You are not logged in.
Saturday 21.7.
Radio Nova presents Jippu
Time: 20:00-21:00
Place: Radio Nova Stage
Tickets: Free
Oon 90% varmuudella ko lauantaina Porissa, joten kyl tää on pakko katsastaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Varikset komentavat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Herra J. Lehtisalo oli aika innoissaan tuosta...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Herra J. Lehtisalo oli aika innoissaan tuosta...
kukapa ei
Voiskin suoltaa liukuhihnalta sitä alkuaikojen circlensaksaa...
Eli meiksin reissu Poriin on nyt varmistunut, vuokralla omakotitalossa asuvalla kaverilla on jotkut megapippalot.
Jipun lisäksi aattelin tämmösiä:
[quote:9ade25d020]SE ON OK
July, 21 2007 at Moppi ja Aivokurkiaiset, Eleanoora Rosenholm sekä Juho Hakala ja Meteoriitti
Annankatu 6, Annis, Pori,
Cost : ilmainen
Vastaisku jazzarien kulttuurimonopolille!! SE ON OK klubi ja Fullsteam Records tarjoavat teille ilmaista live musiikkia kesäisenä lauantai-iltapäivänä. Esiintyjinä: Moppi ja Aivokurkiaiset, Eleanoora Rosenholm sekä Juho Hakala ja Meteoriitti. Keikat Anniksen pihamaalla.[/quote:9ade25d020]
Sitten jos jostain maksetaan niin se on ehkä tää:
[quote:9ade25d020]LA 21.7. 21:00-06:00
Voodoocity
Baile Funk!!
DJ Tuomo "Elukka" Korkka
Bate Pakarão
DJ Sany Pitbull
Trio Taika-Tulishow
10 eur [/quote:9ade25d020]
Ai niin ja onhan se Elvis Costello siellä lauantaina, kuulin just tänään että porukat on menossa sitä kattoon! Ite taidan kuitenkin vaan käydä pummiin niiltä rahaa ja mennä kattoon Moppia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Elvis Costelloa olen menossa katsomaan, mutta kaikenlaiset hulinat jää kyllä väliin kun mulle on armollisesti laitettu puhelinpäivystys just tuolle viikonlopulle. Ehkä sen Jippun vois tosin mennä myös katsomaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jari Pozz -spädäm
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joo, sain ilmaislipun perjantaillekin eli meen sitten varmaan Rootsin ja Sly and the Family Stonenkin katsomaan. Ihme "festarit" kun tuntuu, että koko kaupunki on sinne ilmaislipuilla menossa...
<@DBGene> senkin karkki
Joo, sain ilmaislipun perjantaillekin eli meen sitten varmaan Rootsin ja Sly and the Family Stonenkin katsomaan. Ihme "festarit" kun tuntuu, että koko kaupunki on sinne ilmaislipuilla menossa...
Ja joku niistä saattaa olla SE MURHAAJA!!!!
Joo täällä ollaan
Vanhemmat oli ihan pähkinöinä Paul Ankan keikasta.
kvaak kvaak
Vanhemmat oli ihan pähkinöinä Paul Ankan keikasta.
Sitä ovat kaikki kehuneet. Soitti muuten kuulemma jotain hevikovereitakin. Van Halenin Jumpistakin on huhuja liikkunut...
Tämänpäiväisistä keikoista raporttia:
Roots soitti yllättävänkin viihdyttävän ja mielenkiintoisen keikan. Tuubankin olivat lavalle roudanneet ja yleisö oli hyvin mukana. Sympaattinen bändi muutenkin, lahjoittivat jopa nimikirjoituksilla varustetut rumpukalvot jollekin pikkutytölle. Levyltä tuskin jaksaisin, mutta livenä toimi.
Sly And The Family Stone oli juuri sellainen kuin pelättiinkin. Sly ilmestyi lavalle kolmannen biisin aikana ja kähisi vähän jotain mikrofoniin. Seuraavan biisin aikana takahuone kutsui jo miestä ja Sly lupasi kuitenkin palata pian. Sitten alkoi sade ja vesitti tunnelmaa lisää. Sly palasi vielä yhden biisin ajaksi ja lähti jälleen pois luvaten palata pian. Lopun masiivisista "Sly we love you"-huudatuksista huolimatta funk-legenda ei enää lavalle uskaltautunut. Slyn tytärkin käväisi lavalla vähän räppäämässä ja lähti sitten isänsä esimerkkiä seuraten pois. Parasta antia oli Slyn veljentyttö, joka lauloi oikein hyvin ja oli muutenkin fiilistä nostava tekijä. Encorea ei luonnollisesti kuultu. Olisi ehkä harmittanut, jos olisin tuosta oikeasti maksanut.
<@DBGene> senkin karkki
hyvät raportit, ite en nähny tänään muuta kum mika rätön irkkubaarissa, oon juonu viskiä ja olutta, tässähän tämä, huomenna ehkä musaaakin
oliks nää makasiineilla
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jarin pötsissä nähdään sano sekopäinen Joona
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
onx jakopäinen seena mestoilla häääääääääääää????
Jää muuten Jippu väliin, kun tuo Kirjurinluodon keikkahan kestää iltaan saakka.
<@DBGene> senkin karkki