsojat! Se oli ihan mahtavaa!
Viikon aikana:
Funny Games Huutava taksinainen La Pianiste Inland Empire
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:72e2ac637e="stratum"]Olin myös näytöksen ainoa katsoja.
Toi ois siistiä.[/quote:72e2ac637e]
Kävin Turun Thaliassa katsomassa Liikkuvan linnan ja olin ainoa katsoja. Se oli siistii!
Drunken Arts, Crippled Fist
Oli kyl
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Koodi 46. Ihan ok.
[quote:af1d6cf7dc="risto_m"]Viikon aikana:
Funny Games Huutava taksinainen La Pianiste Inland Empire[/quote:af1d6cf7dc]
Mitä tykkäsit Inland Empirestä?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Munchen. Paras Spiilperi
Munchen. Paras Spiilperi
Eiks Jurassic park oo?!?!?
[quote:d738a91ed9="shanks"]Munchen. Paras Spiilperi
Eiks Jurassic park oo?!?!?[/quote:d738a91ed9]
Ei. Ekan indyn jälkeen munchen on paras.
[quote:ef27c2e4dc="leposi"][quote:ef27c2e4dc="shanks"]Munchen. Paras Spiilperi
Eiks Jurassic park oo?!?!?[/quote:ef27c2e4dc]
Ei. Ekan indyn jälkeen munchen on paras.[/quote:ef27c2e4dc]
Ai vittu, seki on tän!!! Parasta!!!
[quote:82c9c42fb1="ginipoika"][quote:82c9c42fb1="risto_m"]Viikon aikana:
Funny Games Huutava taksinainen La Pianiste Inland Empire[/quote:82c9c42fb1]
Mitä tykkäsit Inland Empirestä?[/quote:82c9c42fb1]
En tarkoituksella kirjoittanu siitä mitään, kun onhan sitä jo tällä palstalla puitu ihan riittämiin, mut diggailin kyllä - osittain. Se tuntui selkeesti kolmijakoiselta silleen rytmiltään, että aluksi oli selkeetä, sitten lähti vyörymään ja lopussa koottiin palaset, ei välttis yhteen mut jotenkin.
Keskivaiheilla kävi liian puuduttavaksi, eikä semmonen huumori- tai sarkasmiosasto ollu mun mielestä ollenkaan niin terävää eikä innostavaa kuin Lynchilla parhaimmillaan on.
Olin tosi väsyneenä sitä katsomassa, ja oli lähellä etten ois nukahtanutkin jossain vaiheessa, mut se ei oikeestaan haitannu - melki päinvastoin kun siihen unimaiseen tunnelmaan uppoutui niin mukavasti.
Osittain tykkäsin aika paljonkin, kokonaisuutena kuitenkin olin vähän pettynyt, ja erityisesti omiin fiiliksiin ja reaktioihin leffan jälkeen: olin ihan yksin sitä katsomassa ja nyt just muutenkin vähän yksinäinen olo, ja sit melki kaikki aiemmat jutut mitä Lynch on tehny on aiheuttanu mussa aikamoisia pelkotiloja ja jännityksiä ja sellaista, mut nyt - ei mitään. Olin vaan ihan että no pl. Kolme tähtee.
Tästä digikamera-issuesta sen verran, että mun mielestä se palveli tarkoitustaan kyl ja toimi ihan hyvin just noin, sellaisen välittömän tunnelman loi.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.