You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pitääkin muistaa pysyä poissa kultsan kulmilta, kun Alppila täyttyy illalla koulukiusattujen håmåjen nyyhkeestä...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pitääkin muistaa pysyä poissa kultsan kulmilta, kun Alppila täyttyy illalla koulukiusattujen håmåjen nyyhkeestä...
Koulukiusattujen transuhomojen .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
anthony & the don johnsons.
vai tuliks tää jo?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:a1aae6b747="ginipoika"]http://youtube.com/watch?v=oKwTVTYwkiM
[/quote:a1aae6b747]
lauloipas pahasti nuotin vierestä tuo marc almond.
Olipa kaunista musiikkia ja soitantaa ja varsinkin laulantaa.
Antonyn gestiikka ja mimiikka!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Beyonce -coverille
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Timanttinen keikka, hemmot!
Mutta minkä vitun takia siellä permannolla ei voinut olla penkkejä? Joo, saatiin salettiin myytyä varmaan sata lippua enemmän, mutta millä hinnalla? Sillä, että jopa meikällä - 185 senttisellä uroolla - oli hankaluuksia nähdä sieltä vähänkään taaempaa mitään. Saati sitten reilusti lyhykäisemmällä tyttöystävälläni. Takaosa oli muutenkin täynnä aika apattisia lyhyitä ihmisiä, jotka olivat selvästi todenneet konsertin visuaalisen seuraamisen mahdottomaksi. Aivan perseestä, suoraan sanottuna. Etenkin kun tilaisuuden luonne muutenkin olisi suorastaan huutanut kylddyrellimpää istumakatsomoa, kuten esim. Nick Cave -keikoilla pari vuotta sitten.
Jos mä maksan tuollaisen hinnan lipusta, mä haluan vastineeksi vähän enemmän mukavuutta.
Tero saatana, s'olet gay!
Joo, toi oli selvä moka. Jos yhtään lohduttaa, empatisoin edessä seisovia koko keikan ajan kybällä.
Joo ihan liian täyttä oli permannolla. Näkiköhän niiltä alimmilta istumapaikoiltakaan mitään? Onneks tultiin ajoissa ja päästiin ihan eteen.
Joo ihan liian täyttä oli permannolla. Näkiköhän niiltä alimmilta istumapaikoiltakaan mitään? Onneks tultiin ajoissa ja päästiin ihan eteen.
Niitä ei vissiin oltu myyty. Ainakin ne kaksi ekaa riviä olivat ihan tyhjiä. Tai siis niihin hakeutui seisomapaikoilta jengiä, jotka kyllästyivät seisoskelemaan hissuttelukeikalla, jossa naapurin hengityskin kuului kovempaa kuin musiikki. Miten vitussa kukaan sadisti pistää jengiä seisomaan moisella keikalla?!
Tero saatana, s'olet gay!
pystytte samaistumaan paremmin anttonin tuskaan, kato.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei nähnyt.
Terveisin poika 2. riviltä.
Tai no, aina välillä näin Antonyn kainaloista ylöspäin seisomakatsomon poloisten välistä.
Mutta joo, seisomakatsojien kommentit vastaa täysin sitä mun Sigur Ros-kokemusta.
Huomenna Hesarissa näemmä juttua.
Antony & The Johnsons valloitti Kulttuuritalolla
Julkaistu: 19:52
helsingin sanomat
Laulaja-lauluntekijä Antony Hegarty (s. 1971) esiintyi maanantaina Kulttuuritalolla vähemmän eteerisenä kuin aiemmin. Mikrofonin varressa seissyt laulaja hyppeli ja heilutteli käsiään lavan edessä.
Silti hänen laulunsa teki varmaankin lähtemättömän vaikutuksen niihin kuulijoihin, jotka eivät olleet ennen todistaneet sitä livenä. Antonyn äänenkäyttö sai kirjaimellisesti kylmät väreet kulkemaan yleisössä, Otto Talvio kirjoittaa konserttiarviossaan keskiviikon Helsingin Sanomissa.
Odotetun uuden levyn kappaleet vaikuttivat ensi kuulemalta pikemminkin tyyliharjoitelmilta kuin varsinaisilta sävellyksiltä.
Antony & The Johnsonsin musiikki on henkilökohtaista, jopa intiimiä. Silti hän näkee siinä poliittisen ulottuvuuden mutta mutkan kautta.
"Tavallaan minun ja joidenkin muiden minua nuorempien musiikki on vastareaktio vastakohta politiikalle. Amerikan valtakulttuuri on pyrkinyt pitkään hiljentämään ihmiset tottelevaisiksi. Tämä sukupolvi on kääntänyt selkänsä valtakulttuurille", hän sanoo toimittaja Harri Römpötin haastattelussa.
Uuden (ilmeisesti ensi keväänä) ilmestyvän levyn nimi on "The Crying Light".
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Antony suunnittelee myös vaatteita:
:?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tulipa mieleeni, että I'm Not Theren lopputekstien aikana soi Antony & The Johnsonsin Knockin' On Heavens Door-cover. Ihan hieno.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Syksyllä tulee uusi levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Huhun mukaan uusi levy ilmestyisi syyskuun 8. päivä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lokakuussa julkaistaan sinkku.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a45fbc56bc]August 8th 2008: Antony and the Johnsons will release a new 5 song EP, entitled "Another World," available in shops on October 7th.
http://www.antonyandthejohnsons.com/news/news.html[/quote:a45fbc56bc]
Jee
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nonni, vihdoinkin jotain konkreettista.
http://www.secretlycanadian.com/onesheet.php?cat=SC193
Ja tässä EP:n kansi:
Another World' EP cover art features a photograph of butoh co-founder and Japanese dance legend Kazuo Ohno. The picture was taken by by Pierre-Olivier Deschamps in 1984 at Paris Theatre du Chatelet. Ohno is known for his playful and grotesque imagery and butohs white body makeup.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tilasin viimein debyn, kun cdonilta kohtuu halvalla saa, eihän näiltä oikeesti muuta edes tartte.
pidän debystä kyllä enemmän, mutta eri.
Menetetty peli