You are not logged in.
Pages: 1
Oho, väärä Disco Inferno.
Ehkä se foorumisteille tutumpi Inferno ansaitsee oman otsikkonsa uudellakin foorumilla. D.I. Go Pop on hiiieno albumi, jota taitaa vielä saada ostettuakin, mutta minusta yhtyeen suurin viehätys on EP-biiseissä. Ne rakentuvat aika jännästi ja ovat välillä jopa TARTTUVIA. Tänään esimerkiksi tajusin, että Second Language on maailman paras biisi. Joku voisi tehdä kulttuuriteon ja julkaista EP-kokelman, niin ehkäpä yhtye saisi vihdoinkin hiukan näkyvyyttä.
Jos bändi kiinnostaa, niin Pitchforkilla on jännä artikkeli. Mukana myös mm. Seefeel ja Bark Psychosis.
http://www.pitchforkmedia.com/features/ … tion.shtml
EDIT: hymiö liikaa
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
D.I. Go Pop on mahtava levy. Ei tule kuunneltua vaan tarpeeksi usein. Muistan kun kuulin tätä ekan kerran. Oli vähän väsähtänyt ja sumuinen (en ollu kåpnish) olo, ja jotenkin täydelliset olosuhteet juuri tälle musiikille. Rakastuin heti. Jos olisin kuullut joskus muulloin, en välttämättä olisi rakastunut.
Last Dance on hyvä, mutta ei paras.
The Last Dance ja varsinkin Long Dance ovat mahtavia biisejä. Mielellään kuuntelen myös D.I. Go Popia, mutta ehkä biisien rakenteettomuus on silti vähän liikaa, että mitään suursuosikkia siitä tulisi. Starbound: All burnt out & Nowhere to Go tosin on parhautta. Tai sitten D.I Go Pop ei ole vaan vielä lukuisienkaan kuunteluiden jälkeen kunnolla auennut.
Joskus kuurosokea pedantakin osuu näköjään suositteluissaan nappiin... Nuo ep:t on muuten jo julkaistu yhdessä paketissa, joka oli muistaakseni nimetty nerokkaasti The 5 E.P.'siksi. En sitten tiedä saatavuuden suhteen enää tässä vaiheessa / näillä leveysasteilla. Myös D.I. Go Popin jälkeinen Technicolour (se näiden popimpi levy, ei sukua Jimille jne.) on suosittelemisen arvoinen.
This must be what jail / I will scratch
Nuo ep:t on muuten jo julkaistu yhdessä paketissa, joka oli muistaakseni nimetty nerokkaasti The 5 E.P.'siksi.
Jpp, huomasin tuon jälkikäteen rateyourmusicista. Peräti 6 reittausta. Saatavuus lienee tosiaan olematonta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joku foorumisteista taisi minulle suositella Disco Infernoa jo aiemmin sanomalla "Laatu voisi tykätä.", ja kyllä, tuo levyraatibiisi oli jo sellaista, että kiinnostus heräsi. Kaikenlaista ihme kilkuttelua joka oli naamioitu popiksi. Tähän täytyy tutustua pian enemmän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Minä taas päätin olla tutustumatta tähän lähemmin tuon levyraatibiisin perusteella. Ei ollut yhtään minun juttuni.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
täällä pelaa
This must be what jail / I will scratch
Mitä ihmettä tämä tekee popimmassa? :? Mut joo, parasta brittipostrockia Seefeelin ja Barkin ohella. EPt vaihtelee tasolla ihan hyvä (The Last Dance) - nerous (Summer's Last Sound, Second Language). D.I. Go Pop on aika jyräävää matskua. "A Crash At Every Speed" nyt helposti siellä parasta mutta se A-puoli nyt on muutenkin ihan mahtava.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Luulin, etten ollut suurin piirtein tiennyt koko Technicolourin olemassaolosta kunne lukaisin topicin läpi.
Technicolourista tuli joka tapauksessa viime vuonna uusintapainos, vissiin ekaa kertaa vinyylinä. Tosiaan suoraviivaisempaa menoa kuin D.I. Go Pop, josta tykkään kovasti. Ehkä Technicolour kuitenkin vetoaa vähän enemmän.
Pages: 1