You are not logged in.
Matmos - For The Trees
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:655916e9d7="HUIG"]
Paikoin tosi hyvä
[/quote:655916e9d7]
Joo näin näyttäisi ![]()

This must be what jail / I will scratch

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Chairman of the Board - So Glad You're Mine
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2cc747f9f7="HUIG"]
[/quote:2cc747f9f7]
huhhuh, mun isä joskus kertoi tästä bändistä, jonka yks cut-out -sinkku on painunut mieleen totaalisen huonoutensa vuoksi. valitettavasti se taitaa olla nyt hukassa, mutta yheltä kasetilta löyty vähän matkaa sen a-puolesta. ihan hirveätä se kyllä oli. bändin nimiki on omaa luokkaansa.
Pet Shop Boys - Suburbia
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pet Shop Boys - One In A Million
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pet Shop Boys - Domino Dancing
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Disgracen kokista.
Sent from my iPhone 16
VA: Hitsville USA vol. 1
Yöllä unimusana ja äsken duuniin tullessa jatkoin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
huhhuh, mun isä joskus kertoi tästä bändistä, jonka yks cut-out -sinkku on painunut mieleen totaalisen huonoutensa vuoksi. valitettavasti se taitaa olla nyt hukassa, mutta yheltä kasetilta löyty vähän matkaa sen a-puolesta. ihan hirveätä se kyllä oli. bändin nimiki on omaa luokkaansa.
en tiä kuin paralyzed-klassikon mut sehän on parasta ikinä! ja eix tää oo vaan yx tyyppi, ei varsinainen pändi?
ziggy stardust otti muuten kuulemma nimensä tästä eikä alvin stardustilta 
[quote:9f85e28b34="maloun"]huhhuh, mun isä joskus kertoi tästä bändistä, jonka yks cut-out -sinkku on painunut mieleen totaalisen huonoutensa vuoksi. valitettavasti se taitaa olla nyt hukassa, mutta yheltä kasetilta löyty vähän matkaa sen a-puolesta. ihan hirveätä se kyllä oli. bändin nimiki on omaa luokkaansa.
en tiä kuin paralyzed-klassikon mut sehän on parasta ikinä! ja eix tää oo vaan yx tyyppi, ei varsinainen pändi?
[/quote:9f85e28b34]
Tosi on! Sain kerran tuon sinkun synttärilahjaksi ja se onkin dj-keikkojen suola. ![]()
[quote:47006c11e5="psykokarkki"][quote:47006c11e5="maloun"]huhhuh, mun isä joskus kertoi tästä bändistä, jonka yks cut-out -sinkku on painunut mieleen totaalisen huonoutensa vuoksi. valitettavasti se taitaa olla nyt hukassa, mutta yheltä kasetilta löyty vähän matkaa sen a-puolesta. ihan hirveätä se kyllä oli. bändin nimiki on omaa luokkaansa.
[/quote:47006c11e5]
Tosi on! Sain kerran tuon sinkun synttärilahjaksi ja se onkin dj-keikkojen suola.
[/quote:47006c11e5]
Jep jep, hiton hyväähän tuo tietty on. Aika paljon tullu tässä kuunneltua muutenkin noita outsider-helmiä mihin tuon Songs in the key of Z:n avulla tutustunut.
Niijoo nyt soi
Aika outsiderimatskua tämäkin