You are not logged in.
En oo koskaan voskannu siskojeni kanssa
sama
ei mul ees oo siskoo. enkä oo tulossa ruisrokkiin. et siinäkin mielessä vähän turha spämmi tämä vai kuinka?
- Oon ryypänny joskus siskoni kanssa
- Mulla on kaksi siskoa, joista toisen kanssa en ole ryypännyt
- En ole koskaan käynyt Ruisrockissa enkä siis ole kävellyt rantabulevardia
- Olen tosin nähnyt useaan otteeseen Ruisrockin pystytysoperaatioita Turku-Tukholma-Roskilde -laivan kannelta
- Vesibussilla olen kulkenut Helsingissä, vesitaksilla Padasjoella
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:832e5ee0c1="HUIG"]- Oon ryypänny joskus siskoni kanssa
- Mulla on kaksi siskoa, joista toisen kanssa en ole ryypännyt[/quote:832e5ee0c1]
Täällä nämä:
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=2137
NATSIMODET, eiq...
Tero saatana, s'olet gay!
kraakku, pl
onko tavaraa mikä täytyy toimittaa kämpille? jos ei, niin oon kåpnisch jo klo 17:12. mikäli on tavaraa, niin taidan tulla autolla vastaan ja sitten vasta sen jälkeen kåpnisch. pl. ei taida tuohon pipettesiin ehtiä.
turun linna, mukana
[quote:80a94bc82a="forssto"][quote:80a94bc82a="HUIG"]- Oon ryypänny joskus siskoni kanssa
- Mulla on kaksi siskoa, joista toisen kanssa en ole ryypännyt[/quote:80a94bc82a]
Täällä nämä:
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=2137
NATSIMODET, eiq...[/quote:80a94bc82a]
no hei, toi oli intuitiivista spämmiä, vapaa vielä lukematta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:4b87ef1ba3="kraakku"]En oo koskaan voskannu siskojeni kanssa
sama[/quote:4b87ef1ba3]
En mäkään, kun sisko ei juo.
Mut oon menossa Ruisrockiin! Rock on rajaton riemu! Mutta onko Ruisrock? Se selviää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:3c5c169a72="forssto"]
Vitun rantabulevardi! VOI VITTU! Taas siellä uunojen seassa saa kammeta itseään sitä helvetin via dolorosaa pitkin kilometrikaupalla ymmärtäen just miltä Tommi Läntisestä tuntuu. Ei helvetti, huomenna sitä paskaa on taas tarjolla. Perkeleen eukkokin sai akreditoiduttua, eli pääsee sillä vitun vesibussilla suoraan perille. Äh.[/quote:3c5c169a72]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d245ea0c60="lejoncio"]kraakku, pl
onko tavaraa mikä täytyy toimittaa kämpille? jos ei, niin oon kåpnisch jo klo 17:12. mikäli on tavaraa, niin taidan tulla autolla vastaan ja sitten vasta sen jälkeen kåpnisch. pl. ei taida tuohon pipettesiin ehtiä.
turun linna, mukana [/quote:d245ea0c60]
änkeen mukaan, nährään joskus 17:12 aseman tienoilla
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:8baaea02d8="risto_m"][quote:8baaea02d8="lejoncio"]kraakku, pl
turun linna, mukana [/quote:8baaea02d8]
änkeen mukaan, nährään joskus 17:12 aseman tienoilla[/quote:8baaea02d8] pl . Tuleeko ulkopaikkakuntalaiset linnapuiston mjotooh?
Enpä kuule tiijä.
Tähdätään jo neljäksi alueelle kun pissis veljeni ja ilmeisesti myös turston haluaa nähdä lapkon.
en ole kolmekybänen emoboy
Meillä on etkot, joihin teistä ketään ei ole kutsuttu. HAA HAA!
Meillä on etkot, joihin teistä ketään ei ole kutsuttu. HAA HAA!
KUOLE!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
lejon, ei tarvitse viedä tavaraa kämpille. Mutta sinne kämpille vois jemmata muutaman olusen yön pimeitä( ) tunteja varten..
Huomenna!
Varikset komentavat
[quote:b2f336e556="kraakku"]lejon, ei tarvitse viedä tavaraa kämpille. Mutta sinne kämpille vois jemmata muutaman olusen yön pimeitä( ) tunteja varten..
Huomenna! [/quote:b2f336e556] Voin käydä hakemassa. Merkki, malli, määrä. Turha kierros lähteä kämpille viemään ainoastaan olutta. Ihan väärä suunta.
Eipä noi muut oikein kiinnosta ku Mastodon ja lipsit, joten puistovoskailuun jää hyvin aikaa.
Leningrad pitää noiden lisäksi kyllä nähdä! Pipettes saattaa jäädä väliin, kun päästään täältä Porista vasta joskus neljältä lähtemään. Autolla tullaan ja vissiin samana iltana olisi tarkoitus tulla takas... Itse en vissiin kuitenkaan joudu ajamaan, joten vähän vois voskata, mutta mennään kuitenkin varmaan aika lailla suoraan sinne festarialueelle. Muttta kuulkaas: kraakku ainakin tietää mun puhelinnumeron niin soitellaan siellä sitten jossain vaiheessa jos vaikka jossain nähdään. Ja muutkin saa toki soitella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vitun homo irkki ei toimi
Onks siinä kristiinan ja noisetin festarimobiilissa vielä se yks paikka jöjelllö? Jos tänään kävis hakemassa perjantailipun ni ehtis sit huomenna körötellä sopivasti fassun riepoteltavaks mastodonttipittiin.
Älä päästä painiks sitä
[quote:f453965724="ILR"]Vitun homo irkki ei toimi
Onks siinä kristiinan ja noisetin festarimobiilissa vielä se yks paikka jöjelllö? Jos tänään kävis hakemassa perjantailipun ni ehtis sit huomenna körötellä sopivasti fassun riepoteltavaks mastodonttipittiin.[/quote:f453965724]
Paikka on. Lähtö ois kai neljän aikaan tms., että ehditään Julietten lipaisuihin. Optimaalinen ois, että mennään koko lössi hakemaan autoa Itä-Helsingistä ja siitä kohti Turggusta.
rahat takasin jollei spektaakkeliin kuulu valaan hyökkäystä ruotsinlaivan kimppuun.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
käpälöiville natsijärkkäreille terkkuja.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Lipsille klubikeikka, tai joku delaa!!!
Ruisrockissa?
Kertokaas miten saa kuljetettua mahollisimman paljon VIINAA alueelle?
[quote:f1b4a53c24="noiseidea"][quote:f1b4a53c24="ILR"]Vitun homo irkki ei toimi
Onks siinä kristiinan ja noisetin festarimobiilissa vielä se yks paikka jöjelllö? Jos tänään kävis hakemassa perjantailipun ni ehtis sit huomenna körötellä sopivasti fassun riepoteltavaks mastodonttipittiin.[/quote:f1b4a53c24]
Paikka on. Lähtö ois kai neljän aikaan tms., että ehditään Julietten lipaisuihin. Optimaalinen ois, että mennään koko lössi hakemaan autoa Itä-Helsingistä ja siitä kohti Turggusta.[/quote:f1b4a53c24]
jppp! Ja jos sulla on vaikeuksia lähteä neljältä ja oot jossain Kehä 1:n tuntumissa (en nyt muista missä oot töissä) niin voidaan toki koukata. Mut lähtökohtaisesti vaikka niin että tavataan vaikka jossain steissillä/kampissa tms neljältä ja siitä metrolla brön bröm itään ja brön bröm turgguseen. Tai jos sopii niin jo vähän ennen neljää. Mutta privassa/irkissä jatkot.
tee voskavesimeloni!
Perseessä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tässä(kin) suhteessa ilmeisesti Suomen vittumaisin ja vaikein festari.
en ole kolmekybänen emoboy
No johan ne nauraa mut pihalle portilla.. joo joo ei täs sisällä viinaa ole
no mut mitä ne sille voi tehdä muuta kuin nauraa?