You are not logged in.
11. 8. Martin Rev Tava
[quote:9ef63cb75a="forssto"]Tänään Semifinalissa:
BASEBALL
HETERO SKELETON
BLACK AUDIO
Ei oo mitään hyvää syytä jäädä veks![/quote:9ef63cb75a]
MÄ TUUN SINNE MUN TYTTÖYSTÄVÄN MITTENIN KNASSA. TERO, VARO.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:8b758675a6="forssto"]Tänään Semifinalissa:
BASEBALL
HETERO SKELETON
BLACK AUDIO
Ei oo mitään hyvää syytä jäädä veks![/quote:8b758675a6]
MÄ TUUN KANS! VAROKAA KAIKKI NOIN YLEISESTI OTTAEN!
Sent from my iPhone 16
[quote:4508769086="forssto"]Tänään Semifinalissa:
BASEBALL
HETERO SKELETON
BLACK AUDIO
Ei oo mitään hyvää syytä jäädä veks![/quote:4508769086]
JOO EN OO TULOSSA
aahaa, skenemiitinki siis.
noh, tytöt saa varoa, i'm free & single & on the hunt.
ja viikset on.
ihanaa.
tulkaa sanomaan päivää, kunnioittavasti ja teititellen kuten vanhempia ihmisiä pitääkin.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
TEROVAARA?
Voi olla myös Harry- & Lehtisalovaara, jos en saa Jussii megeen Vadelmafesteille kuulemaan Kolmipiikin ihanaa Ainoo.
Mut kertokaas musafanit, miten pitäisi suhtautua näin törkeään ehdotukseen: Jussi sai keikkamyyjältään ilmaislippuja maanantain fuken GENESIS-keikkaan, ja yrittää nyt viedä mutkin sinne väkipakolla vaikka oon jo viidesti kieltäytynyt.. Siis ajatelkaa ny vittu: GENESIS-jäähallikeikka! Ehämmä kehtais ikinä enää näyttää naamaani missään.
Pistä toi Ulvis menemään puolestasi?
Paljos Semifinaaliin on sisään ja monelta alkaa meininki?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:0fb6e5e342="Pilke"]Paljos Semifinaaliin on sisään ja monelta alkaa meininki?
*[/quote:0fb6e5e342]
Liput 6e, Hetskut alottaa ihan heti kympin jälkeen, Blaudio noin ykstoista ja Pesikset näillä näkymin kahentoista maissa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hetskuilla varmaanki jotain uusia kujeita. Rummut himas, syntsa huutaa ja levari laulaa.
Otetaans sen verran takasin, että ei ne rummut sittenkään himaan jääneet... Syntsa huutaa silti ja levari saa kyytiä.
HÅMÅT! SOITTAKAA IHA PASKASTI!
ai soitittekste jo? no ihassama.
spåm
come on everybody do the baseball
GENESIS-jäähallikeikka!
rÄg?! Se on kuules paappa stadionkeikka.
Miksei se mulle soittanu?! Ku on tarvetta Ozzy-kamulle, niin mun puhelin pirisee samantien, mutta kun laatumusaa olisi tarjolla, niin eipä löydy Porin Jussin puhelimesta mun numeroa.
Tero saatana, s'olet gay!
Olipahan Baseball muuten melkoista murhaa.
Näinoli.
Sent from my iPhone 16
[quote:87592f2f92="forssto"]Olipahan Baseball muuten melkoista murhaa.
Näinoli.[/quote:87592f2f92]
tästä pitää kyllä olla eri mieltä. en tiedä oliko vika miksauksessa vai missä
mutta muhjuks meni. viuluhommat jotka aikasemmin on mulle just tuoneet
sen ratkasevan viban joka tosta tekee niin ihanan bändin, ei kuulunu juuri yhtään. tai jos kuulu niin se oli sellasta säröstä jööttiä vaan. eli vaikka cameron selkeesti soittaa paljonkin niin meni hienoja juttuja paljon hukkaan. biisirakenteen ollessa vieläpä usein melko samanlainen vielä niin alko tympimään. vaikka kyllähän se että joku huhkii noin ihailtavasti menemään, aina tuo musaan potkua ja lisäarvoa vaikka sillä olis piuhat irti tai volat nollassa. ne rauhaisammat biisit joissa naisrumpali lauloi, muistutti the raincoatsia, mikä on tietty pelkästään mahtava asia!
harmittaa että uudistunut hetero skeleton soi melko tyhjälle salille kun jengi ei tajunnu että jos illassa on kolme bändiä niin ekan on soitettava jo jotain 22.20 aikaan. oikeesti uskomatonta että monikin ihan pokkana selitti että "en mä tajunnu että te soitatte noin aikasin". hä?
mutta hyvin läksi gabber-biitit ja itse olen löytänyt tollasen
onnahtelevan rokkikomppirumpalin ihan puolivahingossa. komeita huteja tuli monia lähinnä kun yritin symbaaliin osua just dramaattisessa kohdassa, jolloin homma kompastu mutta sisulla vaan eteenpäin.
freejazz on jäänyt taakse, tekno & rock is the direction.
blaudiolla on jotain tiukkoi biisei ja pirisen touhu on aina yhtä
innostavaa. oon usein huomannut että jotenkin vaikeeta vaan livenä seurata raskassoutuisuuden takia. "hitaita" biisejä on hiukan liikaa, eivätkä ne ole ihan tarpeeksi rouhevia että alkaisi tanssittamaan,
niin sitten sitä päätyy jotenkin tuijottelemaan jotenkin pitkästyneenä, koska musa ei ole myöskään sellaista jossa tapahtuisi niin paljon kaikkea että vois seurata ihan seuraamalla. koska konteksti on kai kuitenkin tanssimusiikki? ikävästi putoaa väliin siis. mutta sitten kun lähtee boogiekone käyntiin niin sitten todellakin lähtee!
jotenkin vaikuttais siltä että kesällä on kyllä aika turhaa hommaa järjestää klubikeikkoja. kännisten foorumistien tulva (TÄHÄN JOKU HYMIÖ) kaiken lisäksi alkoi vituttaa sen verran, että bar4u (entinen meet in melkoisen makeoverin jälkeen..) osoittautui paljon mukavammaksi skeneksi. vieressä istui kaks just ja just 18vee kollia jotka surffas internetissä ja toinen kyseli toiselta vaan koko ajan että "sano joku hyvä hakusana". that´s the
good life.
täältä tähän,
arsenio
let me fall out of the window
with confetti in my hair
harmittaa että uudistunut hetero skeleton soi melko tyhjälle salille kun jengi ei tajunnu että jos illassa on kolme bändiä niin ekan on soitettava jo jotain 22.20 aikaan.
Vastaan nyt vaik tässä omasta puolestani, että repsämä venyi aika myöhäiseksi ja sen takia missattiin keikka. Mua ainakin vituttaa. Muista "kännisistä" foorumisisteista en tiedä.
en ole kolmekybänen emoboy
Baseballista: Ei pahaa sanaa, alusta loppuun ihan tyrmäys. Ne aiemmat 2003 keikat oli todella mainioita, mutta onhan tämä nyt täysin eri bändi. Tulista soittoa. Ja tosi hurmaavia tyyppejä. Ja meikän korviin viulu kuului, toki niissä meluisimmissa kappaleissa tahto melodia vähän jäädä vallin alle. Harmi kun ei päässyt tänään Oranssille.
Black Audio soitti perushyvän keikan, siitä onkin aikaa kun on viimeksi tullut nähtyä. Itseasiassa komppaan tuota mitä Arde sanoi raskassoutuisuudesta - bändi ei todellakaan päästä kuulijoita liian helpolla pitämällä tempot alhaalla. Enkä mä ny tarkota, että mitään speed metallia (speed bluesia?) tarviis soittaa, mutta itelle ne räväkämmät biisit toimi aina hyvinä läpsäyksinä poskille. Eikä tämä ole mulle hyvä/huono asteikolla mitattava asia, vaatii vaan pirusti enempi keskittymistä.
Hetsku-keikasta en sano muuta ku että oli hauskaa ja rentoa soittaa.
Eipä tullut hirmusesti käytyä kyselemässä keitä ei-ennaltatuttuja fooruminaamoja siellä hengaili. Ei vaan osaa olla oma-aloitteisesti sosiaalinen. DirtyBlue oli ainakin tupakilla jossain vaiheessa, ja sit joku toinen kenen nimen mä olen valitettavasti unohtanut, sorry. Ja sain vasta ny yhdistettyä Blaudio-Artun naaman ja nimen.. Ja noisikselle 'kiitti vitusti' terveisiä känniriehumisen johdosta - kolme meidän seurueesta sai sun tönäsemiä kaljoja päälleen, yks komiasti silmilleen. Edit: ja niin siis eihän sitä rokkikeikalle mitään postimerkkeilyä tulla harrastamaan, mutta kai sitä vois vähän olla huomaavainen.
noisikselle
Varikset komentavat
Miksi kaataa hyvät kaljat silmille? Taino miksei..
kiitoksia hyvistä raporteista, eihän sitä tartte enää mihinkään mennä kun voi lukea himassa selostukset
tuohon heteroitten soittoaikaan taas jälleen kerran... ihmiset, ei niitten soittoaikojen oma-aloitteinen päättely ole niin hankalaa.
tässäpä hyvä kaava: yleisimmin lupeilla ovet aukee 9ltä (joilain kympiltä). tämän voi luntata aina kotisivuilta. 99.9% varmuudella ekan tunnin aikana ei kuulla kuin levymussiikkia, ton verran kun kestää jo saada immeiset sisään. stadin klubeilla musa pyritään lopetteleen viimostaan siin puol kahden maissa, vaikka mesta oliskin kolmeen auki. eli potentiaalinen "bändiaika" on about 22-01.30. jos illassa soittaa kolme bändiä, on erittäin helppo päätellä et kyllä se eka pumppu on lauteilla aika pian kympin jälkeen. eli soittoajat tyyliin 22,23,24. ja kun nyt lämppärit harvemmin soittaa täyttä 45-50min settiä on ton ekan bändin aloitus yleensä vähän viivästetty.
kahden bändin ilta sit yleensä 22.30 ja 24.
jos nyt mesta on auki sit esim 22-03 (tai 04) on toi ylläoleva aikataulu sit selkeesti sama mut tunnin myöhempi.
hankalii on sit nää enempi yökerho-keikat, niissä kun toi live-osuus voi olla joko tosi aikaisin (tai siis aikaisin johonkin 04-aukioloon suhteutettuna) et dj-helvetti voi päästä valloilleen tai sitten toooodella myöhään.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hetskuihin ei kunnolla ehtinyt mukaan, ne muutamat minuutit mitä näitä todisti meni jutellessa itelleen "vittu mä oon taas täällä, hyvän rock-meisningin ytimessä, mä oon rock, nää kaikki muut on rock, i'm living the dream!!!" kunnes bändi lopetti ja myhäilin tyytyväisenä "Elämältä kaiken sain...you know it!!!"
Black Audion aikana tuli lähinnä ihmeteltyä, jotta eipä vieläkään iske, mut loppupuolella diggailin kyllä. Olikse vika biisi ihan oma vaiko lainahepene? Tykkäsin jopa kovasti!
Baseball oli mitä mainionta iltapuhderokkia, vaikka artsyn kanssa samaa mieltä oonkin puurosta. Ei siinä hirveästi piisit mieleen jääneet, mut livetilanteessa on välillä helppo antaa anteeks mikäli odotukset eivät ole hirveän korkealla ja ROKKI ON VERESSÄ
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
8.7. sit testataan dublinissa saadaanko tahko pihkalaa kopioivasta yhtyeestä irti puuroa vai velliä. pysykää vireinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
VEKKI ON RORYSSA!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:57a817d116]Tiedote 11.6.2007,
julkaisuvapaa heti
THE DRONESIN TÄMÄN PÄIVÄN KONSERTTI PERUUNTUI
Australialainen bändi myöhästyi laivasta
Australian tärkeimpiin uusiin rockbändeihin kuuluvan THE DRONESIN
odotettu ensivisiitti Suomeen jää valitettavasti toteutumatta. Yhtye
myöhästyi eilen illalla Tukholmassa Helsinkiin lähtevästä laivasta
eikä näin ehdi Suomeen. The Dronesin oli tarkoitus esiintyä
maanantaina 11.6.2007 Helsingissä Kuudennella Linjalla. Yhtyeen
tiukasta kiertueaikataulusta johtuen korvaavaa konserttia ei ole
tämän hetkisten tietojen perusteella tulossa.
Pääesiintyjän peruutuksen vuoksi koko tapahtuma jää toteutumatta.
Ostetut liput voi palauttaa Tiketin toimipisteisiin.
Lisätietoja:
FULLSTEAM AGENCY
Johannes Kinnunen (johannes@fullsteamrecords.com)[/quote:57a817d116]
[quote:388f8c920f="martes martes"]THE DRONESIN TÄMÄN PÄIVÄN KONSERTTI PERUUNTUI
Australialainen bändi myöhästyi laivasta
[/quote:388f8c920f]
NO VOI VITTU!!!!!!!