You are not logged in.

Sent from my iPhone 16
Stars: The Night Starts Here.
Esimakua tulevasta Stars-levystä. Biisi löytyy mp3-muodossa ainakin Pitchforkista.
Odotukset oli kovat, mutta enpä oikein tiijä, täyttyivätkö ne. Aika perusbiisi. Ehkäpä tämä tästä lisäkuunteluilla paranee.

Sent from my iPhone 16
[quote:467bb47219="Feggy"]Ai tämmöinenkin on? Olen unohtanut ihan.
julkaistiinko toi ulkomailla vai mitäs? sen kokistuplan kakkoslevyhän tuo kai on?[/quote:467bb47219]
Toi julkaistiin promona ulkomaailman valloitusta (?) varten, ja sit tosiaan myös sen kokiksen vinyyliversion kakkos-levynä. Ämpäreinä toi mulla vaan on... Kuriositeetti, kyllä ne suomenkieliset versiot on parempia.

This must be what jail / I will scratch
KIIMA nousuun perjantaita varten

Liisanpuiston debyyttiä kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:22e5e49442="tapna"]
KIIMA nousuun perjantaita varten
[/quote:22e5e49442]
jpp puks puks ja nus nus
[quote:72ee491966="upsetter"]
Yllättävän hyvää modernisoitua Suicide-boogieta. Nää on mun enon frendejä, tosin New Yorkin suomalaisskene on aika pieni ja tiivis.[/quote:72ee491966]
Tää Dead Combo on itse asiassa portugalilainen duo, joka tekee vähän (hmm...) Tom Verlainen tapaista instrumentaali-musaa. Mutta eipä ole ollenkaan huonon kuuloinen se toinenkaan Dead Combo, ainakaan myspace-biisien perusteella...
[quote:4dec87dcfd="forssto"][quote:4dec87dcfd="upsetter"]
Yllättävän hyvää modernisoitua Suicide-boogieta. Nää on mun enon frendejä, tosin New Yorkin suomalaisskene on aika pieni ja tiivis.[/quote:4dec87dcfd]
Tää Dead Combo on itse asiassa portugalilainen duo, joka tekee vähän (hmm...) Tom Verlainen tapaista instrumentaali-musaa. Mutta eipä ole ollenkaan huonon kuuloinen se toinenkaan Dead Combo, ainakaan myspace-biisien perusteella...[/quote:4dec87dcfd]
No kappas.
Tero saatana, s'olet gay!
Viola: Wonderabilia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Camera Obscura - Eighties Fan 
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Maistuu taas:

Maistuu taas:
mutta mikä?

[quote:bfe4466b63="nametaken_"]Maistuu taas:
mutta mikä?
[/quote:bfe4466b63]
Eksä nää tuota levyn kuvaa? Mä nään. Vai pilkkaatko?
ei näy!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
taitaa näkyä vain RYMiin kirjautuneilla.
taitaa näkyä vain RYMiin kirjautuneilla.
Hassua, minulla näkyy vaikka en ole ikinä kirjautunut RYMiin.
Sent from my iPhone 16