You are not logged in.
[quote:e56e5906fd="upsetter"][quote:e56e5906fd="DirtyBlueGene"]
Vuoden levy?????+[/quote:e56e5906fd]
Kyllä![/quote:e56e5906fd]
olisko topicin paikka? joku levy mulla näiltä on.
raccooooooooooooooooonia on kaikki hyvät tyypit kehuneet, mutta en ole tyhmyyttäni vieläkään kuullut tuota levyä. topikki ois kyllä jees.
raccooooooooooooooooonia on kaikki hyvät tyypit kehuneet, mutta en ole tyhmyyttäni vieläkään kuullut tuota levyä. topikki ois kyllä jees.
mihin, kevyeeseen vai ei-popimpaan? sotkin tän eka ajatuksissani woodsiin, mut ne kai teki jonkun splitin? mulla näkyy olevan näiltä kolme levyä, mut ei just tota kehuttua, lienee joku uus? jospa joku nyt perustais topicin niin jatketaan siellä...
Todiste että Vaasasta tulee muutakin hyvää kuin yksi nimeltämainitsematon foorumisti.
[quote:10984f3245="Acedia"]Todiste että Vaasasta tulee muutakin hyvää kuin yksi nimeltämainitsematon foorumisti.
The Conquistadors - Daydreamer[/quote:10984f3245]
Eri.
Ei Prakkissa oo mitään vikaa.
[quote:c0c245dc08="Acedia"]Todiste että Vaasasta tulee muutakin hyvää kuin yksi nimeltämainitsematon foorumisti.
The Conquistadors - Daydreamer[/quote:c0c245dc08]
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hyvä biisi tuo on vielä reilun kymmenen kerrankin jälkeen. Albumi on myös saanut paljon positiivista palautetta, pitäis jostain hankkia kuunteluun. Hyvä että suomessakin osataan tehdä vielä hyvää musiikkia, paskoja bändejä täällä on jo ihan liikaa.
Ai toi oli toi naamaribändi, joka oli joskus musiikki-tv:ssä. Typerät naamarit niillä ainakin oli ja vähän vaivaantunutta jutustelua (ihme selittelyä yms.) eikä se musavideokaan millään tapaa säväyttäny.
^Joo, sieltä minäkin ne muutama päivä sitten bongasin. Taisin puolihuolimattomasti vaihtaa kanavaa ja jumituin sitten katseleen niiden naamareita.
Levystä sanottua: "Mil Mascaras jää vain pisaran päähän täydellisyydestä, niin vahvoja tunnelmapolkuja levyllä on tarjota. Vaikka Daydreamer oli hieno biisi ja se saa suurinpiirtein laulamaan mukana edelleen, niin levyn rauhallinen suuntaus oli hieno ratkaisu. Näin Mil Mascaras onnistuu herättämään syvää musiikkimaisemaa, josta avautuu monenkin kuuntelukerran jälkeen uutta, vaikka dogma-henkisyyden olisi voinut luulla yksinkertaistaneen taustoja. The Conquistadors on ilman muuta vuoden kovimpia tulokkaita (vaikka levy onkin tosiasiassa ollut valmiina jo vuosia)." -findance.com
Saattaa tosiaan olla minun listoillani se suurin yllättäjä, kunhan vain löytäisi tuon jostakin kuunteluun.
perustakaas:
Hawkwind
Witchcraft
CSS
Von Südenfed
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näitä oon suunnitellu joskus, vinkistä vaaria vaan:
- Excepter
- Sightings
- Maurice Fulton
- Mark Stewart/Pop Group (onkohan jo?)
- Daft Punk
- Uudet ranskikset -späm (Intitubes, Ed Banger etc. posse)
- Lindström
- The Emperor Machine/Padded Cell (DC Rec -posse späm späm)
- Ghetto Tech -späm, tähän kaipaisin lisäinfoo kyllä
- Italo disko -späm, lisätietoutta myös tähän
- Skweee-späm
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
- Lindström
ruokatopicissa nää pihvihommat
Tää Islandsin Return to the Sea on aika mainio leby.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
rollstonsille otsikko, feggy kehui juuri uutta levyä toisaalla.
vaikka itse en saanut ainakaan parista edellisestä sen kummempia kiksejä, toka demo on paras
[quote:acbe788898="psykokarkki"]rollstonsille otsikko, feggy kehui juuri uutta levyä toisaalla.
vaikka itse en saanut ainakaan parista edellisestä sen kummempia kiksejä, toka demo on paras [/quote:acbe788898]
Mä en ole kuullut bändiä ollenkaan ennen tätä. Ehkä se just siksi kuulostaa hyvältä. Patonki Palsan mielestä bändi ei kiinnosta enää ketään. Mutta joo, perustakaa joku jos kiihottaa.
[quote:aa61d7a9b6="Feggy"][quote:aa61d7a9b6="psykokarkki"]rollstonsille otsikko, feggy kehui juuri uutta levyä toisaalla.
vaikka itse en saanut ainakaan parista edellisestä sen kummempia kiksejä, toka demo on paras [/quote:aa61d7a9b6]
Mä en ole kuullut bändiä ollenkaan ennen tätä. Ehkä se just siksi kuulostaa hyvältä. Patonki Palsan mielestä bändi ei kiinnosta enää ketään. Mutta joo, perustakaa joku jos kiihottaa.[/quote:aa61d7a9b6]
Perjantaina kauppareissulla kuulin kun Rollstons teki soundcheckiä Telakalla. Kuulosti hyvältä seinän läpi, mutta se taisi olla joku vanhempi biisi kun tuntui tutulta. Topikin perustajaksi en kyllä pysty venymään, niin paljon ei enää kiinnosta...
Kerran oon nähny ne livenä ja sillon ei kyllä kiinnostanu yhtään.
Zeni Geva? Ei taida olla?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei taida tulla
Höhlää
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eikö muka oo?
This must be what jail / I will scratch
Ei ainakaan Google löydä, eikä raskaammassa ole.
tähän on tyytyminen sitten
Ehkä joku vois aloittaa?
tämähän se oli mikä piti kirjoittaa mut en muistanu aiemmin lol apua:
[quote:22ad98b38d="Markku"][quote:22ad98b38d="lintumies"]The Blue Nile - Hats
Huh, kun hyvä levy tämä. Niin on kaunista, että huimaa. Oliskohan täydellinen ?
Enpä ole haulla löytänyt Blue Nilestä mitään tältä foorumilta.
Näille olis hyvä olla oma topikki.[/quote:22ad98b38d]
Saa perustaa. Löysin tuon levyn pari kuukautta sitten kahdella eurolla. [/quote:22ad98b38d]
niin että joo, perustakaas joku. eka levy pitäis hommata, stay ja tinsel town in the rain on ainakin klassikkobiisejä.
[quote:dadcc4343a="psykokarkki"]tämähän se oli mikä piti kirjoittaa mut en muistanu aiemmin lol apua:
[quote:dadcc4343a="Markku"][quote:dadcc4343a="lintumies"]The Blue Nile - Hats
Huh, kun hyvä levy tämä. Niin on kaunista, että huimaa. Oliskohan täydellinen ?
Enpä ole haulla löytänyt Blue Nilestä mitään tältä foorumilta.
Näille olis hyvä olla oma topikki.[/quote:dadcc4343a]
Saa perustaa. Löysin tuon levyn pari kuukautta sitten kahdella eurolla. [/quote:dadcc4343a]
niin että joo, perustakaas joku. eka levy pitäis hommata, stay ja tinsel town in the rain on ainakin klassikkobiisejä.[/quote:dadcc4343a]
No mä voisin yrittää vaikka sunnuntaina jaksaa, jos pyhäkoululta ehdin.
Onhan kyseessä sen verran hyvä yhtye, että oman ketjunsa ansaitsee.
Se oliskin eka perustamani topikki. Nyt vähän jänskättää
Dannii Minogue
Dannii Minogue
Asia korjattu.