You are not logged in.
Toivottavasti luen pian tulivuorikirjaa, kun kaveri lupasi sen mulle ostaa vastapalvelukseksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:62c0f6045f="jookcha"]Olin ajatellu säästää tän matkalukemiseks mutta taidanpa alottaa jo etukäteen:
[/quote:62c0f6045f]
PARAS KIRJA IKINÄ-ketjussa nämä!
Itellä tarttu hyllystä matkalle ja lukuun tämmönen zine-kokoelmakirja (suosittelen!)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hannu Salama: Siinä näkijä missä tekijä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d3da36dbec="shanks"]Chuck Palahniuk - Tukehtuminen
Hyvältä vaikuttaa [/quote:d3da36dbec]
No ihmekö tuo
Tosi hyvä, pitkästä aikaa kirja jonka lukemista ei malttaisi lopettaa edes spämmäämisen ajaksi!
Kevyttä kesälukemista
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:44959a6024="anzut"]
Tosi hyvä, pitkästä aikaa kirja jonka lukemista ei malttaisi lopettaa edes spämmäämisen ajaksi![/quote:44959a6024]
Mä nappasin just ton saman alqukiälellä kesälukemiston jatkeeksi eilen, mutta en vielä alottannu... Hyvä kun kehut, kaikki muutkin on.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:b5606f4340="ex-kolja"][quote:b5606f4340="Feggy"]
[/quote:b5606f4340]
Ha. Minä taas luen Räikän tenttiin.[/quote:b5606f4340]
"Luin", todellakin. iä itselleni.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pentti Linkola : Voisiko elämä voittaa. Pokkariversio.
Mitähän näistäkin teeseistä nyt pitäisi mieltä olla ?
Merkittävä suomalainen ajattelija vai todellisuudentajun kadottanut ekofasisti? Jotain siltä väliltä ? Aika rajua kamaa kuiteskin
[quote:7aac5cc832="Markku"]Pentti Linkola : Voisiko elämä voittaa. Pokkariversio.
Mitähän näistäkin teeseistä nyt pitäisi mieltä olla ?
Merkittävä suomalainen ajattelija vai todellisuudentajun kadottanut ekofasisti? Jotain siltä väliltä ? Aika rajua kamaa kuiteskin [/quote:7aac5cc832]
Ton kirjan parasta antia on se viimeinen essee. En oo kyl jaksanu lukee kokonaan vaikka kirjan omistankin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Foorumia
en ole kolmekybänen emoboy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
+ muita, joista ei löydy kuvia/joista en jaksa etsiä kuvia, ja joita ei tule juuri nyt luettua samalla intensiteetillä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
tuo on aikas hyvä, luin joskus vuosi sitte mutten päässy kai ihan loppuun. nyt luen rimbaudia mutten väitä tajuavani paljoakaan.
Jei!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin
En löytänyt netistä kuvaa semmoisesta kannesta, mikä itsellä on. Kirpparilta löytyi eurolla.
Hyvää tekstiä. Miellyttävää lukea..
[quote:002eb5fc06="nametaken_"]Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin
En löytänyt netistä kuvaa semmoisesta kannesta, mikä itsellä on. Kirpparilta löytyi eurolla.
Hyvää tekstiä. Miellyttävää lukea.. [/quote:002eb5fc06]
Lukiossa luettuja -topicissa nämä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ab626f8999="noiseidea"][quote:ab626f8999="nametaken_"]Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin
Hyvää tekstiä. Miellyttävää lukea.. [/quote:ab626f8999]
Lukiossa luettuja -topicissa nämä?[/quote:ab626f8999]
Jep, päätin ottaa kesälukemistoon kuitenkin
Tuli toi luettua juhannuksena Tomskin juhannusriennoissa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:3fff691665="noiseidea"]
Tuli toi luettua juhannuksena Tomskin juhannusriennoissa.[/quote:3fff691665]
Taispa olla aika tanakat riennot!
[quote:6e203b1c5d="Feggy"][quote:6e203b1c5d="noiseidea"]
Tuli toi luettua juhannuksena Tomskin juhannusriennoissa.[/quote:6e203b1c5d]
Taispa olla aika tanakat riennot![/quote:6e203b1c5d]
Mä heräsin la ja su ysin maissa, muut pari tuntia myöhemmin. Istuin sitten Tomskin mutsin kanssa terassilla, syötiin suklaata, juotiin kahvia ja mä luin kirjaa.
Mä heräsin la ja su ysin maissa, muut pari tuntia myöhemmin. Istuin sitten Tomskin mutsin kanssa terassilla, syötiin suklaata, juotiin kahvia ja mä olin lukevinani kirjaa.
ja katossa oli diskopallo eiq mitäs
[quote:63cf4a1d90="noiseidea"]Mä heräsin la ja su ysin maissa, muut pari tuntia myöhemmin. Istuin sitten Tomskin mutsin kanssa terassilla, syötiin suklaata, juotiin kahvia ja mä olin lukevinani kirjaa.
ja katossa oli diskopallo eiq mitäs [/quote:63cf4a1d90]
ARVASUB!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!