You are not logged in.
Pages: 1
k
Last edited by shanks (01.10.2019 08:42)
Eka levy kuulemma hc. II tietty klassikko, ihan loistava levy! Up on the Sun oli eka, minkä hankin, ja varsin mainio sekin, muutama ässäbiisi, muttei kuitenkaan esim. "Lostiin" tai "Plateauhun" verrattavaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
II on aiosti yksi rockin kadonneita klassikkoja:-)
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
II on aiosti yksi rockin kadonneita klassikkoja:-)
Niin, mäkin hommasin ton vasta muutama kuukausi sitten, kun löyty Rykon halpa (12 e) uusintajulkaisu bonuksilla Black & Whitesta. Up on the Sun oli ollu jo pari vuotta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tuo oli oikeastaan ainoa jamppojen levy jota len jaksanut kuunnella, pidemmällä aikavälillä. Sävellyskynä on vaan niin pahassa terässä....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nuo mainitut löytyy pyllystä, ja ainakin viime kuulemien perusteella muistelisin Up on the Sunin olleen vähä parempi q kakkonen. Luultavasti kyseessä on väärä mielipide. Ainakin kyseessä on spåm.
This must be what jail / I will scratch
Katos, tämmönen.
No, kuten todettua, kakkoslevy on ihan mieletön ja kait sitä vois sanoa unohdetuksi klassikoksikin jos tahtoo. Semmonen kivan kotikutonen ja huoleton fiilis siitä joka tapauksessa huokuu. Varmasti top-5 kasarilevyjä kirjoissani.
Muista en oo vielä vastaavalla tavalla innostunu.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
ihan hyvältähän tää ii kuulostaa. diggailin 90-luvulla kovasti jotain kirjastosta lainattua levyä muttei tullut koskaan sitten lähdettyä hankintalinjalle. vois korjata virheen nyt. discografian perusteella mirage-lätyn kansi näyttäis tutuimmalta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jaa näiltä on näköjään tullut levy tossa keväällä. Kellään kuulohavaintoja?
Mehustellaanpa nyt vielä pienellä viiveellä, että oli ihan törkeän kova keikka joulukuussa Dublinissa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uuden levyn striimi:
http://www.rollingstone.com/music/news/ … e-20130414
Kylläpä mä taidan tykätä tästä.
Oho, pitääpä kuunnella ajan kanssa.
Jos joku ei ole vielä tajunnut, niin kannatta nyt vihdoinkin ruveta kuuntelemaan.
Up on the sun, tajuton levy.
II, klassikko.
Meat Puppets & eka ep In a Car sikasikahyviähyviä!!
Sit tää comebacklevy Rise To Your Knees on ihan loistava. Sen jälkeen tulleet eivät ole ihan samalla tasolle nousseet, mut en ole niitä myöskään hirmuisesti kuunnellut.
Sit on noita ysärilevyjä, en muista nimiä, mut kovaa tavaraa löytyy sieltäkin.
Ne kasarin lppupuolen levyt on kreisejä. Pitää tutustua niihin paremmin.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
kylhän tää on alkanut kiinnostaa kun noita klassikkolevyjä ilmestynyt myös spotifyyn. maiden's milkin viheltelyt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Up on the Sun on parhaita levyjä ikinä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tolta yhdeltä nimimerkiltä oli jäänyt postaamatta tää tänne. The drugs that fueled the Meat Puppets first five LPs
bzort glorf bööth
Frendit kehuu Miragea ja joitain muitakin. Itse en osaa sanoa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mirage! Vuosia oli ostoslistalla. On hyvä. Pitää kattoo onks nää tehny muutaki oikeesti hyvää up on the sunin jälkeen.
Out My Way kantsii ehkä tsekkaa? Mirage on muuten roikkunut tosi pitkään Tapiolan Blue Vinylissä, oli muistaakseni halpakin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Päivitetääs: Mirage on just hyvä, demoversiot biiseistä ehkä vielä kovempia.
Parasta alkuvuosien livet. Dynamiittia total. Kannattaa etsiä jostain netistä.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Ollut pari viikkoa tehosoitossa Too High To Die. Aika hieno, tykkään paljon enempi nyt kuin silloin joskus ekaa kertaa kuultuani. Soft rokkia ja ysärialtsua.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Eka Ep ja Eka levy selittänee?
Pages: 1