You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sinkkubiisi on minusta yksi levyn huonoimmista biiseistä. Levy on hyvä.
Sinkkubiisi on minusta yksi levyn huonoimmista biiseistä. Levy on hyvä.
Ensin olin samaa mieltä, mutta sitten sinkku alkoi kasvaa, lähinnä kyllästymiseen johtavan tehorotaation ansiosta, paradoksaalisesti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Franz Ferdinand > Gang of Four. Keskustelkaa.
En minä loppujen lopuksi sitten innostunut Gang Of Fourista Damaged Goodsin lisäksi juurikaan. Franz Ferdinandista taas tykkään koko ekasta levystä (ja varmaan tuosta uudestakin ajan kanssa innostun kun ehdin enemmän kuunnella). Eli olisin luultavasti tuota mieltä, ellei Yleinen Mielipide kieltäisi minua (alitajuisesti) olemasta tuota mieltä tai ainakaan sanomaan sitä ääneen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
topicin taso laskee huolestuttavasti... postatkaas joku taas jokin "hauska" kuva tänne, niin ja kekä voitti kisan?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämä "foorumin indierunkkarit" on aika mielenkiintoinen käsite. Sitä on viime aikoina viljelty usein, mutta ketä sillä oikein tarkoitetaan? Kuka on muita elitistisempi? Eiköhän me olla rundieinkkareita kaikki, kun kieroin silmin katsotaan.
Gang of Fourilta en ole kuullut kuin debyytin, jonka avautuminen kesti yllättävän pitkään, mutta loppujen lopuksi kyllä pitäisin sitä piirun verran vahvempana kuin FF:n debyyttiä.
(Sen sijaan en ole koskaan epäröinyt esittää esim. seuraavia mielipiteitä:
Interpol > Joy Division
Gene > Smiths )
Ai niin, kuva piti laittaa...
[quote:835674fa69="lintumies"]Sen sijaan en ole koskaan epäröinyt esittää esim. seuraavia mielipiteitä:
Interpol > Joy Division
Gene > Smiths [/quote:835674fa69]
jälkimmäinen käy ehkä vitsistä mut hei jotain rajaa...
Ai niin, kuva piti laittaa...
EI NÄY
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Gene > Smiths
smaa
[quote:a504f1b168="lintumies"]Gene > Smiths
smaa[/quote:a504f1b168]
eri
gene on ottanu nimensäkin smithsien biisistä, ihan plagiaatti pändi mutta ei osannu tehdä yhtä hyviä biisejä. toihan on vähän niinq väittäis et interpol olis parempi ku joykkarit... ja semmostahan ei kukaan voi tosissaan väittää, vai...?
spåm
Kai tuon voi noinkin nähdä, enkä minä kiellä Smithsin vaikutusta Genen musiikissa. Mutta, koska aina on oltava sellainen. Pidän enemmän Genen sanoituksista, Rossiterin (sic?) lauluäänestä ja bändin yleisestä soundista (joka ei ole niin kasarin) enemmän kuin The Smithsin vastaavista osa-alueista.
no makuja on monia... kyllä paikoitellen ihan tykkäsin genestä mut ne biisit vaan ei mun mielestä ollu ihan niin hyviä kun olisi toivonut...
Bright Eyes > Rolling Stones
MC Taakibörsta > Kanye West
@junkmail > absoluuttinen nollapiste
[quote:6522c5960e="babriga"]Bright Eyes > Rolling Stones
MC Taakibörsta > Kanye West
@junkmail > absoluuttinen nollapiste[/quote:6522c5960e]
no toi vika oli aika paha...
entäs
martti vainaa > EITS
C.G. Mannerheim > CMX
C.G. Mannerheim > CMX
Hui.
kekkonen > nightwish
Pentti Linkola > Lehtivihreät
captain jack > franz ferdinand
Uudelta Franz Ferdinand levyltä löytyvä "Walk Away" tsipale kilpailee mielessäni paras FF biisi -tittelistä yhdessä debyyttilevyn "Come On Home":n ja sen päätöskappaleen kanssa.
Upea kappale tuo ensiksi mainittu, uudempi.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
no ni, kun palautin taas otsikon mieleen niin täällä aletaan heti kirjoittamaan aiheesta eikä sen vierestä... plääh.
mut babriga, kuka voittaa sen levyn? ulvis?
[quote:a2eed04947="hooky"]Uudelta Franz Ferdinand levyltä löytyvä "Walk Away" tsipale kilpailee mielessäni paras FF biisi -tittelistä yhdessä debyyttilevyn "Come On Home":n ja sen päätöskappaleen kanssa.
[/quote:a2eed04947]
Aika samoilla linjoilla. Varsinkin Walk Awayn suhteen. Hieno kappale.
hiljaisuus > franz ferdinand ja captain jack yhdessä
moni taidelevy < franz ferdinand ja captain jack yhdessä, päällekkäin soitettuna.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
absovertaus sai mut kyyneliin, se helppoa on
ja ff-levy lähtee ulvixelle! ponnea!