You are not logged in.
Huomenna vois ostaa lipun jos muistaa. Kolme päivää tietty.
Smaa, ku tänään ei vielä saanu.
Ei tuossa ole mitään lähellekään yhtä hienoa kun viime vuoden lauantai
Kolme kirjainta koljaseni, ESG
Mangojauhe goddamn.
[quote:96fe91f1bc="ex-kolja"]Ei tuossa ole mitään lähellekään yhtä hienoa kun viime vuoden lauantai[/quote:96fe91f1bc]
Kolme kirjainta koljaseni, ESG
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:6c73743e6c="tiptoo"][quote:6c73743e6c="ex-kolja"]Ei tuossa ole mitään lähellekään yhtä hienoa kun viime vuoden lauantai[/quote:6c73743e6c]
Kolme kirjainta koljaseni, ESG[/quote:6c73743e6c]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ehkäpä pitäis käydä lauantain lippu ostamassa, kun !!! ja ESG osuivat samalle päivälle
Joo samaa oon miettinyt ja ehkä jopa perjantai + lauantai jos oikein innostuu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:ef807abe22="helicon"]Ehkäpä pitäis käydä lauantain lippu ostamassa, kun !!! ja ESG osuivat samalle päivälle [/quote:ef807abe22]
Joo samaa oon miettinyt ja ehkä jopa perjantai + lauantai jos oikein innostuu.
tai sunnuntai... on tää vaikeeta. tällä menolla jään vielä kotiin eli meen mökille.
Siel oli kuulemma joku vähän tyrinyt eli ei tuu Simian Mobile Disco.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Menee kyl toi lauantain pihalavan kimara!!
huh. Aikataulut on tuolla netissä jo.
http://www.flowfestival.com/?page_id=7&lang=fi
Ja loput bändit tuli vissiin...
[quote:c9b22e831d]6/07/2007
Flow-festivaalin ohjelmisto täydentynyt
17.19. elokuuta Helsingin Suvilahdessa järjestettävän, indie-ja rytmimusiikkiin keskittyvän Flow-festivaalin ohjelmisto on täydentynyt useilla ulko- ja kotimaisilla esiintyjillä, ja päiväkohtainen aikataulu on valmis. Flow-festivaali on osa Helsingin juhlaviikkoja.
Jurassic 5 -yhtyeestä menestyksekkäälle soolouralle irrottautunut amerikkalainen turntablisti Cut Chemist, nouseva saksalainen electrohouse-tähti Tiefschwarz, amerikkalainen hiphop-dj Cosmo Baker, sekä kanadalainen electronica-artisti Mathew Jonson ovat Flow-festivaalin ohjelmiston ulkomaisia lisäyksiä. Kotimaisista esiintyjistä ohjelmaa täydentävät reunion-keikkansa yksinoikeudella Flow-festivaalilla tekevä Op:l Bastards, uuden, kehutun albuminsa vastikään julkaissut Pepe Deluxé, undergroundsuosiosta suuremman yleisön lemmikiksi harpannut lyyrikkonero Risto ja samoin Fonal Recordsille levyttävä Shogun Kunitoki, Johanna Iivanaisen luotsaama Korpi Ensemble sekä Porin aktiivisten musiikkipiirien primus motorit Rättö ja Lehtisalo. [/quote:c9b22e831d]
Op:l Bastards
Ristoo ei kyllä ehkä jaksais. plaaaahhh zzzzzZZZZZzzzzzzz
Ja näkee Rätön ja Lehtisalonki ekaa kertaa. Jippii!! Kivat kemut tulossa.
Nyt vasta tajusin että AIH!!!!!! on tuolla!!!!
SAMA!!!
Varikset komentavat
Joo siis joko tuonne sa lippuja?
Onhan ne ollu myynnissä jo kesäkuun alusta.
[quote:86091014d6="stratum"]
Nyt vasta tajusin että AIH!!!!!! on tuolla!!!![/quote:86091014d6]
Juu kyllä, ei paljon muuten vakuuta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Nyt vasta tajusin että AIH!!!!!! on tuolla!!!!
Sama. Pitää katsoa jos lauantaina käväsis...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
la-lippu hallussa!
Just arvon josko pitäis sunnuntaiksi kyetä... on se nyt vaan perkl, että joku ystävä on päättäny viettää nurmoossa häitänsä just tona lauantaina
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pe-la-lippu hallussa!
smaa!
hehe
This must be what jail / I will scratch
Just arvon josko pitäis sunnuntaiksi kyetä... on se nyt vaan perkl, että joku ystävä on päättäny viettää nurmoossa häitänsä just tona lauantaina
heh. mulla samat häät kalenterissa JA kaks keikkaa flow:ssa su. yöjuna a-go-go..
eikun taidankin lainata if societyn privaattijettiä. forrrrrrsto, ok?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:099d80fecc="Pope"]Just arvon josko pitäis sunnuntaiksi kyetä... on se nyt vaan perkl, että joku ystävä on päättäny viettää nurmoossa häitänsä just tona lauantaina [/quote:099d80fecc]
heh. mulla samat häät kalenterissa JA kaks keikkaa flow:ssa su. yöjuna a-go-go..eikun taidankin lainata if societyn privaattijettiä. forrrrrrsto, ok?
Beam me up, scotty...
[quote:f7878ca182="stratum"]Pe-la-lippu[/quote:f7878ca182]
Sananmuunnoksissa nämä?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mitähän tässä nyt tekis... Tulisko vai ei... Pitäis tuona kyseisenä viikonloppuna toisaalta Ouluunkin takas muutta. Vaikeaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tajusin justiinsa että taidan olla tällöin paikalla!
Lauantai vois olla mun juttuni, ESG missattu pariin otteeseen ja Op:l Bastardsin vika keikka oli niin klassikko et...eiku siks just ei pitäis nähä enää, mitä ne tuol tekee häh?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!