You are not logged in.
Enpä ole katsonut mitään elokuvia noin 10 päivään, mutta otetaan Vapaa keskustelu hetkellisesti haltuun tällä spämmillä. (Mitä oon muka spämmännyt Sporttilaan reilu tunti sitten? Ei voi muistaa...)
viikonloppuna zoomailin:
Kesäinen leikki
Marionettien elämästä
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Indiana Jones and the Last Crusade - 4/5
Beverly Hills Cop II - 2½/5
Beverly Hills Cop III - 1½/5
Dogma - 3½/5
[quote:7ea9dda350="forssto"]Joo, pitäsi toi HOKKARIHEMMOT käydä kattomassa. Onx kukaan vielä käynyt? Raporttia kehiin!
NYT-liite ainakin diggasi.[/quote:7ea9dda350]
näkemättä
I love you and dream about the Führer
Inside Man 3/5
on tosta kyl jo muutama päivä mut en ollu muistanu spämmätä
Sydin Golden Hairkin siinä tais soida
This must be what jail / I will scratch
ali 2/5
predator 3/5
Toi Hokkarihemmot on kerännyt kyllä yllättävän hyviä arvosteluja, mutta aika skeptinen olen silti. 2000-luvun kreisikomediat on lähes poikkeuksetta silkkaa skeidaa. Ei äkkisältään tule muita hyviä mieleen kuin Old School.
Lord of War 3½/5
Toi Hokkarihemmot on kerännyt kyllä yllättävän hyviä arvosteluja, mutta aika skeptinen olen silti. 2000-luvun kreisikomediat on lähes poikkeuksetta silkkaa skeidaa. Ei äkkisältään tule muita hyviä mieleen kuin Old School.
Talladega Nights
Anchorman
Tero saatana, s'olet gay!
Anchorman
Steve Carell
Kattelin tota leffaa joskus Canalilta, käänsin siinä vaiheessa kun Carell tuli ruutuun. Mulla on kai jotain henkilökohtaista sitä miestä vastaan, koska monet väittää että olisi hyväkin koomikko
[quote:0668a7f3e7="forssto"]Anchorman
Steve Carell
Kattelin tota leffaa joskus Canalilta, käänsin siinä vaiheessa kun Carell tuli ruutuun. Mulla on kai jotain henkilökohtaista sitä miestä vastaan, koska monet väittää että olisi hyväkin koomikko [/quote:0668a7f3e7]
Joo en voi sietää. Pistää vihaksi. Vittu mitä paskaa, turha "koomikko"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilen Orionissa Sormi liipasimella (Day of Anger, 1967). Oli eri hyvä
edit siis spaguwestern I giorni dell’ira, Lee Van Cleefille varaukseton
en ole kolmekybänen emoboy
Wes Cravenin deby The last house on the left (1972)
Älä sano tätä kauhuelokuvaksi ilman komediasanaa. Mutta tyylikkäämpi kuin vaikka Screamit.
ihq tunnari
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
hellraiser
sehän oli ihan hyvä. ainakin parani loppua kohden.
alligator
Kuiskauksia ja huutoja
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Boyz N the Hood 3½/5. Odotin parempaa :?
Boyz N the Hood 3½/5. Odotin parempaa :?
Parempi se onkin.
Voi tietty olla että sillä on mulle hitosti nostalgia-arvoa.
"A repo man's always intense"
[quote:d8c16b087d="shanks"]Boyz N the Hood 3½/5. Odotin parempaa :?
Parempi se onkin.
Voi tietty olla että sillä on mulle hitosti nostalgia-arvoa.[/quote:d8c16b087d]
Ensimmäiseen sama, jälkimmäiseen eri. Se on yksinkertaisesti parhuutta!
[quote:0bbfb6c2cb="Leif Erikson"][quote:0bbfb6c2cb="shanks"]Boyz N the Hood 3½/5. Odotin parempaa :?
Parempi se onkin.
Voi tietty olla että sillä on mulle hitosti nostalgia-arvoa.[/quote:0bbfb6c2cb]
Ensimmäiseen sama, jälkimmäiseen eri. Se on yksinkertaisesti parhuutta![/quote:0bbfb6c2cb]
Tai siis on sillä nostalgia-arvoa toki iso ämpärillinen, mutta elokuvan loistavuus ei johdu siitä.
zodiac
ihan tykkäsin, ois toki voinu olla lyhyempikin.
Arvottomat eilen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Arvottomat eilen.
sama
ei pitänyt alkaa katsomaan, mutta kanavasurffailin ja tuo oli alkamassa ja siihen jäin. olin menossa vessaan ja sit laittaan iltapalaa mut arvatkaapa pääsinkö sohvalta ylös ennenkuin oli filmi katsottu? hieno pätkä kyllä, en muista oonko koskaan aiemmin kokonaan nähnyt. ainoo vika että rööki ois maistunu tuon jälkeen ja baaritki sais olla savuisempia, eiq mitäs. K-18 tollasille
[quote:2e7580a91c="hrmunoita"]Arvottomat eilen.
sama
ei pitänyt alkaa katsomaan, mutta kanavasurffailin ja tuo oli alkamassa ja siihen jäin. olin menossa vessaan ja sit laittaan iltapalaa mut arvatkaapa pääsinkö sohvalta ylös ennenkuin oli filmi katsottu? hieno pätkä kyllä, en muista oonko koskaan aiemmin kokonaan nähnyt. ainoo vika että rööki ois maistunu tuon jälkeen ja baaritki sais olla savuisempia, eiq mitäs. K-18 tollasille [/quote:2e7580a91c]
jeps. olipa hienoa taannoin tsiigata coffee und cigarettes engelin kesäkinossa kun pystyi röökaamaan koko leffan läpi.
oli nääs aika tuskaa tuo katsominen ns. oikeassa teatterissa. termokset ja niko-laastarit ensi kerralla mukaan!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hyvä kääkkäleffa