You are not logged in.
Heh heh. Kuuntelen tätä kotimaista All Starsia ja saan Last.fm:ssä jonkun ihme popstars-ryhmän profiilin.
Ollut alhaalla koko aamun
Täällä toimii.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5aed919a21="noiseidea"][quote:5aed919a21="forssto"]Ollut alhaalla koko aamun
Täällä toimii.[/quote:5aed919a21]
Täällä kanssa nyt [/quote:5aed919a21]
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mitenköhän toi viimeisinkin päivitys... uskaltaako sitä ladata vai pitääkö asennella kaikki playerit taas uusiksi sen jälkeen?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mitenköhän toi viimeisinkin päivitys... uskaltaako sitä ladata vai pitääkö asennella kaikki playerit taas uusiksi sen jälkeen?
Enpä kuule tiiä. Käytän tuota vielä ns. vanhalla tavalla, eli pluginina Winampissa/Audaciouksessa.
Joo, eipä oo näköjään scrobblannut taas tänään juuri lainkaan...
Eri, tänään pelaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Joo, eipä oo näköjään scrobblannut taas tänään juuri lainkaan...
Kyllä mulla vaan.
Tässä vaiheessa ainoa oikea reaktio olisi "Vittu kyllähän tän arvas, että kun ne myi sen, että vitun jenkkikapitalistit ottaa vaan rahat ulos ja koko homma menee ihan päin VITTUA!"
Huh, olipa suvereeni viikko eräiltä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oon Popen kaa Super.
oon Popen kaa Super.
ja vielä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lisätkää mut kaikk' jotka ei vät oo niin jo tehneet, oon babriga
Mun Olivia Tremor Control-ylivoima näkyy listoissa vielä aina laimeana. Pari viikkoa busseillessani on Dusk tahi Foliage soinut koko matkan kotiin lähes joka päivä, eli monta sataa tulisi lisää
Mun Olivia Tremor Control-ylivoima näkyy listoissa vielä aina laimeana. Pari viikkoa busseillessani on Dusk tahi Foliage soinut koko matkan kotiin lähes joka päivä, eli monta sataa tulisi lisää
Mikäs soitin pelaa? Ainakin noihin iippareihin ja vastaaviin saa asennettua scrobblaajan vissiin.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:af77daeba9="HUIG"]Mun Olivia Tremor Control-ylivoima näkyy listoissa vielä aina laimeana. Pari viikkoa busseillessani on Dusk tahi Foliage soinut koko matkan kotiin lähes joka päivä, eli monta sataa tulisi lisää
Mikäs soitin pelaa? Ainakin noihin iippareihin ja vastaaviin saa asennettua scrobblaajan vissiin.[/quote:af77daeba9]
Tommone mut musta
Paskin ikinä, mut enpä kummostakaan tarvii
Jahas, mä olen kaikkien kanssa very low, low tai korkeintaan medium Tigrushkaa lukuunottamatta. Haen takkini.
Jahas, mä olen kaikkien kanssa very low, low tai korkeintaan medium Tigrushkaa lukuunottamatta. Haen takkini.
ai kuunteleeks kaikki muut sigur róssia?
^ wanha witsi paras witsi
[quote:dea1f9a3ac="Feggy"]Jahas, mä olen kaikkien kanssa very low, low tai korkeintaan medium Tigrushkaa lukuunottamatta. Haen takkini.
ai kuunteleeks kaikki muut sigur róssia? [/quote:dea1f9a3ac]
ai kuunteleeks kaikki muut sigur róssia?
Mä oon kuunnellut kokonaista 22 kertaa. Tällä pääsee jaetulle sijalle 133.
[quote:e55a356f13="psykokarkki"][quote:e55a356f13="Feggy"]Jahas, mä olen kaikkien kanssa very low, low tai korkeintaan medium Tigrushkaa lukuunottamatta. Haen takkini.
ai kuunteleeks kaikki muut sigur róssia? [/quote:e55a356f13]
[/quote:e55a356f13]
smaa
hehe. last.fm-noviisi tääl ihmettelee musiikkiverkostumisen ihmeellisessä maailmassa.
mut pelottavaa. pikkasen erehtyy kuunteleen jotain kasarikakkaa ja rave-juustoa niin johan neighbout-ratio pukkaa soittolistalle didoa, kula shitteriä jotain vitun ATB:tä???
ei saattana. tähänkö tää nyt kaatu.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tosta se alkaa. Mä nostan Shakin' Stevensin listoille. Yllätävän kova muuten näin monen vuoden jälkeen
Took a song from the lark - the moon from the dark
A spark with the sparkling dew.
milläs nimellä sä siellä liikut? nimimerkki "ulvis" kuunteli siellä kaikkee grateful deadiä ja wilcoa sun muuta kakkaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto