You are not logged in.
Unelma-avioliitto on (jälleen kerran) katkolla!!!!
voi nääs nääs nääs!
[quote:b93d8a21e4="IS"] Matti ja Mervi Nykänen ovat taas eroaikeissa. Mervin mitta tuli täyteen, kun Matti kertoi 7 päivää -lehdessä viettäneensä seksin ja viinantäyteisen viikonlopun Nelosen Unelmakämpän voittajan Sirpa Hasten kanssa.
- Matti meni vielä rehvastelemaan lehdessä, että "onpa mentaalinen olo". Se on pahin mahdollinen loukkaus naista kohtaan, Mervi Nykänen sanoo.
Mervi soitti eilen asianajajalleen ja määräsi laittamaan eropaperit käräjille ensi tilassa. Vielä eilen paperit eivät oikeuteen ehtineet.
- Nolottaa ja hävettää pistää eroasia taas kerran vireille, mutta en minä narri ole. Tämä riitti minulle, Mervi Nykänen kertoo.
Tällä kertaa Mervin ei tarvinnut nostaa Matin tavaroita portin pieleen niin kuin usein on tapahtunut. Matin omaisuus mahtuu muutamaan urheilukassiin.
- Matti häipyi jonnekin ja vei tavaransa mukanaan, Mervi kertoo.
Matti Nykäsellä on muitakin murheita kuin vaimon suuttumus. Matin touhuista ovat närkästyneet eräät muutkin tahot kuin Mervi.
IS:n tietojen mukaan Nykästä on uhkailtu vakavasti. Uhkailusta on ilmoitettu myös poliisille. (IS)[/quote:b93d8a21e4]
ehtiiköhän paperit oikeuteen ennen sovintoa... tai seuraavaa erohakemusta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Veikkaan että ens viikon seiskassa pari ilmoittaa taas yhteenpaluustaan ja miten ovat onnellisempia kuin koskaan aikaisemmin. Matti julistaa miten on ottanut taas opikseen virheistään ja on naimisissa maailman ihanimman naisen kanssa. =)
Olen "jammaillut" Nykäsen taustabändin rumpalin ja basistin kanssa -spåm.
onkos muut huomanneet että nykäsen 1993 klassikkobiisi "markiisi de sade" on ripattu suoraan spraykaaleilta? kappaleessa "hot line" vuodelta 1992 lauletaan aika lailla samaan tyyliin eikä melodiakaan ole aivan eri:
[quote:7c053d7831="Spraykaalit"]ai ai ai ai puheesi sattuu
oi oi kulta mutta siihen tottuu[/quote:7c053d7831]
[quote:7c053d7831="Matti Nykänen"]ai ai ai markiisi mua sattuu
niinhän se on mutta rakkauteeni tottuu[/quote:7c053d7831]
spÅm
kävin sokoksessa etsimässä jotain dvd:itä lapsille ja samalla vilkuilin josko se rautavaaran tuplakokis olis vielä paikalla mut loppuhan se tietty oli. lohdutukseksi poimin alekorista ehkä otin, ehkä en -levyn, ja kyllähän tuo lahjojen paketoinnin taustalla meni, mutta ensivaikutelmat on kyllä että ihan menneiden aikojen suursaavutuksiin ei hyppy kiidä tällä kiekolla. aiemmin kuulemani "elämä on laiffii" oli mielestäni nykäsen surkein biisi, mutta kieltämättä "se" pääsee tässä yhteydessä loistamaan, oli ihan klassikkoainesta havaittavissa, mutta ehkä nuo sankarihevi-kitaroinnit tuolla hieman hämäsi. jännää että matin äänestä tuli välillä mieleen pelle miljoona, oliskohan matin pitäny vetästä moottoritie vielä kerran tällekin levylle? itse olisin toivonut vähän enempi diskopoljentoa, vaikka olihan tuossa matin ja mervin paremmassa rakkauslaulussa jotain siihen suuntaan, ja se toi mukavaa vaihtelua. mutta mikä kuningasidea oli tuo käsittämätön päätösraita "maankorvessa kulkevi nykäsen tie" tms, ilmeisesti studiossa oli kuppia kumottu sessioissa, ja aamulla oli sitten hiukka ankeammat tunnelmat ja jussi niemi (pitäiskö tuntea jostain?) totesi että liian lyhyt, pitäis vielä jotain keksiä ja sitten krapulapäissään keksivät tuon jollotuksen sinne lisäillä. aika velikultia.
kävin sokoksessa etsimässä jotain dvd:itä lapsille ja samalla vilkuilin josko se rautavaaran tuplakokis olis vielä paikalla mut loppuhan se tietty oli. lohdutukseksi poimin alekorista ehkä otin, ehkä en -levyn, ja kyllähän tuo lahjojen paketoinnin taustalla meni, mutta ensivaikutelmat on kyllä että ihan menneiden aikojen suursaavutuksiin ei hyppy kiidä tällä kiekolla. aiemmin kuulemani "elämä on laiffii" oli mielestäni nykäsen surkein biisi, mutta kieltämättä "se" pääsee tässä yhteydessä loistamaan, oli ihan klassikkoainesta havaittavissa, mutta ehkä nuo sankarihevi-kitaroinnit tuolla hieman hämäsi. jännää että matin äänestä tuli välillä mieleen pelle miljoona, oliskohan matin pitäny vetästä moottoritie vielä kerran tällekin levylle? itse olisin toivonut vähän enempi diskopoljentoa, vaikka olihan tuossa matin ja mervin paremmassa rakkauslaulussa jotain siihen suuntaan, ja se toi mukavaa vaihtelua. mutta mikä kuningasidea oli tuo käsittämätön päätösraita "maankorvessa kulkevi nykäsen tie" tms, ilmeisesti studiossa oli kuppia kumottu sessioissa, ja aamulla oli sitten hiukka ankeammat tunnelmat ja jussi niemi (pitäiskö tuntea jostain?) totesi että liian lyhyt, pitäis vielä jotain keksiä ja sitten krapulapäissään keksivät tuon jollotuksen sinne lisäillä. aika velikultia.
analyysille
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Hieno analyysi vaikka väärässä oletkin. Parhus levy. Pitäis vaan ostaa vielä. Paljonkos maksoi?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hieno analyysi vaikka väärässä oletkin. Parhus levy. Pitäis vaan ostaa vielä. Paljonkos maksoi?
kallishan se oli mutta näin joulun alla ei osaa pihistellä... 9 eukkaa veloittivat. ja täsmennetään siis että tuo "analyysi" yhden kuuntelun perusteella, välillä kävin vielä toisessa huoneessa joten biisi tai pari jäi kuulematta. saattaa tosiaan levy olla ns. grower, joten palataan tarvittaessa asiaan vuoden levyt -topicissa...
"Matti Nykäsen lentävät lauseet ovat niin rakastettuja, että nyt ilmestyy jo Matti Nykäsen lentäviä lauseita 2 - Missä me ollaan, ja oonko mäkin siellä."
Enpä ole pitkiin pitkiin aikoihin nähnyt Nykästä vaikka nykyään taas Jyväskylässä (Taulumäellä) asustaa. Höh.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
http://imdb.com/title/tt0390245/ratings
Matti-leffa yli nelivitosten naisten suosiossa. Oiskohan niistä joku miljonääri
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ruotsalaisella Väsen-nykykansanmusiikkibändillä on biisi nimeltä M. Nykänen.
Hmmm...
Onpa mentaalinen olo! Matilta on putkahtanut uusien kirjallisten tuotosten ohella kuuma kesäsinkku Voitosta voittoon - onx kukaan ehtinyt kuulemaan?
^ Perhana kun oisin lukenut tän aiemmin, viereinen Citymarketti meni jo kii, oon jo ottanu pari että oisin menny kyl suoraa päätä hakemaan! Huomenna sitten.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kyllä Matti on Matille Matti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
elämä on laiffii, ehkä paras piisi ikinä?
elämä on laiffii, ehkä paras piisi ikinä?
Klassinen ensiesitys!
Parasta on, kun vieraiden mikit on jääneet päälle ja sitten Timo T.A.:n mölinät kuuluu läpi.
Vieraiden ilmakitaroinnille :rakkaus::sydan:
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:39d4af71d5="upsetter"]Tosikko täällä jaksaa ihmetellä, miten helvetissä tätä ressukkaa pidetään täällä jotenkin oikeesti "arvossa" ...
[/quote:39d4af71d5]
Sama täällä. Mun mielestä koko juttu on aika surullinen ja vähän sairas, noin ninkuin kollektiivisella tasolla.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä tunnen Matti Nykäsen rumpalin, oon melkein julkkis.
Eli tunnet Matin, sillä Mattihan soittaa kaiken itse
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No se janteri on sellainen aika- ja tilataideteos, joka peilaa meidän yhteiskuntamme tilaa.
Toi olikin se surullinen osa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Useamman kerran on mietityttänyt illalla ennen unen tuloa, että koskahan se joskus luvattu japaninkielinen versio viimeisimmästä kokopitkästä mahtaa ilmestyä...
Ketjun avausviestille edelleen vahva
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ketjun avausviestille edelleen vahva
Smaa. Yksi niistä viesteistä, joiden pariin tulee toisinaan uudelleen palattua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Matti on Suomen Bruce Springsteen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Matti on Suomen Bruce Springsteen.
...paitsi ei niin tylsä.