You are not logged in.
Ruotsalainen yhtye. Kaksi levyä: Wave Another Day Goodbye (2002) ja The Great Investigation (2007). Ensimmäinen sisältää maailman parhaan biisin ja muutenkin älyttömän kaunista kaihopoppia. Jälkimmäinen taas on askel koneellisempaan suuntaan, löytyy kaikenlaista vinkeästä syntikkasooloilusta lähtien, mutta perinteisempää nyyhkyosastoakaan ei ole unohdettu (video).
Ehkä paras bändi, jonka olen tänä vuonna löytänyt.
Kuuntelin ton biisin ja voin sanoa vain: lintumies-poppia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:09f1aa4312="lintumies"]
Ehkä paras bändi, jonka olen tänä vuonna löytänyt.
[/quote:09f1aa4312]
melkein samaa.
pitäisiköhän tätä bändiä verrata Kentiin. vähän vähemmän mahtipontista menoa tosin. kyllä.
molemmat levyt ovat todella mieleisiä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kuuntelin ton biisin ja voin sanoa vain: lintumies-poppia.
, olettaen että lintumies-popin määritelmä on seuraava:
Ensimmäisellä kuuntelukerralla "ihan kivaa juu", toisella kerralla "hei onpas tosiaan aika hyvä piisi", kolmannella "hei sehän laulaa we're all the same, she said, but some die young and some get old, nyyhkis" ja sen jälkeen joka kerralla :itku::sydan::psykee: jne.
pitäisiköhän tätä bändiä verrata Kentiin.
Ei ole tullut sellaista mielleyhtymää. Ekasta levystä tulee mieleen erinäiset nössöpopparit sekä yhdestä biisistä Tindersticks, tokasta smaa plus paikoin neworderit, interpolit sun muut.
Yhtään levyä en valitettavasti omista, mutta kokoelmalevyiltä olen kuullut varmaan kymmenisen kappaletta, jotka kaikki ovat olleet erinomaisia. Kruununa tietenkin jo mainittu Reflected, joka saattaa todellakin olla 'maailman paras biisi'.
Pitäisi ehdottomasti tutustua enemmän.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:fd3b8a7fec="ginipoika"]Yhtään levyä en valitettavasti omista, mutta kokoelmalevyiltä olen kuullut varmaan kymmenisen kappaletta, jotka kaikki ovat olleet erinomaisia. Kruununa tietenkin jo mainittu Reflected, joka saattaa todellakin olla 'maailman paras biisi'.
Pitäisi ehdottomasti tutustua enemmän.[/quote:fd3b8a7fec]
Koko lainausta koskien sama. Reflected tosiaan on yksi hienoimmista Labradorin julkaisemista biiseistä, eli ei se kovin kauas voi maailman parhaasta biisistä osua. Kyllä Ever Fallen in Love ja God Only Knows silti ovat vähän edellä.
Ronderlinin uutta levyä olen himoiten CDONista katsellut. Ostamista voin suunnitella sitten, kun ensimmäinen kesätyöpalkka napsahtaa tilille. Pitäisi vain ensin löytää se kesätyökin.