You are not logged in.
[quote:7c13890c59="leposi"]Ja uutta levyä syyskuussa K:n julkasema:
EDIT: JOTTA BÖRJEKIN HUOMAA![/quote:7c13890c59]
No ei voi jaksaa lukee kaikkee ku spämmit menee näin: leposi spämmää, leposi spämmää lisää, stratum sanoo jotain, leposi spämmää, plush sanoo jotain, leposi spämmää... jne.
en ole kolmekybänen emoboy
No ei voi jaksaa lukee kaikkee ku spämmit menee näin: leposi spämmää, leposi spämmää lisää, stratum sanoo jotain, leposi spämmää, plush sanoo jotain, leposi spämmää... jne.
skoskima spämmää: pitäis ostaa se sinkku/ep-mikälie kokis.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:7679c9ceed="leposi"]Myspaces oli ainaki tänään tuosta uudesta seiskasta a-puoli liveversiona.
http://www.myspace.com/saturdaylooksgoodtome[/quote:7679c9ceed]
Kuulostaa ensin ihan perus-slgtm-piisiltä mutta se lopun kitarahulina on aika mahtava. Hieno hieno biisi, pitää ostaa. Vai onko levytetty versio heikompi?
skoskima spämmää: pitäis ostaa se sinkku/ep-mikälie kokis.
Sama-späm.
Kuulostaa ensin ihan perus-slgtm-piisiltä mutta se lopun kitarahulina on aika mahtava. Hieno hieno biisi, pitää ostaa. Vai onko levytetty versio heikompi?
Ei se heikompi ole 7":lla, mutta vähän hidastemposempi niinku rumpuloinnissa. Livenä rokkaa ja levyllä groovaa. Vähän ehkä seiskalla häiritsee kun rummut on miksattu niin teräviksi ja turhan esille. Emmä tajuu, mutta vähän vaivaa. Saas sit nähdä millanen versio on levyllä tuosta biisistä. Niin joo ja b-puoli Sidewalk Birds on kans sellanen perus SLGTM-biisi ja on tosi hyvä! Mä oon ihan rakastunut Fredin määkymiseen. Miten noin paska laulaja voi ollakaan noin hyvä?
Tuu sieki Tupi Tukholmaan keikalle perjantaina 4.5.?
Aijoo, ja nää tekee jossain lähitulevaisuudessa ihan ensimmäisen musavideonsa. jee!
Mä oon ihan rakastunut Fredin määkymiseen. Miten noin paska laulaja voi ollakaan noin hyvä?
Mä en ehkä kovin rakastunut mutta onhan se ainakin tunnistettava ääni. Ja jotenkin siitä tykkääkin ja kai se sopii niihin biiseihin ja sillai. Mutta mietin just että kun bändin biisit on usein aika tunnistettavia niin onko niissä sitten kuitenkaan oikeasti muuta tunnistettavaa elementtiä kuin Fredin ääni.
Tuu sieki Tupi Tukholmaan keikalle perjantaina 4.5.?
Olis kyllä siistiä mutta emmä varmaan pääse kun noita töitä ja kaikkea. Plää
Ja räg? onko Betty sittenkin edelleen mukana?
Emmä oikein tiiä tosta kokoonpanosta mitään. Fredin bändi ja mukana on ketä lie, mutta peruskokoonpano on vissiin vielä toi ja Betty laulelee joskus ja se Erika soittelee torvee välille. Emmä tajuu. Juan, eli tamburiinimies, on mun suosikki Toi oikealla oleva tyyppi.
Tuolta voi ladata näiden keikan. En ole vielä itse kuunnellut.
[quote:9d5dfffd48]Up early in the morning in Portland, still on Swedish time, nine hours into the future.
We wrapped up our third and most involved tour of Europe almost a week ago, and I think it's safe to say we're all pretty exhausted and spent in the best possible way. I'll be posting a full-scale gory details tour diary on slgtm.com later today if anyone's interested in the diner's club version, but for the casualist, I can say it was the hardest travelling, best shows and most surreal of all the touring any version of the band has ever done. Thank you so much to all the wonderful people we met and played with along the way.
Our new record "Fill Up The Room" got pushed back to an October 23rd release date because I couldn't finish the artwork in time. Upon my return from tour, I finished said cover art and I couldn't be happier with it. I'll put it up here sometime soon. The drag is, one of the seven or eight people I burned a copy of this record for put it up on the internet and now people are downloading it here and there. Please don't do this. Please wait until it comes out at least to download it. I don't care so much about making money or how many records we sell, (although it is nice to eat) but it does feel kind of upsetting and sad to work so hard on something and have everyone know all about it out of context six months before you can actually present it to the world. Like cheating on your test or opening your presents before your birthday then being like "Yeah, I know, I looked already." It sucks. Please do me a favor and hold out for a while.
We sold all our copies of the "Green Mansions" tour 12", but Polyvinyl still has some for sale at their online store. (www.polyvinylrecords.com).
No more shows until the fall, except maybe a surprise NYC jam in there somewhere. You might find this insane, but recording has already begun for the next album after the one that comes out in October. Cannot stop. More music more music more sonic symptoms more survery more motion, etc. Thanks for your continued support and enjoy the perfect summertime.
Love,
Fred & The Saturdays[/quote:9d5dfffd48]
Tää lauantaina näyttää musta kyllä ihan perseeltä.
"A repo man's always intense"
Pari settilistaa keikoilta: http://www.slgtm.com/setlists.html
Aikasta kivoja covereita ovat vetäneet. Olisi jännä kuulla! Neutral Milk Hotellissa menisi kyllä kupit nurin.
[quote:15dd4575fe="leposi"]http://www.semi-live.com/?p=6
Tuolta voi ladata näiden keikan. En ole vielä itse kuunnellut.[/quote:15dd4575fe]
Sivukorvalla kuuntelin, jostain syystä oikein iskenyt.
Yleensäkin tulee likainen olo, jos sattuu hankkimaan jonkun uuden levyn kuunteluun laittomin keinoin, ja nyt vasta tulikin, kun latasin tuon ja sitten luin tämän:
[quote:75c725aaa4]The drag is, one of the seven or eight people I burned a copy of this record for put it up on the internet and now people are downloading it here and there. Please don't do this.[/quote:75c725aaa4]
Totta puhuen en kyllä edes innostunut tästä levystä mitenkään hirveästi. Sori.
Fred ja Betty rallattelee Götgatanilla Tukholmassa Typing-biisiä Ihan mahtava "video".
All Your Summer Songsia on tässä aina välillä tullut kuunneltua ja sisältäähän se varsinaisia pop-helmiä, mutta kun sitten siellä on niitä ihme hissuttelubiisejä, joita ei vaan jaksa. Taitaa vaan olla sellainen levy, jota en kokonaisuutena osaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
All Your Summer Songsia on tässä aina välillä tullut kuunneltua ja sisältäähän se varsinaisia pop-helmiä, mutta kun sitten siellä on niitä ihme hissuttelubiisejä, joita ei vaan jaksa. Taitaa vaan olla sellainen levy, jota en kokonaisuutena osaa.
Joo, olisihan tuo lyhyempänä parempi. Siinä keskivaiheilla taitaa olla pari hieman heikompaa biisiä. Vaikka kyllä ne siinä mukana menee kun en skippaillakaan osaa.
Hei eiks tää Mr. Thomas ole julkistanut sieluaan myös nimellä FLASHPAPR? Samanniminen levy oli PLAY.COMissa saatavilla hintaan 3,49, hienoa musiikkia täynnänsä
Kiitti vinkistä, panin tilaten.
Olet hyvä. Olihan siellä mitälie Cass McCombsia ja Minus Storya samaan hintaan mut en viitti nyt tässä OT:na vinkata..
Nyt kai näihin aikoihin tuo uusi levy julkaistaan Jenkeissä. How Does It Feel To Be Loved? julkaiseen tuon Briteissä, joten taidan ostaa sen version sitten marraskuussa kun tulee ulos. Eiku, itse asiassa sitä pitäis saada jo nyt myös tuolta HDIF:stä, mutta ei näy vielä. UK-versiossa on eri sleeve notet ku jenkkiversiossa ja kaksi laulua lisää.
Nyt sitä cd:tä saa tuolta HDIF:lta. Ne kaksi bonuskappaletta on No Reaction 7":lta. Toinen niistä on tosi hyvä. Paan tilaten tuolta, koska mulla on nyt kuitenkin tuon lafkan kaikki julkaisut hyllyssä ja sillee, keräilymielessä niinku
http://www.howdoesitfeel.co.uk/shop.html
Samalla kandee ostaa Butcher Boy'n levy. Vuoden paras julkaisu se. Otsikkoa tulossa levyraatitulosten jälkeen.
Saas nähdä millä viiveellä paikalliset levykaupat hommaa tätä. On kuitenkin K:n julkaisema...
Tilasin uuden levyn ameriikasta samalla kun tilasin The Blow:ta. Toivottavasti saapuu pian!
Haluuks joku ostaa mun The Girl's Distracted (tms) seiskan pois?
Mangojauhe goddamn.
Tää uutukainen on mielettömän hyvä!! Ihan pääsi yllättämään.
Jep. Uutukainen on hyvä. Lisäkuuntelua lähiminuutteina.
Fred Thomaksen uusi soololevy nimeltään Flood yllättää myös hyvyydellään.