You are not logged in.
Paranee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kovenee.
Pehmenee.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jäykistyy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lörpähtää.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä voin olla lastenlikkana.
Suklaata suklaalla jätskipalkalla nämä
en ole kolmekybänen emoboy
Mr Weather man what is your forecast,
I need a mager change I can't stand nomore rain
Everything's been goin wrong please tell me it's somethin in the O-zone,
or is the atmosphere and pressure just too strong
I can't ride out one more storm
Cause I've had too many highs and too many lows
Too many storms and tornadoes
I need some blue skies and sunshine
I need a good outlook tonight
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
-
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jpp vois itekin laittaa ton Fearless freaks -dvd:n soittimeen tänään ja jynssätä sitten aivon kappaleita mökin seiniltä koko yön.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:5381b22014="noiseidea"][quote:5381b22014="kri"]jos looris on vaarassa joutua havaituksi ruisrockissa niin kieltääköhän se identiteettinsä kun se ei halua tavata meitä.
Ja näet sä sen pillun vai et.[/quote:5381b22014]
no jos mä näytän sille tissit niin eiköhän se pillua vilauta. tai ees persettä.[/quote:5381b22014]
joo eli ruisrock-etkoilla nämä!
mut missä etkot, joku puisto? millos ootte turussa y'all - ja turkulaiset, missä ootte?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ryyppään siskoni kanssa, jonka jälkeen pyöräilemme Ruissaloon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Meidän karavaani saapuu kai Julietteen, eli kasiksi tähdätään.
Kertokaas turkulaiset, että miten kannattaa toimia kun saapuu toiselta paikkakunnalta auton kanssa ja Ruissaloon pitäis päästä rock-juhlaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:c36c6573b5="noiseidea"]Meidän karavaani saapuu kai Julietteen, eli kasiksi tähdätään.
Kertokaas turkulaiset, että miten kannattaa toimia kun saapuu toiselta paikkakunnalta auton kanssa ja Ruissaloon pitäis päästä rock-juhlaan.[/quote:c36c6573b5]
enpä kuule tiiä, oon asunut täällä vasta sellaisen yhden ihmisen raskausajan enkä omista autoo.
ite tähtään pipettesiin eli ennen seiskaa.
späm.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tuun joskus pe-aamuna Turkuun. Sitten etkot ja moobsit tiskiin!
hmmm, missähän nää on, olisipa mukava lyöttäytyä seuraan mut jotkut inside-kemut kuitenkin :redfacee:
Ryyppään siskoni kanssa, jonka jälkeen pyöräilemme Ruissaloon.
en enää ikinä ryyppää siskoni kanssa, siitä tulee ihan PIMEE kännissä
[quote:a3333169a4="ginipoika"]Ryyppään siskoni kanssa, jonka jälkeen pyöräilemme Ruissaloon.
en enää ikinä ryyppää siskoni kanssa, siitä tulee ihan PIMEE kännissä[/quote:a3333169a4]
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ef45693924="risto_m"][quote:ef45693924="ginipoika"]Ryyppään siskoni kanssa, jonka jälkeen pyöräilemme Ruissaloon.
en enää ikinä ryyppää siskoni kanssa, siitä tulee ihan PIMEE kännissä[/quote:ef45693924]
[/quote:ef45693924]
[quote:0435f3f224="noiseidea"][quote:0435f3f224="risto_m"][quote:0435f3f224="ginipoika"]Ryyppään siskoni kanssa, jonka jälkeen pyöräilemme Ruissaloon.
en enää ikinä ryyppää siskoni kanssa, siitä tulee ihan PIMEE kännissä[/quote:0435f3f224]
[/quote:0435f3f224]
[/quote:0435f3f224]
Näin taas meillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:b033f8477d="ginipoika"]
Näin taas meillä. [/quote:b033f8477d]
Hyvä teille!
En oo koskaan voskannu siskojeni kanssa
Saavun Turkuun 17:12. Tuu risto_m vastaan! smaa koskee lejonia
Eipä noi muut oikein kiinnosta ku Mastodon ja lipsit, joten puistovoskailuun jää hyvin aikaa.
Kuuntelin äsken soft bulletinii ja sit providing needles for your balloonia
Perjantaina
Varikset komentavat
Kulli päättää illan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Varikset komentavat
Pitikin käydä näin.
Nämä soitettiin pari päivää sitten Corkissa:
Intro with Bubble
Taps
Race for the prize
Fight Test
Yoshimi - Just Wayne and Steven
A Small Tribute to Lionel Richie!
Free Radicals
Mountainside
Vein of Stars
Pompeii
Yeah Yeah Yeah
Taps
Waiting for a Superman
The W.A.N.D
Do You Realize?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pipettesiin ajoitus varmaan itelläkin. Puistoetkoille mahd. ehtis sitä ennen, yks kelpo paikka olisi turun linnan puisto.
Autolla jos tulee niin menopeli pitänee jättää siihen ruissalon sillan kupeeseen parkkipaikalle ja hoitaa ittesä paikan päälle kävelyllä "rantapromenadia" pitkin. Se on se vittumaisin osa koko rokkia, ja siihen kannattaa ruuhka-aikoina varata tovi. Tuskin perjantaina? Nojoo tarkemmat infot kvgjne.
Onnex on millä pääsee ihan sinne porteille saakka.
I love you and dream about the Führer
[quote:a975b23a55="kraakku"]Saavun Turkuun 17:12. Tuu risto_m vastaan! smaa koskee lejonia
Eipä noi muut oikein kiinnosta ku Mastodon ja lipsit, joten puistovoskailuun jää hyvin aikaa.[/quote:a975b23a55]
joo voisin tullakin, toivottavasti oon vaan ajoissa töistä kotona! pinssi rintaan vai mitäs vai tuleeko lejoni myäs.
täytyy kattoo noita aikatauluja ja kyytiä vai pyöräilyä alueelle ja kaikkee... pääasia että kaljaa löytyy!
turun linnan puisto kuulostais ehkä hyvältä?
Ruisrockin sivuilla ohjeet sanoo, että Turku-hallin kupeeseen auto (parkki 5e) ja siitä bussi vie.
Jee! Rock!
Autolla jos tulee niin menopeli pitänee jättää siihen ruissalon sillan kupeeseen parkkipaikalle ja hoitaa ittesä paikan päälle kävelyllä "rantapromenadia" pitkin. Se on se vittumaisin osa koko rokkia, ja siihen kannattaa ruuhka-aikoina varata tovi. Tuskin perjantaina? Nojoo tarkemmat infot kvgjne.
Tuota vihaan ENITEN
Vitun rantabulevardi! VOI VITTU! Taas siellä uunojen seassa saa kammeta itseään sitä helvetin via dolorosaa pitkin kilometrikaupalla ymmärtäen just miltä Tommi Läntisestä tuntuu. Ei helvetti, huomenna sitä paskaa on taas tarjolla. Perkeleen eukkokin sai akreditoiduttua, eli pääsee sillä vitun vesibussilla suoraan perille. Äh.
Tero saatana, s'olet gay!