You are not logged in.
Mutta kukaan ei ole vielä ihastellut Reginan uuden levyn komeaa sijoitusta!!!
no mones se on?
Taidan omistaa vaan kolme levyä tolta sata myydyintä levyä-listalta.
Mä löysin viisi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1999489594="shanks"]Taidan omistaa vaan kolme levyä tolta sata myydyintä levyä-listalta.
Mä löysin viisi [/quote:1999489594]
toi kaikkien aikojen lista? 2 löytyy, lisäksi vaimolla 2 lisää ja sit mulla on kasetilla queenin greatest hits, mitä voitan?
[quote:62b9823814="forssto"]Mutta kukaan ei ole vielä ihastellut Reginan uuden levyn komeaa sijoitusta!!!
no mones se on?[/quote:62b9823814]
13.
Tero saatana, s'olet gay!
Kukahan ei vielä omista (mun lisäks) noita Metallican levyjä?
Myin joskus tyhmyyspäissäni melkein kaikki Metallicat kirpparilla ja nyt pitäis ostaa muutama niistä uudestaan. Mustaa levyä en kyllä ole kaivannut My Friend of Miseryn kitarasooloa lukuunottamatta.
Ihmeen paljon on noi kesähittibändit myynyt albumeita, esim. 78000 ihmistä ollut sitä mieltä että Las Ketchupin Hijas del Tomate on pakko omistaa, pelkkä sinkku tai joku niistä ziljardista huoltoasemilla eurolla myytävistä kokoelmalevystä joilta se biisi löytyy ei vaan riitä.
captain jack oli tuolla myös, oliks toi just se eka levy? sen ostaisin jos halvalla tulis eteen.
yhtään metallican levyä en ole omistanut, ja luulenpa ettei tuu koskaan hankittuakaan. toisaalta, eipä sitä koskaan tiedä...
[quote:730d454739="shanks"]Kukahan ei vielä omista (mun lisäks) noita Metallican levyjä?
Myin joskus tyhmyyspäissäni melkein kaikki Metallicat kirpparilla ja nyt pitäis ostaa muutama niistä uudestaan.[/quote:730d454739]
Smaa. Paitsi myin kaverille kaikki. En tiedä kaduttaako, koska en ole kuullut pihaustakaan Metallicaan varmaan vuoteen. Tai sit en vaan oo tajunnu.
En tiedä kaduttaako, koska en ole kuullut pihaustakaan Metallicaan varmaan vuoteen. Tai sit en vaan oo tajunnu.
itse asiassa kun nykyään jossain kuulee whisky in the jar -biisin niin taitaa olla melkein aina metallican versio. mieluummin kuitenkin jatkossa thin lizzyllä ja eläkeläisillä nämä.
itse asiassa kun nykyään jossain kuulee whisky in the jar -biisin niin taitaa olla melkein aina metallican versio. mieluummin kuitenkin jatkossa thin lizzyllä ja eläkeläisillä nämä.
Belle & Sebastianilla nämä
Belle & Sebastianilla nämä
vetääks nekin viskiä jaaritellen?
[quote:1e36bacb5c="leposi"]Belle & Sebastianilla nämä
vetääks nekin viskiä jaaritellen?[/quote:1e36bacb5c]
The Blues Are Still Blue 7":n b-puolella.
Mulla taitaa olla kaksi noista top 100:sta... Guns'n'Roses ja Pet Shop Boys
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on I'm On Fire 7". Se riittää tuolta levyltä. Mulle tippuu paremmin vanhempi Springsteen. River alkoi jo tökkimään tosi pahasti.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on I'm On Fire 7". Se riittää tuolta levyltä. Mulle tippuu paremmin vanhempi Springsteen. River alkoi jo tökkimään tosi pahasti.
Ei sitä levyä kuunnella, vaan sitä vaan pidetään kunniapaikalla, koska se on niin viilee! Pitäisi pistää varmaan uudessa kämpässä sen kansi seinälle!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eikö teillä hinureilla oo Born In The USA:ta?!
Myönnän ettei ole (vielä) ton Brucen kokiksen sentään hommasin. Noista top satasen levyistä löytyy näköjään toi Queenin Greatest Hits 2 kasettina, Metallican samanniminen vinyylinä (ainoo Metallica jonka omistan.. ) ja myös toi Pet Shop Boysin Actually-vinyyli löytyy, eli näköjään sittenkin neljä. Yhen (Californication) omistin kyl joskus mut möin pois.
[quote:768b1b6032="Feggy"][quote:768b1b6032="forssto"]Kiinnostavia ilmiöitä tällä viikolla:
* Metallican kaikki 5 ekaa levyä top40:ssä.
* Ekat neljä levyä täsmällään samat kuin viime viikolla. Samassa järjestyksessä, vieläpä.[/quote:768b1b6032]
Näkyy olevan Metallicat Anttilan tarjouksessa. Tästä näkyy miten pienellä listalle pääsee...tai miten tärkeä Anttilan myynti on.[/quote:768b1b6032]
Kaisaniemessä Music Hunterissa Metallica-viikot; levyt 17,95e paitsi Load(?) ja Reload 14,95e... Olin vähän, että onpas mahtavaa! Nyt pakko ostaa!
Ja vitut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kaisaniemessä Music Hunterissa Metallica-viikot; levyt 17,95e paitsi Load(?) ja Reload 14,95e... Olin vähän, että onpas mahtavaa! Nyt pakko ostaa!
joo kyllä nyt pitää pyörtää pyhät päätökset ja antautua metallican vietäväksi. toivottavasti niitä on vielä iltapäivällä jöjelllö, pakkohan noi on kaikki hakee tohon hintaan... hyvä kun kerroit!
[quote:383de4cbf6="noiseidea"][quote:383de4cbf6="Feggy"][quote:383de4cbf6="forssto"]Kiinnostavia ilmiöitä tällä viikolla:
* Metallican kaikki 5 ekaa levyä top40:ssä.
* Ekat neljä levyä täsmällään samat kuin viime viikolla. Samassa järjestyksessä, vieläpä.[/quote:383de4cbf6]
Näkyy olevan Metallicat Anttilan tarjouksessa. Tästä näkyy miten pienellä listalle pääsee...tai miten tärkeä Anttilan myynti on.[/quote:383de4cbf6]
Ja vitut.[/quote:383de4cbf6]
Haha. Missä pelaa halpa hinta?
"A repo man's always intense"
Kyllä nyt täyshöyry hehkuttaa:
... the Fullsteam Family has a reason to celebrate a little as there's 3 of our releases in thisweek's official Finnish Albumcharts!
Sister Flo "The Healer"
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu … d=49391783
Sweatmaster "Animal"
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu … d=51723113
Rubik "Bad Conscience Patrol"
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu … =109292229
Jahas, mitäs muuta:
Amy Winehouse samoissa asemissa jo kolmatta viikkoa - metallia taas ihan saatanasti ja anttilahalpismetallicat kaikki siellä (onko niitä oikeasti myyty niin paljon?) - Prättälä 24. - Jippu teki lista come bäckin sijalle 34.
Sinkuissa - hah - Darude ykkönen. Näkä edelleen sinnittelee.
Kyllä nyt täyshöyry hehkuttaa:
Tämän viikon listaa voitaneen kommentoida vähän sillä, että Stokka ei toimittanut myyntejään tällä viikolla...
[quote:fd763b1524="lintumies"][quote:fd763b1524="Feggy"]#28
Sister Flo "The Healer"[/quote:fd763b1524]
[/quote:fd763b1524]
Voi elämä ku meinasin tappaa sen Stupidon myyjän Helsingissä, kun luukutti ihan vitun kovaa Sister Flo'ta viime lauantaina. Joku järki vittu käteen. Lähdin nopeesti pois enkä palaa vähään aikaan siihen kauppaan. Vituttaa.
[quote:b4199b5c3c="leposi"][quote:b4199b5c3c="lintumies"][quote:b4199b5c3c="Feggy"]#28
Sister Flo "The Healer"[/quote:b4199b5c3c]
[/quote:b4199b5c3c]
[/quote:b4199b5c3c]
Ihan hyvä levy se on. Olisi toki voinut olla parempikin...
Stupidolla tuntuu tosiaan olevan tapana luukuttaa liian kovaa nykyään, viimeksi käynti jäi aika lyhyeen juuri siksi.
[quote:f8b49a3c63="lintumies"]Ihan hyvä levy se on. Olisi toki voinut olla parempikin...
Stupidolla tuntuu tosiaan olevan tapana luukuttaa liian kovaa nykyään, viimeksi käynti jäi aika lyhyeen juuri siksi.[/quote:f8b49a3c63]
Joo emmä levystä sillee Oon vaan kuullu sen Hyvinkää-biisin ja se ei uponnu. Jäänee kuulematta ellei joskus jossain tuu pakkokuunteluun.
Onneksi Helsingissä on nykyään ainakin kaksi superhyvää levykauppaa. Poppari ja Jäänsärkijä. Molemmat on nostanu vuodessa profiiliaan. Meitsi käy niissä tästä lähtien.
Tykkäsin kyllä Hyvinkäästä ja siitä videosta kun eilen näin. Vähän erään herra Smithin kaiut kuuluu tuotannossa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Oiskohan ehkä kaikkien aikojen paskin lista tällä viikolla (joo, ei kiinnosta Metallica):
[quote:2d3f1488ed="Feggy"]Oiskohan ehkä kaikkien aikojen paskin lista tällä viikolla (joo, ei kiinnosta Metallica):
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php[/quote:2d3f1488ed]
jeps, midprice-sikailu taas täydessä käynnissä. "juu juu, on täyshintaisia on". just joo.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Laura Voutilainen: Kosketa mua
Tuon luettuani oli pakko käydä suihkussa. Vieläkin on likainen olo.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan