You are not logged in.
Eiks joku suht saman niminen leffakin tehty joskus?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eiks joku suht saman niminen leffakin tehty joskus?
Tää jäbä varmaan soittaa tässä bändissä?
http://en.wikipedia.org/wiki/Frans_van_der_Hoff
Tero saatana, s'olet gay!
oliks ne liput nyt sit loppumas vai hä? taitaa kyl jäädä keikka siksikin väliin et pitäis mennä aikasin nukkuu ku ei viime yönä nukuttu. tyhmä syy. :x
ois kyl kiva mut kun on jo kerran tullu nähtyä niin ei oo silleen pakottavaa tarvetta...
[quote:258d37a2d1="kri"]oliks ne liput nyt sit loppumas vai hä? taitaa kyl jäädä keikka siksikin väliin et pitäis mennä aikasin nukkuu ku ei viime yönä nukuttu. tyhmä syy. :x
ois kyl kiva mut kun on jo kerran tullu nähtyä niin ei oo silleen pakottavaa tarvetta...[/quote:258d37a2d1]
joo tyhmä syy, ei kesäl tartte nuq
[quote:312dcb9644="psykokarkki"]
joo tyhmä syy, ei kesäl tartte nuq [/quote:312dcb9644]
hantalla haussa kunniajäsenyys elinvoimaisen ja salskean nuorison riemukerhoon
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:adadf8afe1="risto_m"][quote:adadf8afe1="psykokarkki"]
joo tyhmä syy, ei kesäl tartte nuq [/quote:adadf8afe1]
hantalla haussa kunniajäsenyys elinvoimaisen ja salskean nuorison riemukerhoon[/quote:adadf8afe1]
taidan liittyy molempiin kerhoihin
[quote:a57037cf41="psykokarkki"][quote:a57037cf41="risto_m"][quote:a57037cf41="psykokarkki"]
joo tyhmä syy, ei kesäl tartte nuq [/quote:a57037cf41]
hantalla haussa kunniajäsenyys elinvoimaisen ja salskean nuorison riemukerhoon[/quote:a57037cf41]
taidan liittyy molempiin kerhoihin [/quote:a57037cf41]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kai sitä vois jos tästä iltaan mennessä piristyn. nyt vaan niin olo etten usko että jaksaa myöhään valvoskella tänää.
En tulis tälle keikalle vaikka maksettais.
En tulis tälle keikalle vaikka maksettais.
Maksusta voisin tulla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos ei muuta etkoilumestaa löydy, niin voin kyl kutsua meillekin.
Mihin aikaan alottais, ja ketä ois tulossa ja monelta sit red rumiin?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mihis aikaan pökpee ja laurkhi on tulossa?
Älä päästä painiks sitä
Kai meillä tääl Töölössä voi etkoilla. Ehkä joskus seiskan jälkeen vois?
edit: kai tänne voi jo kuudelta tulla jos risottokin saapuu sillon.
p.s. ei jakseta siivoo
en ole kolmekybänen emoboy
Artemi laitto Räkärodeolle ajat:
Ovet klo.22.00
Cosmobile 22.45-23.30
DEERHOOF 23.45->
Pilkku 03.30
Mulla naksahtaa päässä jos Deerhoofin keikka ei tosiaan ala edes noin kello 24. Jännittää oikein.
^ toi pilkku on kuulemma hyvä, ei kannata missata, eiq
En tiiä miks mut nauroin tolle ^
Mihis aikaan pökpee ja laurkhi on tulossa?
Dsaaaaaaa, olin unohtanu koko lipun. En nyt pääse Helsinkiin millään. Joltain tulijoilta puuttu lippu vissiin viel? Noiseidea? Kri?
[quote:289beeca2b="ILR"]Mihis aikaan pökpee ja laurkhi on tulossa?
Dsaaaaaaa, olin unohtanu koko lipun. En nyt pääse Helsinkiin millään. Joltain tulijoilta puuttu lippu vissiin viel? Noiseidea? Kri?[/quote:289beeca2b]
Noiseidea: joo en voi myydä sitä mun siskon lippua sulle ku nyt se onkin tulossa, tosin varmaan tunnin päästä taas peruu .D:DS:A. Mut jos ostat ton laurkhin lipun ni plplplpl.
Ni ja en tiedä kyl yhtään monelta oon sinne helsinkiin tulossa. Sisko varasti jostain auton ni tullaan sillä brömbröm ja sit varmaan heti keikan jälkeen pois.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
joo noisikselle lippu vaan hööj. oon vähän pipi.
[quote:12442726b6="ILR"]Mihis aikaan pökpee ja laurkhi on tulossa?
Dsaaaaaaa, olin unohtanu koko lipun. [/quote:12442726b6]
Älä päästä painiks sitä
Jepu, laurkhin lippu mulle vaan. Se on ilmeisesti ILR:n hallussa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Å, saanet sitten viimeistään ovella.
Älä päästä painiks sitä
Å, saanet sitten viimeistään ovella.
Gotcha. Pistätkö mulle puhelinnumeron vielä vaikka privana, se on hävinnyt jonnekin maailman turuilla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Varmaan molemmat tuutte etkoille?
Jahka tyttöjen jalkapallot on katsottu ni tuun.
Vähän tiukkaa tekee, töissä menee myöhälle ja sit pitää pakata. Lähetään siitä etten tuu.
Älä päästä painiks sitä
Vaikkei The Hoof mulle mikään suurimpia lemmparibändejä olekaan, nautin keikan musiikista ja se avasi mulle bändiä uudella tavalla mikä oli hienoa. Cosmobilea ei kyl jaksanut.
Mutta suureMMoinen sille, et lava oli niin alhaalla, et sinne ei nähnyt yhtään mitään! En mie ees kukkuillut missään mestan ihan takareunassa?! En ole maailman pisin ihminen mut ihan miesten keskipitunen!
Ymmärrän, et Satomi on tosi minikokoinen nainen, mut kun ei erottunut muutkaan jäsenet. Tosi tylsää! Näin välillä vilauksia sen silmistä ja sitten ainoastaan kun se nousi seisomaan jollekin esineelle. Nostaisivat lavaa tuo oli silkkaa hulluutta.
Täytyy sit Of Montrealin keikalla mennä kait paikalle jo ysiltä välttääkseen jonoa ja telttailla hetimiten lavan edessä jo ennen ekaa bändiä jos tahtoo nähdä yhtään mitään?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho