You are not logged in.
Mistä stadista saa kivoja leffajulisteita? Mietin, että joku sellanen olisi kiva saada tohon seinälle ja oikein kehystää mustiin yksinkertaisiin ja halpoihin puukehyksiin. Tennispalatsin siinäjossainkaupassa oli toi tää:
Pirun hieno on!
Mut ehkä jotain muita olis kiva bongailla. Onko se julistekauppa vielä siellä asematunnelissa ihan siellä perällä sen "ateneumin" käytävän varrella? Vai onks muita suositeltavia kauppoja?
Tennarissa oli myös tää:
Joka on myös yks mun suosikki, vaikka itse leffaa en ole vielä nähnyt. (Joo, pitäis kyllä!)
Ja sit jos tän sais jostain niin elämäni olisi täydellistä:
Loistava elokuva ja mieletön fiilis tossa julisteessa.
Niin, ja mietin kans jotain Clockwork Orangee, mut se on vähän liian sellanen, emmä tiiä, vaikka hieno seki.
Tunnelin julistekauppa on muuttanu Indian Bazarin viereen (edelleen Tunnelissa siis). Isommat tilat.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nää tosiaan odottavat allokaatiota seinältä
iso proposition-juliste on jo seinällä..
tääl on jotain ihan ok julistekauppoja joillain sivukujilla, mut Barcelonan mondocinema mikälie -kauppa oli kyl aika mahtava
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paras
tai ton suomiversio itseasaiassa. lisätty muutama hauska sana.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d825ffe6e8="leposi"]
Pirun hieno on![/quote:d825ffe6e8]
On! Parhaita ikinä.
Tämä myös:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mun seinällä on tämmöinen
ja nämä, vaik eihän ne leffasta ookkaan.
Älä unohda tätä
Mutkuseolijo melkein.
puolassa usein tehään ite omat julisteet, kun ei tykätä muitten tekemistä. paljon tosi hienoja, mutta kalliita kun noi on alkuperäisiä printtejä
hehe:
Pitäis kai hankkia joku kiva leffajuliste seinälle. Nyt on seinällä:
-Doom Patrol
-Magyar Posse
-Guided by Voicesin vikan keikan settilista
-Battlesin uuden mukana tullut
-mittenin antaman synttärilahjan paketin kuoret featuring Mira & Paula!
-sitten joku missä neekeri imuroi jotain - en itse asiassa tiedä mistä tämä on edes haltuuni tullut, oisko entinen duunikaveri antanut lähtemisensälahjaksi
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo, puolalaiset julisteet ovat kuuluisia ja syystä.
Tässä esim. Hiljaa virtaa Don
Anna Karenina
Shakaali
Morsian pukeutuu mustaan
(ihan outo leffa mutta hieno juliste)
On niin hienoja, ettei oikein ymmärräkään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
niinpä ku EI NÄY.
No täällä niitä on http://www.poster.com.pl/
Kämppis kaatoi ton päälle puoli litraa kuumaa vettä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Elokuvahuoneen seinällä komeilee nämä kaksi julistetta (www.allposters.co.uk:sta tilattu) kehystettynä:
Toisessa huoneessani on seinällä kehystettynä Vain muutaman dollarin tähden -juliste (tuli DVD:n mukana). Julisteen kuva sama kuin DVD:n kansikuva.
Täs huonees on Subway, Laibach, kolme Jäkkärii, Syvä uni, Mulholland Drive ja Blueberry. Toises huonees jotain. Vessas on japsipunkkeikkajulkkia, Ripplestä saatu Roky Erikson "keikkajulkka" ja AMT:n eka Tavastiakeikkajulkka.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei oo leffajulkkuja, mut ovia koristavat PJ Harvey, Echo Is Your Love, Comets on Fire, Sunburned Hand of the Man ja Cranes (feat. Viola).
-julisteet pidän visusti piilossa.
This must be what jail / I will scratch
http://www.spleenworld.com/coverart/ima … ires_a.jpg
Tosta toi oikea puolisko on kaapin seinämyksellä. Seinältä löytyy myös korealainen 2046 promokuvasarja, joka muistuttaa julistetta.
en ole kolmekybänen emoboy
Musiikkijulisteita on seinällä sit Sonic Youth, the Ex, Sparks, Crass (Your country needs YOU") sekä hienot screenprintatut Melvins ja ATP Nightmare before zmas-julisteet
löyty tällänen:
www.elokuva-aitta.fi Näsilinnankadulla on entisen tuon liikkeen tiloissa joku leffadivari, jossa on julisteitakin vissiin. En ole ikinä käynyt.
Seinällä on vaan Curen Boys Don't Cry. Bunuelin Porvariston hillitty charmi ois kanssa mut en oo keksiny sille mitään kivaa paikkaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Meillon makkarin seinällä iso 2046-juliste ja myös pienempi ja mun lempparein In the Mood for Love. Semmonen Wong Kar-Wai -makkari siis.
Meillon makkarin seinällä iso 2046-juliste ja myös pienempi ja mun lempparein In the Mood for Love. Semmonen Wong Kar-Wai -makkari siis.
Nokitan vessan oven ulkopuoleen kiinnitetyllä Happy Togetherin julkalla! En ole tosin siitäkään itse vastuussa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Niin noi omat julisteet on tosiaan kommunaalisen olkkarin seinällä, makkarin oon säilyttäny purismin pyhättönä
tääl on jotain ihan ok julistekauppoja joillain sivukujilla, mut Barcelonan mondocinema mikälie -kauppa oli kyl aika mahtava
Jep. Ainoa miinus vaan oli, että se perhana oli tiistaina kiinni ja arvatkaapa minä päivänä meillä se lennonodotuspäivä siellä oli... Jäi Down By The Law-juliste saamatta
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:cf6cdf4808="HUIG"]tääl on jotain ihan ok julistekauppoja joillain sivukujilla, mut Barcelonan mondocinema mikälie -kauppa oli kyl aika mahtava
Jep. Ainoa miinus vaan oli, että se perhana oli tiistaina kiinni ja arvatkaapa minä päivänä meillä se lennonodotuspäivä siellä oli... Jäi Down By The Law-juliste saamatta [/quote:cf6cdf4808]
jaa että tiistaisin kiinni :eek:
vopite
[quote:7205234dad="HUIG"]tääl on jotain ihan ok julistekauppoja joillain sivukujilla, mut Barcelonan mondocinema mikälie -kauppa oli kyl aika mahtava
Jep. Ainoa miinus vaan oli, että se perhana oli tiistaina kiinni ja arvatkaapa minä päivänä meillä se lennonodotuspäivä siellä oli... Jäi Down By The Law-juliste saamatta [/quote:7205234dad]
Luin, että Down byt the Laituri. Noilla julisteilla Barcelonassa kova menekki, arvelisin.
[quote:f14146c820="HUIG"]jaa että tiistaisin kiinni :eek:
vopite [/quote:f14146c820]
Joo, ei oikein osattu tuohon varautua kun se sunnuntaisinkin oli auki.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki