You are not logged in.
Joko Flaming Lips perui?
no ei ne oo mitään perunu.
[quote:8c11ebfd52="leposi"]Joo ei sittenkään tartte mennä. Voi elämä tätä
varmuuden vuoksi siis toi mun heitto oli vitsi mut eihän sitä koskaan tiedä miten käy...[/quote:8c11ebfd52]
No siis Lipsit ei sinänsä kiinnosta ja tuosta toisesta en ole edelleenkään tietoinen. joo joo
Huonosti aikataulutettu, pitäkää Lipsinne .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Perjantai näyttäis kovispäivältä: lipsit, mastodon, gogolit, pipettesit, leningrad.. Nyt tosin alkoi jo pelottaa päällekkäisyydet.
Jaha, aikataulut alkavat selvitä. Nyt vain rukoilemaan hyvää onnea työaikataulujen suhteen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
postaisko joku aikataulut tännekin? toisaalta... samapa tuo.
Käy kattoo www.ruisrock.fi
Eihän tonne tarvitse mennä kuin perjantaina, jes!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:98cd0667b3="Laatu"]
Eihän tonne tarvitse mennä kuin perjantaina, jes![/quote:98cd0667b3]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:741a638450="Laatu"]Käy kattoo www.ruisrock.fi
Eihän tonne tarvitse mennä kuin perjantaina, jes![/quote:741a638450]
Pitäis mennä joka päivä tuonne hiekkalaatikkoon, ei kestä pää eikä ruumis. Taitaa jäädä väliin.
Kylhän toi Mastodon ois nähtävä ja menishän toi Lips siinä samalla.
taidan olla perjantaina menossa. flaming lipsin takia menossa, mut kyllä mastodonkin kiinnostaa. kaikki muu taitaakin sitten olla ihan paskaa.
[quote:b6045ac80d]Ruisrockin ohjelmiston uusimmat ulkomaiset vahvistukset ovat tämän hetken kuumin emopunk-bändi BILLY TALENT (CAN) sekä naapurimaan energisin tyttöbändi SAHARA HOTNIGHTS (SWE).[/quote:b6045ac80d]
Juhani osoittaa tasoaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Perjantailippu hankittuna.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:2b6521440c]MUSTAN MUSIIKIN SUPERTÄHTI JOHN LEGEND RUISROCKIIN
Ruisrockin ohjelmiston uusin ulkomainen artisti on yhdysvaltalainen
r&b:tä, soulia ja hiphopia yhdistelevä JOHN LEGEND. Uudeksi Marvin
Gayeksi ja Stevie Wonderiksi usein kutsuttu artisti kuuluu modernin
mustan musiikin kiistattomiin kärkinimiin.
Vuonna 1978 syntynyt John Legend on nuoresta iästään huolimatta
ehtinyt jo saavuttaa viisi arvostettua Grammy-palkintoa ja myynyt
moninkertaista platinaa sekä debyyttialbumillaan Get Lifted (2004)
että viime vuoden lopussa ilmestyneellä Once Again -levyllä. Oman
soolouransa lisäksi John Legend on tehnyt yhteistyötä mm. Kanye
Westin, Snoop Doggin, Lauryn Hillin ja Alicia Keysin kanssa.
Ruisrockissa John Legend esiintyy perjantaina 6.7.2007.
Kotimaisista esiintyjistä lauantain ohjelmistoa vahvistaa pitkän
linjan suomirockyhtye SIR ELWOODIN HILJAISET VÄRIT. Lisäksi
sunnuntaille on varmistunut poptähti IRINA sekä Trio Niskalaukauksen
jälkeistä soolouraa tekevä TIMO RAUTIAINEN.[/quote:2b6521440c]
Kotimainen HUIPPUTARJONTA kieltämättä nostaa AIKAMOISTA KIIMAA.
Eiku NOT!
Tero saatana, s'olet gay!
onkos kukaan menossa tonne perjantaina suht aikasin stadista autolla? voisin kaipaa kyytii... mul on kyllä porukoiden auto käytössä tuolloin mut mulla ei oo ajokorttii nii ite en voi ajaa...
onkos kukaan menossa tonne perjantaina suht aikasin stadista autolla? voisin kaipaa kyytii... mul on kyllä porukoiden auto käytössä tuolloin mut mulla ei oo ajokorttii nii ite en voi ajaa...
Ehkäpä joo.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c9f388c579="kri"]onkos kukaan menossa tonne perjantaina suht aikasin stadista autolla? voisin kaipaa kyytii... mul on kyllä porukoiden auto käytössä tuolloin mut mulla ei oo ajokorttii nii ite en voi ajaa...
Ehkäpä joo.[/quote:c9f388c579]
varaan paikan, jos oot menossa!
jutellaa lähempänä sit lisää. mut oli tylsää nyt just nii päätin spämmii näin jo ajoissa.
ei oo varmaan kukaan palaamassa samana iltana takaisin flaming lipsien jälkeen ja joka vois myydä mulle halvan perjantailipun?
no sitä arvelinkin
onneksi on paljon muitakin jänniä konsertteja tänä kesänä
[quote:ebcc644bc9="psykokarkki"]ei oo varmaan kukaan palaamassa samana iltana takaisin flaming lipsien jälkeen ja joka vois myydä mulle halvan perjantailipun?
no sitä arvelinkin
onneksi on paljon muitakin jänniä konsertteja tänä kesänä [/quote:ebcc644bc9]
mut ei yhtäjänniä
I love you and dream about the Führer
[quote:a0865f2290="kri"]onkos kukaan menossa tonne perjantaina suht aikasin stadista autolla? voisin kaipaa kyytii... mul on kyllä porukoiden auto käytössä tuolloin mut mulla ei oo ajokorttii nii ite en voi ajaa...
Ehkäpä joo.[/quote:a0865f2290]
mut ei varmaan oo kahta paikkaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Peruispa Mastodon
Peruispa Mastodon ja Lipsit.
"A repo man's always intense"
Peruispa Mastodon ja Lipsit.
sama
ja roky siirtäis keikkansa stadiin
[quote:d209c50962="Leif Erikson"]Peruispa Mastodon ja Lipsit.
sama
ja roky siirtäis keikkansa stadiin [/quote:d209c50962]
Sama. Ei saakeli, onko se nyt Rokyn takia lähdettävä tuonne?
Minneköhän sitä menis yöks... Taidan vaan seurata rotseja ja päätyä sinne minne hekin.
Minneköhän sitä menis yöks...
Ajattelin tulla bussilla Helsinkiin yöks.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:42f196b12e="kri"]Minneköhän sitä menis yöks...
Ajattelin tulla bussilla Helsinkiin yöks.[/quote:42f196b12e]
ei ois paha vaihtoehto muuten, mutta keskustasta en taida päästä kotiin muuten kuin taksilla siihen aikaan kun bussi on perillä. mieluummin ehkä meen jonkun lattialle sammumaan. tai jos vituttaa niin sit tuun sun kaa bussilla.
[quote:1040798da8="börjeslandet"][quote:1040798da8="kri"]Minneköhän sitä menis yöks...
Ajattelin tulla bussilla Helsinkiin yöks.[/quote:1040798da8]
ei ois paha vaihtoehto muuten, mutta keskustasta en taida päästä kotiin muuten kuin taksilla siihen aikaan kun bussi on perillä. mieluummin ehkä meen jonkun lattialle sammumaan. tai jos vituttaa niin sit tuun sun kaa bussilla. [/quote:1040798da8]
turun paras puoli on sieltä pääsee helposti pois. jopa yöllä. olen itse ollut tästä monesti kiitollinen.
oikea ajoitus on a ja o. kun ruisrock alkaa vituttamaan ja festari sulkeutuu niin eikun keskustaan ja baariin ja naamat. sitten kun koko turku alkaa vituttamaan niin snagarin kautta neljän tai viiden bussiin. muistaakseni niit menee puolenyön jälkeen tunnin välein. kun saapuu helsinkiin (6 tai 7 jotain) on täällä jo joukkoliikenne toiminnassa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mulla ja parilla kaverilla on aikomusta hurauttaa Ruisrockiin autolla ja yöllä kai takaisin, eli siinä vois olla tilaa. Katsellaan lähempänä, kun osanottajat varmistuvat/feidaavat (tämä todennäköisempi).
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.