You are not logged in.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:4b404a88a9="psykokarkki"][quote:4b404a88a9="noiseidea"]Lämmöllä muistan jotain 80-/90-luvun aikoja, kun Tapani Kuningas ja Rauni-Leena Luukanen-Kilde oli telkkarissa vähän väliä puhumassa ufoista.
sama
ja voisivat uusia juhan af grannin legendaarisen ufo-sarjan. siinä tosin soi taustalla niin unettava musiikki etten tainnut pystyä yhtään jaksoa katsomaan loppuun astri hereillä.[/quote:4b404a88a9]
Missä dvd-boksi missä kaikki Juhanin tekeleet?![/quote:4b404a88a9]Mul on siit sarjasta vika jakso nauhalla, son mahtava.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
pari halpista
Calvino: Kosmokomiikkaa
Loe: Doppler
This must be what jail / I will scratch
chaucer : canterbury tales
coupland : generation x
joyce : dubliners
mailer : an american dream
mailer : the naked and the dead
mansfield : the garden party
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Antony Burgess: Kellopeli appelsiini
Oikeen sormet syyhyää, että pääsen alottamaan tän, mutta yritän nyt lukee muita ensin alta pois. En malttanu silti olla vähän vilkuilematta, kieli on niin venkoa, että JEEEEEEEEE ja takana on vielä sanasto.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kolme poistoa femmalla kirjastosta (klassikkoja):
Claude Levi-Strauss : Tropiikin kasvot
Emilé Durkheim : Itsemurha
Albert Camus : Putoaminen
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Aijoo, mä tilasin kaikki Harry Potterit, suomeksi.
Sit tossa joskus ostin pari pokkarii:
Audrey Niffenegger - Aikamatkustajan vaimo (tätä yks kiva typpi kehu)
Mikko Rimminen - Pussikaljaromaani (ihan vaan fiiliksen vuoksi)
Äsken tilasin Rough Guidesin Ireland -matkaopuksen.
Mikko Rimminen - Pussikaljaromaani (ihan vaan fiiliksen vuoksi)
Mikäköhän se fiilis mahtaisi olla? Mulle ei toi uponnut yhtään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:4763a97447="leposi"]Mikko Rimminen - Pussikaljaromaani (ihan vaan fiiliksen vuoksi)
Mikäköhän se fiilis mahtaisi olla? Mulle ei toi uponnut yhtään.[/quote:4763a97447]
No just tollanen, että todennäköisesti en tykkää siitä ja voin antaa sen eteenpäin.
[quote:113bd60189="noiseidea"][quote:113bd60189="leposi"]Mikko Rimminen - Pussikaljaromaani (ihan vaan fiiliksen vuoksi)
Mikäköhän se fiilis mahtaisi olla? Mulle ei toi uponnut yhtään.[/quote:113bd60189]
No just tollanen, että todennäköisesti en tykkää siitä ja voin antaa sen eteenpäin.[/quote:113bd60189]
Toisaalta, sitä on monet järkevätkin kehuneet, joten voithan sä siitä tykätäkin.
[quote:1fb9766098="leposi"][quote:1fb9766098="noiseidea"][quote:1fb9766098="leposi"]Mikko Rimminen - Pussikaljaromaani (ihan vaan fiiliksen vuoksi)
Mikäköhän se fiilis mahtaisi olla? Mulle ei toi uponnut yhtään.[/quote:1fb9766098]
No just tollanen, että todennäköisesti en tykkää siitä ja voin antaa sen eteenpäin.[/quote:1fb9766098]
Toisaalta, sitä on monet järkevätkin kehuneet, joten voithan sä siitä tykätäkin.[/quote:1fb9766098]
Mä oon lukenu sen jo ainakin neljä kertaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:688d3a0d3f="tigrushka"]
Mä oon lukenu sen jo ainakin neljä kertaa. [/quote:688d3a0d3f]
Ja sul on rotsin paras leffamaku ja aika lähellä kirjoissakin, joten odotukset on korkealla. Luen ton ens viikonloppuna mökillä.
[quote:ce6d1e3ef3="leposi"][quote:ce6d1e3ef3="tigrushka"]
Mä oon lukenu sen jo ainakin neljä kertaa. [/quote:ce6d1e3ef3]
Ja sul on rotsin paras leffamaku ja aika lähellä kirjoissakin, joten odotukset on korkealla. Luen ton ens viikonloppuna mökillä.[/quote:ce6d1e3ef3]
Oooh! Kiitos kohteliaisuudesta.
Mut mä oon Kalliosta. Yksi syy miksi niin rakastan sitä kirjaa on, että siinä liikutaan koko ajan lapsuus- & nuoruusmaisemissa, hyvin tutuilla kulmilla. Tykkään myös Rimmisen tyylistä kirjoittaa: se on polveilevaa ja rönsyävää, silmänräpäys venyy sivuksi tekstiä ja kielikuvat ovat lyömättömiä.
Mut mä oon Kalliosta. Yksi syy miksi niin rakastan sitä kirjaa on, että siinä liikutaan koko ajan lapsuus- & nuoruusmaisemissa, hyvin tutuilla kulmilla. Tykkään myös Rimmisen tyylistä kirjoittaa: se on polveilevaa ja rönsyävää, silmänräpäys venyy sivuksi tekstiä ja kielikuvat ovat lyömättömiä.
Mut on junalla tuotu Kallioon. Ei tutut kulmatkaan auttaneet, melkein latistivat vaan meininkiä. Ja toi tyyli tökkäsi silmään erittäin voimakkaasti, ei rönsyily ja "lepsuus" toiminut mulla yhtään. Ihmeellistä (tekstin) hortoilua pitkin sivuja.
[quote:c68e094d67="tigrushka"]Mut mä oon Kalliosta. Yksi syy miksi niin rakastan sitä kirjaa on, että siinä liikutaan koko ajan lapsuus- & nuoruusmaisemissa, hyvin tutuilla kulmilla. Tykkään myös Rimmisen tyylistä kirjoittaa: se on polveilevaa ja rönsyävää, silmänräpäys venyy sivuksi tekstiä ja kielikuvat ovat lyömättömiä.
Mut on junalla tuotu Kallioon. Ei tutut kulmatkaan auttaneet, melkein latistivat vaan meininkiä. Ja toi tyyli tökkäsi silmään erittäin voimakkaasti, ei rönsyily ja "lepsuus" toiminut mulla yhtään. Ihmeellistä (tekstin) hortoilua pitkin sivuja.[/quote:c68e094d67]
No mä tykkään myös Proustometerin kermakakkukatedraalityylistä ja "snotgreen Joycean wank"* on rautaa.
(*tästä krediitit Joseph "Sinéadin isobroidi" O'Cnnorille)
Eilisiä kirppislöytöjä:
Kallio & Pirinen - Ornette Birks Makkosen täydelliset seikkailut 2e (näin halvalla viimeinkin. Divareissa oon nähnyt tota pari kertaa, mutta on pyydetty jokseenkin liikaa siitä.)
Eurolla tai alle (osa taisi olla jopa uusia):
Leena Krohn : Mehiläispaviljonki
Reko Lundan : Kutsumattomia vieraita
Bo Carpelan : Ovella kohtaat itsesi
Juha Itkonen : Myöhempien aikojen pyhiä
Markku Paasonen : Lauluja mereen uponneista kaupungeista
Juha Seppälä : Sydänmaa
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
nyt mulla on kaikki suomennetut harry potterit
Ostin alakerran antikvariaatista 2 eurolla Antti Alasen Sähköiset unet - 300 sivua viiltävää analyysiä ja suttuisia screenshotteja 80-luvun musavideoista.
Ehkä kovin kirja!
Käyn tänään ostamassa Aki Pyysingin Pokerikirjan
Mä voisin joskus vähän vilkaista sitä, jos soppii?
et kai säkin pelle oo alkany pelaan tota. voi tsiiisus. mäkun luulin että sussa on tyyliä ja selkärankaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
pari keittokirjaa
Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?
[quote:5b947401fa="forssto"]Käyn tänään ostamassa Aki Pyysingin Pokerikirjan
Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?[/quote:5b947401fa]
PÄÄSENKS MÄ KANS?!
[quote:46338e926a="looramerri"][quote:46338e926a="forssto"]Käyn tänään ostamassa Aki Pyysingin Pokerikirjan
Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?[/quote:46338e926a]
PÄÄSENKS MÄ KANS?![/quote:46338e926a]
Jos jaksat tulla Turkuun.
Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?
Tottakai, jos pelataan siis ihan oikeasti, eli säännöistä pidetään kiinni ja rahasta. Onko siis lähipiirissä pelihenkistä väkeä?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:d90c3ccdce="looramerri"]Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?
Tottakai, jos pelataan siis ihan oikeasti, eli säännöistä pidetään kiinni ja rahasta. Onko siis lähipiirissä pelihenkistä väkeä?[/quote:d90c3ccdce]
Kyl.
[quote:627345caaa="forssto"][quote:627345caaa="looramerri"]Meillon pokeripöytä, pelimerkit, juomatelineet (!!!), ihan koko setti. Tuuks pokeri-iltaan?
Tottakai, jos pelataan siis ihan oikeasti, eli säännöistä pidetään kiinni ja rahasta. Onko siis lähipiirissä pelihenkistä väkeä?[/quote:627345caaa]
Kyl.[/quote:627345caaa]
Turnaus ens kerralla ku oon Turussa.
Tero saatana, s'olet gay!