You are not logged in.
White Noisen Electric Storm pauhaa nyt.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:917a32c453="upsetter"]
Bändille 
Julkaisulle 
Hieno bändi, jonka hautaa ryöstettiin aivan liian ahnaasti. Se eka jämäkokoelma (Three Imaginary Boys) oli vielä paikoin ihan komea, mutta kaksi viimeisintä (Useless and Empty Songs sekä tuo Nowafter) aika kakaaaaaa.[/quote:917a32c453]
Joo, ei tää oikeen nappaa... Se eka (Magenta Skycode) on kyl asiaa. Taidankin pistää sen soimaan... jep!
hannu - ikuisuus
Black Foliagea kuunnellan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
au revoir simone - the winter song
atavist/nadja - twentynine thirtyseven
onko kellään kokemuksia tosta nadjan uuesta levystä? veikkaan, että saattais olla sellainen raskaampaa -levy jota vois tosissaan fanittaa.
kukas tää Tero Slab nyt sitten on 
Adeem soi myspacesta. Parasta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Radio Helsinkiä pitkästä aikaa. JUSTICEa tais olla tämä.
sepäs yllätys. tuleekohan seuraavaksi liekkiä vai jonna tervomaata?
nyt soi: radio suomi
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
[quote:d3cb9c326c="turkele"]Radio Helsinkiä pitkästä aikaa. JUSTICEa tais olla tämä.
sepäs yllätys. tuleekohan seuraavaksi liekkiä vai jonna tervomaata?
nyt soi: radio suomi[/quote:d3cb9c326c]
Mä kuuntelen nykyään aika usein autossa mielummin jopa YleX:ää kuin Radio Helsinkiä. Vittu, että sieltä tuleekin väsynyttä kamaa tätä nykyä...
Tero saatana, s'olet gay!
Mä kuuntelen nykyään aika usein autossa mielummin jopa YleX:ää kuin Radio Helsinkiä. Vittu, että sieltä tuleekin väsynyttä kamaa tätä nykyä...
mä kuuntelen autossa aina ylexiä, tosin vaimo halus viimex kuunnella radio iskelmää ku ylexiltä tuli heviä.
[quote:dd28fa7a1a="forssto"]Mä kuuntelen nykyään aika usein autossa mielummin jopa YleX:ää kuin Radio Helsinkiä. Vittu, että sieltä tuleekin väsynyttä kamaa tätä nykyä...
mä kuuntelen autossa aina ylexiä, tosin vaimo halus viimex kuunnella radio iskelmää ku ylexiltä tuli heviä.[/quote:dd28fa7a1a]
Vaimolle 
juhannuksena löydettiin toi iskelmäkanava, sieltä tuli ISKELMÄDISKO missä soi 70-luvun diskommat finnhitsit ja flashdance yms asiameininki 
Eka loppui Sävelradio ja nyt on Helsinkikin paskaa. Mitä tässä nyt sitten kuuntelisi?!
radio suomessa ja iskelmäradiossa on ollut aika hyvä osumatarkkuus. nyt kun keski-iän lähestyessä on toi genre alkanut maistumaan.
Eka loppui Sävelradio ja nyt on Helsinkikin paskaa. Mitä tässä nyt sitten kuuntelisi?!
hmmm.. jossain nörtteilyketjussa varmaan ennemmin tämä mutta onks symbianille jotain mp3-stream-softaa? nyt kun taajamissa toimii toi nopeempi mobiilinetti...?
Divine Comedy soi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ella Fitzgerald - Easy To Love 
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Melt-Banana - Blank Page of the Blind