You are not logged in.
kuvan julli
Sananmuunnoksissa nämä.
Natsikortti pelattu.
Meidän piireissä sitä kutsutaan Hitler-kortiksi. Yritin sitä käyttää jo kerran täällä mutta oletin ettei kukaan tajuu.
anssi kelat ja hitlerit omissa otsikoissaan, palataas asiaan:
Olkaa hiljaa tai näytän kohta uudestaan Anssi Ricen kuvan. Jo kääntyilee Hitlerkin siellä missä sitten ikinä onkaan.
[quote:e259893d78="psykokarkki"]
[/quote:e259893d78]
OFF-TOPIC!! Ei tuolla oo pianoa. En nyt ala.
^ ekaa postausta edelleen odotellessa...
Saisiko piano-shanksin tähän otsikkoon?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
vopiteååååh
Barcelonassa meinasin kualla repsäykseen ku oltiin syömässä HOMOsta ja näin ikkunasta vaatekaupan nimeltä EL PIANO MAN. Sit samalla istumalla sain tekstarin että oon päässy opiskelemaan. Aika kreisi lounas, que?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ea7f147a8e="psykokarkki"]^ ekaa postausta edelleen odotellessa...
[/quote:ea7f147a8e]
Mulla pelais kuva el piano manista, pitää pannan nettiin kunhan joskus saan kuvia pois kännykästä... näyteikkunassa oli mallinukke jolla oli PIANOKRAVATTI, mutta harmi kyllä niitä ei ollut siellä myynnissä
Olin ihan varma että Damien Rice tulee pimputtamaan pianoa Suomeen, kun luin Iltalehden sivuilta otsakkeen:
RICE EHKÄ ELOKUUSSA SUOMEEN
Sitten oli kyse Yhdysvaltojen ulkoministeristä lopulta....
Pitäis kai Dubliniin mennä katsomaan tuota Ricea, pianomiestä siis. Eräs hullaantui kun vippasin yhden biisinsä ja kyllä mäkin voisin livenä ihailla Mutta ei varmaan onnistu tuo matka, kun ei sinne pääse viikonlopuksi niin halvalla :/
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Pitäis kai Dubliniin mennä katsomaan tuota Ricea, pianomiestä siis.
HUIGilla lippu varattu?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.