You are not logged in.
Ja keikan jälkeen dj viskasi ilmoille The Go! Teamin Bull in the Heatherin, jes.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Välillä hyviä kitarajuttuja ja noisetuksia, mutta eipä taida olla mun juttu. Tutut biisit oli kyllä ihan jees.
Redrumille toki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jännää. Mun kotikoneen näyttö on niin helvetin tumma, että luulin ton kuvan olevan Turskan takaraivosta
Turskan avatar on toki paskin koko foorumilla.
en ole kolmekybänen emoboy
Oli aika kiva Deerhoof-keikka.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
holy night fever tuli!
This must be what jail / I will scratch
Pidin molemmista yhtyeistä, Deerhooffista toki enemmän. Cosmobilen afroindie-fuusio on varsin toimiva sellaisenaan, niillä vaan ei ole biisejä kuin se pari-kolme. Ei ainakaan täysmittaisen setin edestä. Valkoiset heimotanssijat eivät nyt ärsyttäneet mitenkään älyttömästi, mutta aika turhia ne kyllä oli. Noh, eihän niitä ollut pakko katsoa.
Deerhoof iski kyllä meikäläiseen. Mun mielestä yksi pointti tuossa on nimenomaan että se ei lähde. Se on sellaista kiusantekoa ja jännitteiden kanssa pelaamista. Pidin trion soitosta ja soundista, etenkin siitä rönsyilevyydestä. Ainoa asia mikä puudutti oli liian monen jankutusbiisin soittaminen putkeen. Kävin edessä ottamassa kuvia yhtyeestä, joten sain jonkin sortin visuaalisen kuvan mieleeni ennen kuin vetäydyn taaemmaksi loppukeikan ajaksi.
Paikasta sen verran, että olihan siellä tungosta ja olihan lava jokseenkin matalalla, mutta silti tykkäsin. Sopivan simppeli, mutta persoonallinen sisustus ja DJ:n linja miellytti (GVSB ) Jotenkin vaikutti siltä, että yleisöryntäys tuli Redrumille täytenä yllätyksenä, minkä johdosta narikassa oli alimiehitys. Kun on kerran selviytynyt Lepakon Hautajaisista ja Flogging Mollyn Stella Star -keikasta ei tuollainen pikku tungeskelu tunnu missään.
Enemmän mua vituttaa jengin ainainen nillitys asiasta kun asiasta. Kuudennen linjan jonot, pikeepaidat ja saippuakaljat ovat täysin sietämättömät, Nosturi on liian iso ja jengi lymyilee taka-alalla ja Tavastia on ankee ku se nyt vaan on. Kaikkialla on liian kallis bisse ja missään ei ala soitto ajallaan. Soundit nyt on kysymättäkin perseestä. Redrum on hädin tuskin ollut pari kuukautta auki, siellä on ollut muutama keikka ja jo ollaan kiroamassa sitä alimpaan helvettiin.
Eiköhän se olisi parasta vaan pysytellä kotona niin ei tule tällaisia järkyttäviä vastoinkäymisiä.
Sent from my iPhone 16
Deerhoof iski kyllä meikäläiseen. Mun mielestä yksi pointti tuossa on nimenomaan että se ei lähde. Se on sellaista kiusantekoa ja jännitteiden kanssa pelaamista. Pidin trion soitosta ja soundista, etenkin siitä rönsyilevyydestä. Ainoa asia mikä puudutti oli liian monen jankutusbiisin soittaminen putkeen.
Jokseenkin täysin smaa mieltä. Luit ajatukseni paremmin kuin osaan ite ilmaista
en ole kolmekybänen emoboy
Deerhoof iski kyllä meikäläiseen. Mun mielestä yksi pointti tuossa on nimenomaan että se ei lähde. Se on sellaista kiusantekoa ja jännitteiden kanssa pelaamista. Pidin trion soitosta ja soundista, etenkin siitä rönsyilevyydestä. Ainoa asia mikä puudutti oli liian monen jankutusbiisin soittaminen putkeen.
en oo yhtään deerhoofin levyä kuullut kokonaan, enkä ollut keikalla, mutta tämänlainen kuvaus kuulostaa kyllä mahtavalta.
cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
[quote:fec352d047="Tomsk"]
Eiköhän se olisi parasta vaan pysytellä kotona niin ei tule tällaisia järkyttäviä vastoinkäymisiä.[/quote:fec352d047]Eiku musiikki vittuun baareista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Cosmobile oli kyllä just niin ärsyttävää musiikkia livenäkin kuin levynsä antaa ymmärtää. Bändi, joka alleviivaa sitä, että indie on 2000-luvun AOR:ää.
Vaikka en jyrkästi lähde tuomitsemaan Cosmobilea, niin kyllä Foppa nyt kiteytti tähän jotain olennaista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:51d596900c="forssto"]Cosmobile oli kyllä just niin ärsyttävää musiikkia livenäkin kuin levynsä antaa ymmärtää. Bändi, joka alleviivaa sitä, että indie on 2000-luvun AOR:ää.
Vaikka en jyrkästi lähde tuomitsemaan Cosmobilea, niin kyllä Foppa nyt kiteytti tähän jotain olennaista.[/quote:51d596900c]
Joo, bändin vain vois vaihtaa Lapkoksi tai Underwater Music Societyksi
(Tai no, ainaski viime talvena Cosmobile oli ihan jees Factoryssa)
[quote:d1a474bb98="Jean-Babtiste"][quote:d1a474bb98="forssto"]Cosmobile oli kyllä just niin ärsyttävää musiikkia livenäkin kuin levynsä antaa ymmärtää. Bändi, joka alleviivaa sitä, että indie on 2000-luvun AOR:ää.
Vaikka en jyrkästi lähde tuomitsemaan Cosmobilea, niin kyllä Foppa nyt kiteytti tähän jotain olennaista.[/quote:d1a474bb98]
Joo, bändin vain vois vaihtaa Lapkoksi tai Underwater Music Societyksi [/quote:d1a474bb98]
Eri, noista kumpikaan ei edes yritä olla mitenkään erityisen "indie". Lapko nyt ainakin on ihan rehellisesti stadionviihdettä festariteineille ja aika vitun hyvä siinä hommassa. Underwater Music Groupia en ole hirveän päässyt todistamaan, mutta käsittääkseni aika eri tantereilla mellastavat myös.
Tero saatana, s'olet gay!
cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
Onneksi tämä ei koske minua, koska tiedän soittavani vähän vitun kovissa bändeissä
...ja vaikka en soittaisikaan, niin mistä lähtien kritiikkioikeus on annettu vasta, kun kritisoija on tehnyt itse jotain parempaa? Sen logiikan mukaan käytännössä lähes kaikki Suomen musiikkikriitikot saavat lopettaa kirjoittamisen siihen paikkaan. "Tee ite parempi" -metodi kritiikin kritiikki jäi hiekkalaatikolle, mjattaaaah?
Jännää. Mun kotikoneen näyttö on niin helvetin tumma, että luulin ton kuvan olevan Turskan takaraivosta
Se on sen uudesta takaraivosta. Rakkaus on viskannut hiukset takaraivolle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:bc95d1dd3e="ydinaukio"]cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
Onneksi tämä ei koske minua, koska tiedän soittavani vähän vitun kovissa bändeissä [/quote:bc95d1dd3e]
joo taitaa ydinaukio puhua Panopticonista jonka minä ja HUIG ja ilu perustimme vuonna 2003. bändi ei koskaan kyllä kokenut yksiäkään harjoituksia. MUT MEIL ON VITUN HIENOT NETTISIVUT jossain....
...ja vaikka en soittaisikaan, niin mistä lähtien kritiikkioikeus on annettu vasta, kun kritisoija on tehnyt itse jotain parempaa? Sen logiikan mukaan käytännössä lähes kaikki Suomen musiikkikriitikot saavat lopettaa kirjoittamisen siihen paikkaan. "Tee ite parempi" -metodi kritiikin kritiikki jäi hiekkalaatikolle, mjattaaaah?
Jäis toi leffojenkin haukkuminen aika vähiin.
[quote:c3c032319a="psykokarkki"]joo se jonotus oli vähän outoo, mut tähän on jo totuttu 6nnella linjalla, kai se on nyt muotii uusissa paikoissa taai jotai.
Siis luuletteko te tosiaan, että ne pitää sitä jonoa tahallaan? Älkää nyt leikkikö tyhmempää kuin olettekaan. Vittu muotia MY ASS. Ihan logistiikkaa vaan. Jos siihen oven taakse hyppää sata ihmistä kymmenessä minuutissa, jonoa on vähän mahdoton välttää. Varsinkin Kuudennelle, missä narikka-aula on niin saatanan ahdas. Eikä näyttänyt Redrumin narikka yhtään isommalta, eli kaksi tyyppiä suhaa tiskin takana, lipunmyynti on sentään vähän eri paikassa.
Kandee mennä ajoissa, ei sekuntia ennen showtimea.[/quote:c3c032319a]
Luuletko tosiaan että jonkun mielestä ne pitäisi jonoa tahallaan?
Onko ollut mahdollista järjestää narikkaa paremmin kun uutta mestaa on pykätty? Enemmän pokeja narikkaan? Mut ennenkaikkea - mites jos ei ois pakollista narikkaa? Hups!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luuletko tosiaan että jonkun mielestä ne pitäisi jonoa tahallaan?
Tähän keskusteluun, yksittäiseen tapaukseen tai edes oikeastaan koko foorumiin oikeastaan liittymättä, eihän termi "imagojono" nyt mitään ihan mielikuvitustakaan ole ja aika monille on jäänyt mieleen se mielikuva, että Suomessa jonotutetaan ihan jonotuttamisen riemusta, vaikka paskaahan se 99% tapauksista on.
Helppohan se on huudella, että "lisää pokeja narikkaan, kilju maitokauppoihin ja narikat isommiksi!!!", mutta tuo palkkaaminen kun ei ihan ilmaista ole ja narikat ruuhkautuvat vain kun se 400 ihmistä paukkaa paikalle yhden vartin sisällä, niin aika hankalaa tuohon on keksiä mitään järkevää ratkaisua.
Helppohan se on huudella, että "lisää pokeja narikkaan, kilju maitokauppoihin ja narikat isommiksi!!!", mutta tuo palkkaaminen kun ei ihan ilmaista ole ja narikat ruuhkautuvat vain kun se 400 ihmistä paukkaa paikalle yhden vartin sisällä, niin aika hankalaa tuohon on keksiä mitään järkevää ratkaisua.
mites jos ei ois pakollista narikkaa? Hups!
mites jos ei ois pakollista narikkaa? Hups!
Joo, toi pakollinen narikka on kieltämättä aika homoo, mutta toisaalta se helpottaa huomattavasti järjestyksenpitoa, kun jengiltä otetaan pakolla ainakin laukut veks. Jonkun pitkähihaisen ottaminen väkisin narikkaan (puhumattakaan siitä, että "eteispalvelumaksu" otetaan vaikka ei jättäisikään mitään, á la Tavastia) nyt on muutenkin ihan runkkua, mutta toisaalta, poket saa yleensä liksansa ovirahasta, ja kyllähän sitä aina mielellään kivalle pokelle maksaa
[quote:48444446c1="noiseidea"][quote:48444446c1="psykokarkki"]joo se jonotus oli vähän outoo, mut tähän on jo totuttu 6nnella linjalla, kai se on nyt muotii uusissa paikoissa taai jotai.
Siis luuletteko te tosiaan, että ne pitää sitä jonoa tahallaan? Älkää nyt leikkikö tyhmempää kuin olettekaan. Vittu muotia MY ASS. Ihan logistiikkaa vaan. Jos siihen oven taakse hyppää sata ihmistä kymmenessä minuutissa, jonoa on vähän mahdoton välttää. Varsinkin Kuudennelle, missä narikka-aula on niin saatanan ahdas. Eikä näyttänyt Redrumin narikka yhtään isommalta, eli kaksi tyyppiä suhaa tiskin takana, lipunmyynti on sentään vähän eri paikassa.
Kandee mennä ajoissa, ei sekuntia ennen showtimea.[/quote:48444446c1]
Luuletko tosiaan että jonkun mielestä ne pitäisi jonoa tahallaan?[/quote:48444446c1]
Hups!
[quote:1c0e227bdc="HUIG"]mites jos ei ois pakollista narikkaa? Hups!
Joo, toi pakollinen narikka on kieltämättä aika homoo, mutta toisaalta se helpottaa huomattavasti järjestyksenpitoa, kun jengiltä otetaan pakolla ainakin laukut veks. Jonkun pitkähihaisen ottaminen väkisin narikkaan (puhumattakaan siitä, että "eteispalvelumaksu" otetaan vaikka ei jättäisikään mitään, á la Tavastia) nyt on muutenkin ihan runkkua, mutta toisaalta, poket saa yleensä liksansa ovirahasta, ja kyllähän sitä aina mielellään kivalle pokelle maksaa [/quote:1c0e227bdc]
Niille pokeille ois ihan hyvä maksaa esim. palkkaa! Ois niilläkin vähän turvatummat oltavat eikä tarttis niitä huppareita nykiä. Ei niitä laukkujakaan tarvitsisi pois napata...
Täällä toimii ihan hyvin niin, että sisään vaan, vapaaehtoinen narikka on sisäpuolella muttei sisäänkäynnin esteenä, koskaan ei tartte jonottaa minnekään ellei käy jossain yökerhoissa ja jos narikkaa tarvitsee, ei sinnekään tarvitse jonottaa. Kaikki hyötyy! Järjestyshäiriöitä en ole nähnyt, tasan kerran poke pyysy jättämään laukun narikkaan mutta narikkareissuun meni noin kaksi minuuttia. Joissain paikoissa tsekkaavat laukut, mutta yleisimmin ei.
[quote:6d359ae00f="HUIG"][quote:6d359ae00f="noiseidea"][quote:6d359ae00f="psykokarkki"]joo se jonotus oli vähän outoo, mut tähän on jo totuttu 6nnella linjalla, kai se on nyt muotii uusissa paikoissa taai jotai.
Kandee mennä ajoissa, ei sekuntia ennen showtimea.[/quote:6d359ae00f]
Luuletko tosiaan että jonkun mielestä ne pitäisi jonoa tahallaan?[/quote:6d359ae00f]
Hups![/quote:6d359ae00f]
Mites sä sen nyt tolleen luit? TA-HAL-LAAN åhå ei näy!
Keikka oli minusta ihan peeäl, tuttuja biisejä tuli vaikken ollut kuunnellut kuin yhtä levyä aikaisemmin. Vähän tuo jumittaminen ja päristely ärsytti, ja kaikki biisit oli yhtä lällätystä ja paapatusta. Sopis ihkusti Gilmore Girlsien taustalle. Pyllystähän se kyllä oli ettei nähnyt bändistä 99% ajasta vilaustakaan.
Mulle ne narikkatyypit oli tosi kivoja. Oli mukana laukku ja paperikassi, jossa vaatteita. Paperikassi olis varmaan pitänyt jättää narikkaan, mutta kun sain vaatteet mahtumaan laukkuun, sain ottaa laukun mukaan ja narikkapoika lupas vielä laittaa tyhjän paperikassin puolestani roskiin.
[quote:9dbd9145ff="forssto"][quote:9dbd9145ff="ydinaukio"]cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
Onneksi tämä ei koske minua, koska tiedän soittavani vähän vitun kovissa bändeissä [/quote:9dbd9145ff]
joo taitaa ydinaukio puhua Panopticonista jonka minä ja HUIG ja ilu perustimme vuonna 2003. bändi ei koskaan kyllä kokenut yksiäkään harjoituksia. MUT MEIL ON VITUN HIENOT NETTISIVUT jossain....[/quote:9dbd9145ff]
http://www.mikseri.net/artists/?id=58310
Sent from my iPhone 16
[quote:2462fd8fff="kri"][quote:2462fd8fff="forssto"][quote:2462fd8fff="ydinaukio"]cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
Onneksi tämä ei koske minua, koska tiedän soittavani vähän vitun kovissa bändeissä [/quote:2462fd8fff]
joo taitaa ydinaukio puhua Panopticonista jonka minä ja HUIG ja ilu perustimme vuonna 2003. bändi ei koskaan kyllä kokenut yksiäkään harjoituksia. MUT MEIL ON VITUN HIENOT NETTISIVUT jossain....[/quote:2462fd8fff]
http://www.mikseri.net/artists/?id=58310 [/quote:2462fd8fff]
oispa! mut ei.
[quote:e1924b49da="ydinaukio"]cosmobilen disauttelu kyllä huvittaa, tälläkin foorumilla on ihmisiä jotka soittavat huonommissa bändeissä.
Onneksi tämä ei koske minua, koska tiedän soittavani vähän vitun kovissa bändeissä
...ja vaikka en soittaisikaan, niin mistä lähtien kritiikkioikeus on annettu vasta, kun kritisoija on tehnyt itse jotain parempaa? [/quote:e1924b49da]
ei mistään lähtien.
kommenttini viittasikin ehkä siihen, että cosmobile vetää vähintäänkin yhtä hyvää indierokkia kuin... jotkut muut suomalaiset indierockbändit. jotenkin minua häiritsee bändien (aiheeton) disauttelu enemmän silloin, jos disauttelija on itse muusikko. mutta miksi, niin enpä kuule tiiä.
kommenttini viittasikin ehkä siihen, että cosmobile vetää vähintäänkin yhtä hyvää indierokkia kuin... jotkut muut suomalaiset indierockbändit.
Tämä on mielipide eikä mikään fakta.
jotenkin minua häiritsee bändien (aiheeton) disauttelu enemmän silloin, jos disauttelija on itse muusikko. mutta miksi, niin enpä kuule tiiä.
Jos tykkäät tästä bändistä se on yhtä aiheellista kuin se, että joku ei siitä tykkäisi? Eiköhän nyt kaikilla ole oikeus mielipiteensä ilman, että se mitätöidään joksin pelkäks dissailuks?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:713c93a3bc="ydinaukio"]kommenttini viittasikin ehkä siihen, että cosmobile vetää vähintäänkin yhtä hyvää indierokkia kuin... jotkut muut suomalaiset indierockbändit.
Tämä on mielipide eikä mikään fakta.
jotenkin minua häiritsee bändien (aiheeton) disauttelu enemmän silloin, jos disauttelija on itse muusikko. mutta miksi, niin enpä kuule tiiä.
Jos tykkäät tästä bändistä se on yhtä aiheellista kuin se, että joku ei siitä tykkäisi? Eiköhän nyt kaikilla ole oikeus mielipiteensä ilman, että se mitätöidään joksin pelkäks dissailuks?[/quote:713c93a3bc]
eikös nämä musiikkikeskustelut tuppaa yleensä olemaan pelkkiä mielipiteitä?