You are not logged in.
Kyllähän tuo Editorsin leyy hyvältä kuulostaa. Voisin ostaakin ehkä, jos vaikka hinta putois pian. Parempi vaan unohtaa kaiken maailman JD-vertaukset ja keskittyä vain nauttimaan tästä tällaisenaan. Ainakin tää Blood toimii
"A repo man's always intense"
Tänään kuuntelin pitkästä aikaa radiota. Sieltä tuli parikin kertaa illan aikana jotain hyviä biisejä, joista oikein innostuin ja olin silleen "tää on jotain tuttua, mitä tää on!?" Editorsiahan se. Interpol-samisjutut eivät kuuluneet niin selvästi kuin ennen, en tiedä sitten johtuiko noista biiseistä vai minusta.
Sellanen neljän biisin ep noista debyn biiseistä ois kelvannut minulle. Blood, All Sparks, Camera ja Open Your Arms. Muuten aika paljon sellasia keskinkertaisia biisejä. Voishan tuon sitten joskus korjata talteen kunhan hinta tippuu.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Enpä minäkään ole juurikaan Editorsia jaksanut. Taitaa olla heikoin näistä Joy Divisionin ja Echo & Bunnymenin jälkiä seuraavista post-punk-bändeistä. En kuitenkaan ole vielä täysin luopunut toivosta. Ja minusta vanhan kierrättämisessä ei ole mitään huonoa, mikäli mukana on jonkin verran omaperäisyyttä. Tosin turha paskaa toisaalta on kierrättää...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mä ainakin tykkään näistä melkeen yhtä paljon kuin Interpolista. Pikku hiljaa jokainen biisi on alkanut kuulostaa, ekan kuuntelun jälkeen pidin vain all sparkista.
Ja se on muuten Editors eikä The Editors. Shanksille
Tuo olikin sulle ihan niinku yleisesti.
Saatanan apukoululainen, me ollaan tyytväisiä kun sä roikut munistasi ´hirressä vitttusilmä
Onpas täällä tullut tasokasta juttua... keskustelijoille.
Eiku... Pitääpä laittaa tuo The Back Room soimaan tässä vaikka myöhemmin tänään ja testata josko osaisin siitä nyt enemmän innostua.
<@DBGene> senkin karkki
Ei herra mun jee!
----------------
On kyl kamala bändi. Vois olla ihan pl, jos ei kuulostais ihan yks yhteen Interpolilta.
Varikset komentavat
Joo. Eipä tämä taida olla muuta kuin keskinkertainen Interpol-kopio. Mitenkään omaperäisiltä biisit eivät ainakaan kuulosta, mutta eivät ne toisaalta huonojakaan ole.
<@DBGene> senkin karkki
The Back Room on parempi ku Interpolin Antics. Biisit kuulosti sopivan lyhyiltä ja meneviltä. Sanoituksia en tarkkaan kuunnellut koska ne ei mulle usein merkkaa juurikaan.
Mut joo, huomasin ajattelevani et tää saattaa olla bändi jonka deby rokkaa ja lujaa mut sit ne ei tuu tekemään sen jälkeen mitään kiinnostavaa. Oompas ankee, mut nautin tästä levystä ainakin.
Mangojauhe goddamn.
Jaahas. Tähän sitä ollaan menty. Mie just ennakkotilasin Editorsin sinkun. Ilmestyy 2.1. Siinä on Munich ja French Disko (STEREOLAB COVERI!!!!!!). Ihan kiva biisi muuten tuo Munich. Saas nähä miten saavat yhden Stereolabin parhaista biiseistä rullaamaan. Jänskää! Aijoo, mun versioon tulee muuten Editors-tyyppien nimmarit
kyllähän tuo levy semmonen ihan hauskaa kuunneltavaa on, ennakkoasenteistani huolimatta. vähän tylsää pöllimistä tosiaan huomattavissa mutta pöllivät sentään hyviltä bändeiltä... soitin kaverille tuota levyä interpolin uutena demona ja vasta kolmannen biisin jälkeen alkoi ihmettelemään miten sanoitukset on muuttuneet erilaiseen suuntaan...
Ostin tuplaversion levystä ja se on ihan hiton hyvä! Viive?
Ei voi mitään, kaikki vaan toimii. Ja pidemmän päälle alkaa kuulostaa yhä vähemmän Interpolilta.
Joistain soundijutuista tulee mieleen Kitchens of Distinction, joka julkaisi aikanaan levyn nimeltä The Death of Cool. Editorsin levy-yhtiö on Kitchenware Records, ja levyyn on painettu slogan Rebirth of the Cool. Sattumaa?
Ei mulla muuta nyt. Paitsi että joku voisi vielä napata tuon "The":n pois tuolta otsikosta, jookos?
Kyllähän nuo muutamat kuulemani biisit ovat olleet aivan pätevää meisninkiä. Interpol-soundia kyllä, mutta pikemminkin samaa ainesta kuin interpolpöllijyyttä, ja eroavaisuuksiakin ihan riittävästi, emmätiä.
En oo tosiaankaan levyy ostamassa, mut kyllähän esim All Sparks on selvästi parasta MTV2:n perusrotaatiomusiikkia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:906be96ea2="forssto"][quote:906be96ea2="Feggy"]Uutta Editorsia. Ei pössömpi.
http://www.youtube.com/watch?v=efPH32-xJSM[/quote:906be96ea2]
Eiks tää biisi ollu jo 11 kertaa niiden ekalla levyllä?[/quote:906be96ea2]
Eihän siinä ollut kuin pari tuon tyylistä biisiä... Toimii hyvin minulle, yllätys yllätys. Julkaisevat näköjään uuden levynsä pari viikkoa ennen Interpolia.
Uusi on aivan vitun hyvä! Jatkaa samaa linjaa kuin edellinen, mutta minulla ei ole mitään valittamista. Samanlaista kitarointia ja hienoja nostatuksia löytyy ja lisäksi nyt levylle ei ole sattunut sellaisia paskoja kertsejä, kuin esim. Bulletsilla ja Fingers in the Factoriesilla on. Ehkä ekan levyn huippuhetkiin ei yllä ehkä kuin Escape the Nest, mutta tasaisuus on valttia. Ja onhan noilla vielä aikaa kasvaa.
Luinpa muuten ketjun läpi ja onpas mun mieli muuttunu ekan levyn suhteen
Hurricanessa nämä menevät sitten päällekkäin Sonic Youthin kanssa. Harmi, kuitenkin yksi odotetuimmista keikoista, Roskildessa jouduin seurata teltan ulkopuolelta, kun tulin paikalle viime tingassa.
Samuli antais viis tähteä vaikka Editorsit nauhoittais herneensyöntiä. (What?) Mutta niin mäkin.
Paras bändi "ikinä".
Hohhoijaa.
Sent from my iPhone 16
Mahtava sivunvaihto.
Sent from my iPhone 16
no kyllä
Jokos lintumies tai muut on saanu levyn haltuun?
Pari ehjää kuuntelukertaa takana ja helvetin hyvältähän tuo vaikuttaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu