You are not logged in.
Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joo, niinhän se on että juuri tuo 83 ilmestynyt kiekko on parhautta.
totta, vika analoginen kraftwerk-julkaisu. vaikka eipä soundtracks huono ollut, yllättävän kova itse asiassa. kumma kun en ole midpricena bongannut, cdr-kopsun kanssa edelleenkin kituuttelen.
Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
Minä melkein kyllä jättäisin kaikki Barathrumin levyt jo sen takia hyllyyn, että se Sova on yksi Suomen mulkuimmista tyypeistä musapiireissä.
[quote:091f055e4f="janne m."]Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
Minä melkein kyllä jättäisin kaikki Barathrumin levyt jo sen takia hyllyyn, että se Sova on yksi Suomen mulkuimmista tyypeistä musapiireissä.[/quote:091f055e4f]
samalla logiikalla hyllyyn jäis sit myös miles davisin ja keith jarrettin platat.
musa ja ihmiset erikseen, teinit.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:6a9b0c6649="Junkieman"][quote:6a9b0c6649="janne m."]Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
Minä melkein kyllä jättäisin kaikki Barathrumin levyt jo sen takia hyllyyn, että se Sova on yksi Suomen mulkuimmista tyypeistä musapiireissä.[/quote:6a9b0c6649]
samalla logiikalla hyllyyn jäis sit myös miles davisin ja keith jarrettin platat.
musa ja ihmiset erikseen, teinit.[/quote:6a9b0c6649]
Juu kyllä hankaloitus musaostokset jos alkais mulkkuuden perusteella boikotoimaan bändejä.
Pitäsköhän tehdä levyhyllyyn erikseen jotku 'tiettävästi mulkkuja' osasto
Pitäsköhän tehdä levyhyllyyn erikseen jotku 'tiettävästi mulkkuja' osasto
Mahtava idea!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:04d57c645b="silvawhale"][quote:04d57c645b="Junkieman"][quote:04d57c645b="janne m."]Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
Minä melkein kyllä jättäisin kaikki Barathrumin levyt jo sen takia hyllyyn, että se Sova on yksi Suomen mulkuimmista tyypeistä musapiireissä.[/quote:04d57c645b]
musa ja ihmiset erikseen, teinit.[/quote:04d57c645b]
Juu kyllä hankaloitus musaostokset jos alkais mulkkuuden perusteella boikotoimaan bändejä.
Pitäsköhän tehdä levyhyllyyn erikseen jotku 'tiettävästi mulkkuja' osasto [/quote:04d57c645b]
"tuntematta mulkkuja"?
[quote:f1e9f72cd7="janne m."][quote:f1e9f72cd7="silvawhale"][quote:f1e9f72cd7="Junkieman"][quote:f1e9f72cd7="janne m."]Tunnelin Anttilasta Barathrumin Okkult 3,95e.
Minä melkein kyllä jättäisin kaikki Barathrumin levyt jo sen takia hyllyyn, että se Sova on yksi Suomen mulkuimmista tyypeistä musapiireissä.[/quote:f1e9f72cd7]
musa ja ihmiset erikseen, teinit.[/quote:f1e9f72cd7]
Pitäsköhän tehdä levyhyllyyn erikseen jotku 'tiettävästi mulkkuja' osasto [/quote:f1e9f72cd7]
"tuntematta mulkkuja"?[/quote:f1e9f72cd7]
Joo, ja 'kuuntelematta paskaa'.
Siitä vaan shoppailemaan Mistreatia ja Skrewdriveria.
ja violaa.
edit: onks toi ekakin joku whitepowa-pumppu? no sit tarkennetaan et ette ne nazeja oo. mulkkuja vaan.
[quote:c01c9e65d5="silvawhale"]ja violaa.
edit: onks toi ekakin joku whitepowa-pumppu? no sit tarkennetaan et ette ne nazeja oo. mulkkuja vaan.[/quote:c01c9e65d5]
Jeh, molemmat nasupändejä, mutta niin on toki Violakin. En mä nyt niin paha, mutta tietäisittekin mitä kaikkia hatecrimejä Kärkkäisellä kontollaan on!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:fd50a348cf="silvawhale"]
samalla logiikalla hyllyyn jäis sit myös miles davisin ja keith jarrettin platat.[/quote:fd50a348cf]
Okei, ei tuo tosin omalla kohdalla ainut syy olisi, ei se niiden musakaan niin ihmeellistä ole. Isompi syy Barathrumin boikotointiin on ehkä kuitenkin se, että se on joskus pistänyt vähän turhan paljon paskaksi "yhteistä omaisuuttamme" tuolla Tanssisali Lutakon puolella.
Itsellä menee ainakin jossain kohtaa se raja, ettei todellakaan huvita tukea kaikenlaisia taulapäitä, natseja ja über-kusipäitä taloudellisesti, jos mikään pakko ei ole. Se on hankala sanoa, että missä se rajaa menee enkä tietenkään ole tietoinen kaikkien artistien synneistä, mutta ei tarvitse kahdesti miettiä ostanko jonkun natsibändin levyä, vaikka musasta diggaisinkin.
[quote:108bcd0a05="Junkieman"][quote:108bcd0a05="silvawhale"]
samalla logiikalla hyllyyn jäis sit myös miles davisin ja keith jarrettin platat.[/quote:108bcd0a05]
Okei, ei tuo tosin omalla kohdalla ainut syy olisi, ei se niiden musakaan niin ihmeellistä ole. Isompi syy Barathrumin boikotointiin on ehkä kuitenkin se, että se on joskus pistänyt vähän turhan paljon paskaksi "yhteistä omaisuuttamme" tuolla Tanssisali Lutakon puolella.
[/quote:108bcd0a05]
kappas, taitaa popen veljellä olla vastaavanlaisia kokemuksia kuopiosta?
eikös lutakko jossain vaiheessa laittanut boikottia koko bläkkis-genrelle? olikohan just barathrumin keikan jälkeen..?
[quote:cf3da90018="silvawhale"][quote:cf3da90018="Junkieman"][quote:cf3da90018="silvawhale"]
samalla logiikalla hyllyyn jäis sit myös miles davisin ja keith jarrettin platat.[/quote:cf3da90018]
[/quote:cf3da90018]
eikös lutakko jossain vaiheessa laittanut boikottia koko bläkkis-genrelle? olikohan just barathrumin keikan jälkeen..?[/quote:cf3da90018]
Juuri näin.
I love you and dream about the Führer
Hehheh, pitkin 90-lukua huvitti aina lukea kaikkien muiden indiefirmojen esittelyhaastatteluista julkaisukriteerejä kysyttäessä että "soittajien pitää kans olla mukavia jätkiä"... Mun piti sit aina muistaa huomauttaa, että jos kaveri on muutoin nero, saa lafkan puolesta olla vaikka minkämoinen kusipää, kunhan ei natsi. (Ja osa kyl olikin, hähä)
Hehheh, pitkin 90-lukua huvitti aina lukea kaikkien muiden indiefirmojen esittelyhaastatteluista julkaisukriteerejä kysyttäessä että "soittajien pitää kans olla mukavia jätkiä"... Mun piti sit aina muistaa huomauttaa, että jos kaveri on muutoin nero, saa lafkan puolesta olla vaikka minkämoinen kusipää, kunhan ei natsi. (Ja osa kyl olikin, hähä)
Kyllä mä edelleen pidän kiinni siitä, että pitää olla oikeasti ei-kusipää. Meillä ainakin pitää suhteen toimia henkilökohtaisella tasollakin, jotta se voi toimia julkaisutasolla. Ei tässä nyt mitään pyhimyksiä hyysätä, mutta Sovan tasoisia runkkareita ei kyllä meillä ainakaan katsottaisi.
Sovan tasoisia runkkareita ei kyllä meillä ainakaan katsottaisi.
Hehe, Sova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No jos Sova teksis tarpeeks hyvää musaa, mikään muu (paitsi natsius) ei haittais mitään. Kyl mä pystyn laittaan kuspäille kovan kovaa vastaan, enkä edes menettäisi mielenrauhaani. Se olis nimittäin sen arvoista, jos kukaan muu ei tekis yhtä hyvää musaa.
pitänee hoitaa sova vierailemaan seuraavalle hottis-platalle-spØm
entäs jos se pilaiski koko biisin?
No jos Sova teksis tarpeeks hyvää musaa, mikään muu (paitsi natsius) ei haittais mitään. Kyl mä pystyn laittaan kuspäille kovan kovaa vastaan, enkä edes menettäisi mielenrauhaani. Se olis nimittäin sen arvoista, jos kukaan muu ei tekis yhtä hyvää musaa.
Omituinen näkemys. Ihan niinkuin musa olisi ainoa arvo maailmassa ja kaikki muut sen alaisia. Etenkin toi "ainoa poikkeus on natsit" tuntuu vitun tyhmältä, koska natsit nyt ei kuitenkaan ole saaneet mitään yksinoikeutta runkkariuteen. Kyllä mua melkein jopa vituttaa enemmän tuollaiset lutakontuhoajat, kuin jossain kantabaarin nurkkapöydässä neekereitä kiroavat.
Etenkin toi "ainoa poikkeus on natsit" tuntuu vitun tyhmältä
Vitun nazilover! If Society boikottiin!
[quote:1a534c7c51="forssto"]Etenkin toi "ainoa poikkeus on natsit" tuntuu vitun tyhmältä
Vitun nazilover! If Society boikottiin![/quote:1a534c7c51]
Independent Finland Society.
on ehkä hieman offtopicikis ajautunut keskustelu, toisaalta enpä ole pariin viikkoon ehtinyt anttilaan, vissiin siellä on vaan natsimusaa ja bläkkistä tarjouksessa nykyään?
Laitetaaks polli pystyyn tosta kusipäät musiikot dilemmasta?
no mikä ettei.
nimim. tilasin juuri charlie mansonin levyn
[quote:bfd7b83b6d="Firon"]Laitetaaks polli pystyyn tosta kusipäät musiikot dilemmasta?
no mikä ettei.
nimim. tilasin juuri charlie mansonin levyn[/quote:bfd7b83b6d]
Yhden teorianhan mukaan Manson oli harmiton hippi, mitään perhettä ei oikeastaan ollut, murhat oli huumehuuruisten kommuunisekopäiden hätähousuissa tekemiä ja koko hype rakennettu syyttäjän hatun sulittamiseksi.
Ja joo swhale, velimiehellä on kai savon teiniajoilta jotain karskeja Barathrum-traumoja. Niillähän oli sama treenis mikäli oikein muistan.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tilasin juuri charlie mansonin levyn
Kero sit miltä maistui.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
nimim. tilasin juuri charlie mansonin levyn
Oisko jotain noita ollut Freessäkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f8fe3697df="psykokarkki"]tilasin juuri charlie mansonin levyn
Kero sit miltä maistui.[/quote:f8fe3697df]
jep, oma topicci pydeen?
ja noisetille että en tiedä oisko freessä ollu, katoppa.