You are not logged in.
Pages: 1
On tämä hillitön bändi ja vielä hyvä sellainen. Joskus pentuna oli kasetille nauhotettuna tuo Our Will Be Done -lätty, jossa on noiden kaksi ekaa levyä ja tänään sitten mäjähti postista itsellekin. Ja edelleen ihan pirun hyvä.
Kyseessähän on lähinnä kulttimainetta nauttinut punk-bändi, joka levytti Jello Biafran Alternative Tentaclesille pari lättyä 80-luvun puolivälissä ja kolmannen joskus ysärillä. Bändin tunnistaa parhaiten Doc Corbin Dartin erittäin nasaalista lauluäänestä sekä hillittömän överiksi vedetyistä lyriikoista. Ja ai niin, soittihan tässä aikoinaan tuo Sonic Youthin rumpalikin.
Mitäs, vai teidän mielestä? Entäs onko kukaan tuota L.D. Eye -levyä kuullut?
Mitäs, vai teidän mielestä?
Kyllä taitaa enemmän kallistua -osastolle. Eipä ole hetkeen tullut kuunneltua. Voisi ehkä joku päivä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sinä ääni meikäläisen nuoruudesta... Olen tainnut joskus 19-vuotiaana näitä kuunnella. Silloin pidin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onko kellään muuten alkuperäistä versiota tuosta debyyttilevystä? Mietin vain, että onko nuo kaikki samplet ja muut introt/outrot lisäilty noihin jälkikäteen tohon Our Will Be Done levylle vai oliko ne jo alkuperäisessä.
Keräilijät voi käydä poistamassa Wisconsinin värivinyylinä Green Grassista 20 euron hintaan. Mua kiinnostais se eka aluksi enempi. Youtubessa on joku hyvä livepätkä. Shelley paukuttaa anti-hc-komppia.
Eilen kuulin muuten ekaa kertaa kunnolla Mentorsia, ja varsin mainioltahan se vaikutti. Tohon vielä Fear ja Flipper päälle, niin jo on aika kova nelikko.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Fear :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tää Wisconsin on kyl kova levy. Löytyy nykyään Spotifystäkin.
http://open.spotify.com/album/07EXfjApSYPA65ltMGzR1s
Eli toi Our Will Be Donen biisistä 17 eteenpäin on Wisconsinia, 1-16 on debyä. Kovaa pörinää. Mahti nasaali.
Wisconsinin vinyyli meni kun kotibileissä kävi joku erittäin tyylitietoinen punkkari pöllimässä läjän älppäreitä ja seiskoja. Olin todella otettu siitä miten hyvällä maulla jätkä veti...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Wisconsinin vinyyli meni kun kotibileissä kävi joku erittäin tyylitietoinen punkkari pöllimässä läjän älppäreitä ja seiskoja. Olin todella otettu siitä miten hyvällä maulla jätkä veti...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ylitarkastaja Tolonen wrote:Wisconsinin vinyyli meni kun kotibileissä kävi joku erittäin tyylitietoinen punkkari pöllimässä läjän älppäreitä ja seiskoja. Olin todella otettu siitä miten hyvällä maulla jätkä veti...
Joe! Palauta levyt heti + maksa nuuxkas!
edit: This is not a Disneyland, THIS IS AN INDIAN LAND!!!!!
Last edited by Rukoile kuolemaa (07.04.2010 08:21)
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Tuli muuten ostettuu toi 2 in 1 cd muuten jo joku pari vuotta sitten. Meanwhile, Doc Dartin nykykuvioista oli joku haastattelu jossain netissä, jäbä on nykyään ihan kujalla...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tästä bändistä olen kuullut ja lukenut, mutta tutustuminen jostain syystä jäänyt. Ehkäpä oli tuon informaation vastaanoton aikaan oli joku muu kuin "jello biafran kavereiden bändit kiinnostaa" -kausi. Täytyy tutustua. Oliko Vicessä joskus joku pitkäkin haastattelu tästä laulajaäijjästä? Sekava tapaus muistaakseni.
Meanwhile, Doc Dartin nykykuvioista oli joku haastattelu jossain netissä, jäbä on nykyään ihan kujalla...
Eiks se ollut joskus aikonaankin jo käynyt lataamossa?
Pages: 1