You are not logged in.
Shugo Tokumarulle ei taida (vielä) olla omaa topikkia? Anyways. Tullut taas kuunneltu varsin paljon. Ihana mies, ihanaa musiikkia,
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Shugo Tokumarulle ei taida (vielä) olla omaa topikkia? Anyways. Tullut taas kuunneltu varsin paljon. Ihana mies, ihanaa musiikkia,
No kerros lisää.
I love you and dream about the Führer
itselle ja muille muistioksi taas
death sentence: panda!
skull kontrol
brainiac
tussle
arthur russell
milanese
spank rock
annie (vopite ollakin jo?)
cursor miner
the orb
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Muslimgauzelle vois ehkå.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Muslimgauzelle vois ehkå.
Totta. Ei kauheen tuttua juttua, mutta slsk:sta impatut levyt vaikuttaa kyllä enemmän kuin mielenkiintosilta. Joku joka tietää levyistä enempi sais luvan antaa vinkkejä.
Harmi, että Mr. Muslimgauze meni kuolemaan niin nuorena...
[quote:f3c2b28d5f="jookcha"]Muslimgauzelle vois ehkå.
Totta. Ei kauheen tuttua juttua, mutta slsk:sta impatut levyt vaikuttaa kyllä enemmän kuin mielenkiintosilta. [/quote:f3c2b28d5f]
Mulla on myös vain pari koneella, jotain muitakin tais olla joskus, mut nää ainakin nyt:
- Uzbekistani Bizarre and Souk
- Hamas Cinema Gaza Strip
Jälkimmäisellä erityisesti kymmenminuuttinen avausbiisi Yasser Arafat in Tunis rokkaa niin maan helkkaristi. Fight The Power! Kyl tää on oman otsikon paikka, just nyt en ite jaksa kun unohtuisin koneen ääreen koko yöksi taas.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:caa8efe109="jookcha"]Muslimgauzelle vois ehkå.
Totta. Ei kauheen tuttua juttua, mutta slsk:sta impatut levyt vaikuttaa kyllä enemmän kuin mielenkiintosilta. Joku joka tietää levyistä enempi sais luvan antaa vinkkejä.
Harmi, että Mr. Muslimgauze meni kuolemaan niin nuorena... [/quote:caa8efe109]
ikävää kyllä moinen. toisaalta paikkasi julkaisemalla elinaikanaan niin tuhottomasti levyjä, wiki:
The Muslimgauze discography is vast. He released over 90 original albums on 32 different record labels, creating nearly 2,000 original songs.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Eiks Blue Nilella ole topikkia? Se on ihan mahtavaa musaa. Oon kuunnellu High-levyn ihan puhki.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Eiks Blue Nilella ole topikkia? Se on ihan mahtavaa musaa. Oon kuunnellu High-levyn ihan puhki.
on topicci, jatkot siis täällä.
VICHAN MANEECHOT
Thaimaalaista soulia. Tuttu hölmöstä Axe-mainoksesta. Sairaan kova biisi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oliko Super Furry Animalsille topiccia? En ainakaa pikasella vilkasulla löytänyt..
VICHAN MANEECHOT
Luin ensin VITUN MANCHEGOT
Manchegohan on hyvää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Manchego ON hyvää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Manchego ON hyvää.
Näin on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
fuckin jared leto runkkarin bändin emopaskabiisi, koska kuulin sen radiossa kun olin asioilla
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:8e93907d26="mitten"]fuckin jared leto runkkarin bändin emopaskabiisi, koska kuulin sen radiossa kun olin asioilla
[/quote:8e93907d26]
Topic kehiin siis!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:449c99e50e="noiseidea"][quote:449c99e50e="mitten"]fuckin jared leto runkkarin bändin emopaskabiisi, koska kuulin sen radiossa kun olin asioilla
[/quote:449c99e50e]
Topic kehiin siis![/quote:449c99e50e]
hih, tän piti mennä siis tuonne "päässä se soi se ciruttu" topikkiin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:37d888a1a5="mitten"]fuckin jared leto runkkarin bändin emopaskabiisi, koska kuulin sen radiossa kun olin asioilla
[/quote:37d888a1a5]
Toi on paskin ikinä
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:cbc28ce088="börjeslandet"][quote:cbc28ce088="mitten"]fuckin jared leto runkkarin bändin emopaskabiisi, koska kuulin sen radiossa kun olin asioilla
[/quote:cbc28ce088]
Toi on paskin ikinä [/quote:cbc28ce088]
On niitä kyllä vielä paskempiakin vaikka ottaa vähän vaikeasti ymmärtää, et miten se on enää mahdollista
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mun mielestä toi 30 Seconds To Mars on LAJITYYPISSÄÄN ihan tyylikäs tapaus. Tai okei, tyylikäs ei todellakaan ole oikea sana tässä, mutta aika oikein tehtyä vuoren kokoista tussunkostutuspaisutteluahan tuo on ja ehdottomasti paskempaa on maailma täynnä. Toi ei sentään edes yritä olla mitään mitä se ei ole, vaan on rehellisesti tarkoitettu vain ja ainoastaan näyttämään, että massillahan tätä tehdään.
Tero saatana, s'olet gay!
Mun mielestä toi 30 Seconds To Mars on LAJITYYPISSÄÄN ihan tyylikäs tapaus. Tai okei, tyylikäs ei todellakaan ole oikea sana tässä, mutta aika oikein tehtyä vuoren kokoista tussunkostutuspaisutteluahan tuo on ja ehdottomasti paskempaa on maailma täynnä. Toi ei sentään edes yritä olla mitään mitä se ei ole, vaan on rehellisesti tarkoitettu vain ja ainoastaan näyttämään, että massillahan tätä tehdään.
Nää sun mielipiteet on kyl välillä ihan totaalista
[quote:2c193bfe17="börjeslandet"]:kaka:
TUPLANEGAATIO SULKEE ITSENSÄ POIS!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAAA![/quote:2c193bfe17]
Ehkä enkuks, mut kaka-kielessä ei!
Ehkä enkuks, mut kaka-kielessä ei!
Jätkä ei osaa ees kaka-kieltä, koska sillä toi meinaa "tän kirjoittaja on täys hintti"
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9440667d4f="börjeslandet"]Ehkä enkuks, mut kaka-kielessä ei!
Jätkä ei osaa ees kaka-kieltä, koska sillä toi meinaa "tän kirjoittaja on täys hintti" [/quote:9440667d4f]
[quote:40a4c8c84d="forssto"][quote:40a4c8c84d="börjeslandet"]Ehkä enkuks, mut kaka-kielessä ei!
Jätkä ei osaa ees kaka-kieltä, koska sillä toi meinaa "tän kirjoittaja on täys hintti" [/quote:40a4c8c84d]
[/quote:40a4c8c84d]
Jatkakaa toki
tykkään kyllä sen "marry me"-biisin kertsistä.