You are not logged in.
[quote:e702758bf4="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:e702758bf4]
Mua on aina ihmetyttänyt Geressä se, että aina sanotaan että naiset kuolaa sen perään. Jokaikiseltä naiselta jolta olen kantaa Geren ulkonäköön tiedustellut ovat pitäneet miestä limaisena ja ällöttävänä.
Mun mielestä on myös kummallista että sillä on ollut niin paljon protagonistirooleja. Sen perusilme on niin kieron virnistelevä että sopisi paljon paremmin juurikin kusipää- tai rikollisosiin. Siksipä Epäilyttäviä suhteita onkin ainoa leffa missä se on helvetin hyvä.
Sent from my iPhone 16
[quote:8ab8c19c8d="shanks"][quote:8ab8c19c8d="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:8ab8c19c8d]
Mua on aina ihmetyttänyt Geressä se, että aina sanotaan että naiset kuolaa sen perään. Jokaikiseltä naiselta jolta olen kantaa Geren ulkonäköön tiedustellut ovat pitäneet miestä limaisena ja ällöttävänä.[/quote:8ab8c19c8d]
Ehkä johtuu siitä, että polliin osallistuneet naiset ei olleet riittävän taviksia. Mun mutsi tykkää richard gerestä
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f060a2d308="Tomsk"][quote:f060a2d308="shanks"][quote:f060a2d308="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:f060a2d308]
Mua on aina ihmetyttänyt Geressä se, että aina sanotaan että naiset kuolaa sen perään. Jokaikiseltä naiselta jolta olen kantaa Geren ulkonäköön tiedustellut ovat pitäneet miestä limaisena ja ällöttävänä.[/quote:f060a2d308]
Ehkä johtuu siitä, että polliin osallistuneet naiset ei olleet riittävän taviksia. Mun mutsi tykkää richard gerestä [/quote:f060a2d308]
Mun mutsi ei. Mun mutsi on parempi kuin sun mutsi.
Sent from my iPhone 16
[quote:ecd5e0fdaa="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:ecd5e0fdaa]
smaa
Ja Pretty Womanille vielä bonuksena
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miäletön!!!!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:bfc9544e6c="börjeslandet"][quote:bfc9544e6c="Tomsk"][quote:bfc9544e6c="shanks"][quote:bfc9544e6c="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:bfc9544e6c]
Mua on aina ihmetyttänyt Geressä se, että aina sanotaan että naiset kuolaa sen perään. Jokaikiseltä naiselta jolta olen kantaa Geren ulkonäköön tiedustellut ovat pitäneet miestä limaisena ja ällöttävänä.[/quote:bfc9544e6c]
Ehkä johtuu siitä, että polliin osallistuneet naiset ei olleet riittävän taviksia. Mun mutsi tykkää richard gerestä [/quote:bfc9544e6c]
Mun mutsi ei. Mun mutsi on parempi kuin sun mutsi.[/quote:bfc9544e6c]
Mun mutsi tykkää Kevin Costnerista
Se on tosin nyt ihan kuumana Bob Geldofiin sen Afrikka-sarjan takia. Vanhakin biatch voi siis oppia uusia, öh, "temppuja".
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:b08b4d4931="Tomsk"][quote:b08b4d4931="börjeslandet"][quote:b08b4d4931="Tomsk"][quote:b08b4d4931="shanks"][quote:b08b4d4931="Sidewalker"]Pretty Woman - 3½/5
Kaikille Richard Geren (homo) ja Julia Robertsin (ruma ja iso suu) "tähdittämille" leffoille annan korkeintaan puol tähtee.. Vittu mtä paskaa.. [/quote:b08b4d4931]
Mua on aina ihmetyttänyt Geressä se, että aina sanotaan että naiset kuolaa sen perään. Jokaikiseltä naiselta jolta olen kantaa Geren ulkonäköön tiedustellut ovat pitäneet miestä limaisena ja ällöttävänä.[/quote:b08b4d4931]
Ehkä johtuu siitä, että polliin osallistuneet naiset ei olleet riittävän taviksia. Mun mutsi tykkää richard gerestä [/quote:b08b4d4931]
Mun mutsi ei. Mun mutsi on parempi kuin sun mutsi.[/quote:b08b4d4931]
Mun mutsi tykkää Kevin Costnerista
[/quote:b08b4d4931]
Mun mutsilla oli kans Costner-vaihe.
Sit oli Timothy Dalton ja Pierce Brosnan -vaihe. Mikäköhän kuuminta hottia juuri nyt?
Sent from my iPhone 16
the prestige
boheemielämää
kummatkin oli ihan hyviä.
King Kong (2005) (extended cut) - 3½/5
Open Water - 3/5
Chicago (2002) - 3/5
The Departed 4/5
Big (1988) - 4/5
Matrix-trilogia
oon katsellut viimeaikoina ihan liian vähän elokuvia -späm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
juu oon kyl aikeissa tulla
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:9760c37aef="HUIG"]http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=2021
juu oon kyl aikeissa tulla [/quote:9760c37aef]
fire walk with me. Joko en ollut nähnyt ennen tai sitten on päässyt jo unohtumaan. Ainakaan valkokankaalta ei ole tullut nähtyä.
Aika mukavan synkkää menoa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
The Right Stuff - 3½/5
The Name of the Rose - 3½/5
täältä tullaan elämä
onpas aika vierähtänyt, jotenkin paikoin niin jähmeää menoa ja osin aika kökköäkin mut nostalgian voimin pannan
[quote:454c675319="psykokarkki"]täältä tullaan elämä
onpas aika vierähtänyt, jotenkin paikoin niin jähmeää menoa ja osin aika kökköäkin mut nostalgian voimin pannan [/quote:454c675319]
Paina, Hakkarainen! Paina kunnolla!
Ei mitään välii!
Ei mitään välii!
Olipa pelottava toi Perjantai 13.
Rocky V
Crossroads
smaa. sanat ei riitä kuvailemaan. nyt katson Koston Liekkiä.
[quote:a46b6cf82e="HUIG"]http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=2021
juu oon kyl aikeissa tulla [/quote:a46b6cf82e]