You are not logged in.
Diego Serrano Serranoista, Omar White Ozista, Lucy Moran Twin Peaksista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tv-sarjoista en tiedä mutta viime viikonloppuna taidettiin sanoa Trainspottingin Spudin muistuttavan minua. En paljon leffasta muista mutta enpä tiedä kannattaako tuosta kovin ylpeä olla.
bzort glorf bööth
Tv-sarjoista en tiedä mutta viime viikonloppuna taidettiin sanoa Trainspottingin Spudin muistuttavan minua. En paljon leffasta muista mutta enpä tiedä kannattaako tuosta kovin ylpeä olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jos suosikkisarjoista lähdetään hakemaan niin:
Bunk (The Wire)
John Munch (Homicide)
Vince (Rex the Runt)
Krogshøj (Riget)
Prentice McHoan (The Crow Road / Crow Roadin käsikirjoitus)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Varmaan se ihmissusi-muusikko Buffysta on aika sellainen kun mä olin high schoolissa. Kai:-)
Tämä on sellainen kysymys että jonkun muun tarttis vastata. Ei itse osaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:547fc7fe11="noiseidea"]Jos suosikkisarjoista lähdetään hakemaan niin:
Eipä unohdeta!!!
[/quote:547fc7fe11]HEHE
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Koskas oot tulossa Helsinkiin vampyyreja pieksemään, eiq mitäs?
Tämä on sellainen kysymys että jonkun muun tarttis vastata. Ei itse osaa.
smaa. haluisin vaikka minkä hahmon mustuttavan minua mutta eipä niin taida oikeasti olla vaikka kuinka ristisin sormeni ja toivoisin.
[quote:8ad36ee2e6="noiseidea"]Jos suosikkisarjoista lähdetään hakemaan niin:
Eipä unohdeta!!!
[/quote:8ad36ee2e6]
HEHE
jos joku foorumisti haluaa piristää mun päivää niin sanoo että mä muistutan jotain ihkua hahmoa.
OON NIIN TYTTÖ!
ulkoisesti tää on ainoa joka muistuttanu mua:
tosin mulla ei oo partaa (juurikaan) eikä pitkää tukkaa. tosin just näin ton telkkarissa ja sillä oli lyhyt tukka ja sänki niin ei se enää niin paljoo mua muistuttanu.
missäs sarjassa olis joku ujo luuseri?
Enpä kuule tiijä. Ehkä joku muu tietää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No kuule Marco Bjurström
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä en osaa sanoa. Sanokaa te!!
elän sen tiedon voimalla että joskus yks skidi näki liv tylerin kuvan lehdessä ja sano että näytän ihan siltä. näyttäisinpä oikeesti...
Edesmennyt Katrin Cartlidge oli aika samannäköinen, ei tainnut tosin olla missään tv-sarjassa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Teachersin Simon.
Viihdyttävä sarja, muuten. Pitäisiköhän hankkia boksi?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Huom! nyt ei pelata pelkällä ulkonäöllä, esim. noisis -> Steve Sanders, vaan luonteenlaatukin kiinnostaa.
Edelleenkään ei tule mieleen tv-sarjahahmoja mutta sarjakuvapuolelta korsikalaiset Asterixissa.
Huom! nyt ei pelata pelkällä ulkonäöllä, esim. noisis -> Steve Sanders, vaan luonteenlaatukin kiinnostaa.
No mutta jos on niin yhdennäköinen kuin yllämainittu, niin pakkohan se on (aina) mainita. Puhumattakaan siitä, että onhan noisis nyt luonteeltaankin aika Sanders.
Tero saatana, s'olet gay!
Rouva Saatana Ranuan kummeissa
Adebisi ja Kari Taalasmaa. Eiq mitäs.
>:{/
[quote:a4c157f30d="noiseidea"]Jos suosikkisarjoista lähdetään hakemaan niin:
Eipä unohdeta!!!
[/quote:a4c157f30d]
Aina jos kuulen nimen Steve, ekana tulee mieleen Steve Sanders.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Frendeistä Chandlerin, Monican ja Rossin sekoitus. Miettikää sitä.
"A repo man's always intense"