You are not logged in.
No nyt Frivolvolia ja kyllä mua suoraan sanottuna vituttaa miten vähän jengiä tää bändi kiinnostaa. On ehkä parasta moternia junttausta tässä maassa, jos ny unohdetaan toi Suikkasen vuh-vuh -raakkuminen, mutta sehän on jo mennyttä.
Tero saatana, s'olet gay!
No nyt Frivolvolia ja kyllä mua suoraan sanottuna vituttaa miten vähän jengiä tää bändi kiinnostaa. On ehkä parasta moternia junttausta tässä maassa, jos ny unohdetaan toi Suikkasen vuh-vuh -raakkuminen, mutta sehän on jo mennyttä.
vuh-vuh -raakkuminen
hehe. Mutta joo. Smaa.
Mut kuuntelinpa äsken taas tuon uuden Happy Mondaysin 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nimenomaan se raakkuminen pitää loitolla, pilaa jokaisenkin Abduktio levynkin.
Nimenomaan se raakkuminen pitää loitolla, pilaa jokaisenkin Abduktio levynkin.
No mutta Abbaan se vielä tavallaan sopiikin! Tai ainakaan se ei tunnu olevan täysin väärässä paikassa väärään aikaan. Volvoilla se taas pitää muuten lentokykyisen bändin pahasti maan kamaralla.
Tero saatana, s'olet gay!

Randy Barracuda of Imatran Voimaa myspacesta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lockmania tuli äsken last.fm:n recommendations-radiosta. Yllättävän hyvältä kuulosti 
Lockmania tuli äsken last.fm:n recommendations-radiosta. Yllättävän hyvältä kuulosti
Tässä muillekin:
http://www.mikseri.net/artists/lockman.54805.php
Mulla

[quote:ce44926503="rhinestone cowboy"]postissa odottaisi ebaysta tilattu I Often Dream of Trains
Mulle kans!
[/quote:ce44926503]
Black & Whitessa (ainakin nettisivullaan) näyttää olevan yksi kappale vinyylinä. Yllättys että tuota alkaa löytymään melkein naapurista samana päivänä kun noudin monen vuoden jahkailun jälkeen ebaysta tilaamani kappaleen.
Olivia Tremor Control - Live In Toronto 11/5/99
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:77ce60309e="Ulvis"]Lockmania tuli äsken last.fm:n recommendations-radiosta. Yllättävän hyvältä kuulosti
Tässä muillekin:
http://www.mikseri.net/artists/lockman.54805.php
Mulla
[/quote:77ce60309e]
Joo, on pitänytkin kehuskella Lockmania. Hyviä biisejä hyvällä tatsilla soitettuna. Töllö-vaikutteet kuuluu kyllä aika selvinä, mutta voishan esikuvat tai innoittajat olla huonomminkin valittu... 
Töllö-vaikutteet kuuluu kyllä aika selvinä, mutta voishan esikuvat tai innoittajat olla huonomminkin valittu...
Joo, aina kannattaa kupata parhailta, vaikka huhut töllövaikutteista on musta vähän liioiteltuja. Tosin on meidän treenikämpän seinällä Television-juliste...

Widows - Complete Widows
Sent from my iPhone 16
in uterohan tuolla pauhaa

Sent from my iPhone 16

raccoo-oo-oon - behold secret kingdom
hyvältähän tää kuulostaa 
Ai tämmöinenkin on? Olen unohtanut ihan.
Ai tämmöinenkin on? Olen unohtanut ihan.
julkaistiinko toi ulkomailla vai mitäs? sen kokistuplan kakkoslevyhän tuo kai on?